Ο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ

ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Τούτη τήν περίοδο τῆς «ὑγειονοµικῆς κρίσης» πού διανύουµε, πολύς λόγος γίνεται γιά τήν προστασία τῆς ὑγείας. Ἡ προστασία τῆς ὑγείας πράγµατι εἶναι θεµελιῶδες ἀνθρώπινο δικαίωµα, τό ὁποῖο κατοχυρώνεται, τόσο ἀπό τό ἐθνικό δίκαιο, ὅσο καί ἀπό µία σειρά διεθνῶν κειµένων. Ἔτσι, γιά παράδειγµα, ἡ Οἰκουµενική Διακήρυξη Δικαιωµάτων τοῦ Ἀνθρώπου, στό ἄρθρο 25 ὁρίζει ὅτι: «καθένας ἔχει δικαίωµα σέ ἕνα βιοτικό ἐπίπεδο ἱκανό νά ἐξασφαλίσει στόν ἴδιο καί στήν οἰκογένειά του ὑγεία καί εὐηµερία… ἰατρική περίθαλψη... δικαίωµα σέ ἀσφάλιση γιά τήν ἀσθένεια, ὅπως καί γιά ὅλες τίς ἄλλες περιπτώσεις πού στερεῖται τά µέσα της συντήρησής του ἐξ αἰτίας περιστάσεων ἀνεξαρτήτων τῆς θέλησής του». Τό δέ Διεθνές Σύµφωνο γιά τά οἰκονοµικά, κοινωνικά καί µορφωτικά δικαιώµατα ὁρίζει στό ἄρθρο 12, ὅτι «1. Τά Συµβαλλόµενα Κράτη ἀναγνωρίζουν τό δικαίωµα κάθε προσώπου νά ἀπολαµβάνει τήν καλύτερη δυνατή σωµατική καί ψυχική ὑγεία».

Τό Εὐρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωµάτων τοῦ Ἀνθρώπου (στό ἑξῆς ΕΔΔΑ) σέ πρόσφατη ἀπόφασή του δέχθηκε ὅτι «Ἡ πολιτική ἐµβολιασµοῦ θέτει τούς νόµιµους στόχους τῆς προστασίας τῆς ὑγείας καθώς καί τῶν δικαιωµάτων τοῦ ἄλλου, προστατεύοντας τόσο ἐκείνους πού ἐµβολιάζονται, ὅσο καί ἐκείνους πού δέν µποροῦν νά ἐµβολιασθοῦν γιά ἰατρικούς λόγους. Αὐτοί οἱ τελευταῖοι δέχονται τίς ὠφέλειες τῆς συλλογικῆς ἀνοσίας γιά νά προστατευθοῦν ἀπό τίς προκείµενες σοβαρές λοιµώδεις νόσους». Τόνισε µάλιστα ὅτι «ὁ ὑποχρεωτικός ἐµβολιασµός εἶναι «ἀναγκαῖος σέ µία δηµοκρατική κοινωνία»1.

Ἡ “στρατολόγηση” τῶν πολιτῶν στόν “πόλεµο” κατά τοῦ “ἀόρατου ἐχθροῦ”

Ἡ “στρατολόγηση” τῶν πολιτῶν στόν “πόλεµο”

κατά τοῦ “ἀόρατου ἐχθροῦ”

 

Εἶναι γνωστό ὅτι, ὅπως στόν πόλεµο κατά τῆς τροµοκρατίας, ἔτσι καί στόν πόλεµο κατά τῆς πανδηµίας, ὅλοι σχεδόν οἱ ἐκπρόσωποι τῆς κρατικῆς ἐξουσίας ἀλλά καί τῆς ἰατρικῆς ἐπιστήµης (δηλ. τό ἄθροισµα τῶν διαχειριστῶν τῆς ὑγειονοµικῆς κρίσης) χρησιµοποίησαν ἀπό τήν πρώτη στιγµή τήν ἴδια “µιλιταριστική ὁρολογία”:

Τό 2001, ὅταν ὅλος ὁ κόσµος πληροφορήθηκε ἀπό τά ΜΜΕ τήν πρόσκρουση τῶν κατειληµµένων ἀπό τροµοκράτες ἀεροσκαφῶν (ὡστόσο, αὐτό πού εἴδαµε δέν ἦταν ἡ πρόσκρουση, ἀλλά ἡ βελούδινη διείσδυσή τους στό ἐσωτερικό τῶν οὐρανοξυστῶν), “ἀόρατος ἐχθρός” ἐναντίον τοῦ ὁποίου κηρύχθηκε ὁ πόλεµος ἦταν ἡ Αλ Κάϊντα.

Η ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ, Ο π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο COVID-19!

Η ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ,

Ο π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ  Ο COVID-19!

 

Χρεωστοῦμε εὐγνωμοσύνη στόν σεβαστόν καί ἀγαπητόν μας π. Ἰωάννην Κωστώφ, γιά τήν ἐπιμέλεια καί δημοσίευση τοῦ μεγαλυτέρου μέρους τῆς ἐγγράφου καί τῆς προφορικῆς διδασκαλίας τοῦ Μεγάλου Ἐκκλησιαστικοῦ Πατρός τῶν ἡμερῶν μας, τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ πυξίδα καί ὁδοδείκτη, ἰδίως σήμερα, μέσα στό πυκνό πνευματικό σκοτάδι τοῦ σύμπαντος κόσμου, ἀλλά καί τῆς Πατρίδος μας.

Παράλληλα, ὁ π. Ἰωάννης μᾶς ἔχει πλουτίσει μέ δεκάδες δικῶν του βιβλίων, τά ὁποῖα, πέραν τῶν γνώσεων καί τοῦ πνευματικοῦ καταρτισμοῦ, πού προσφέρουν, παρέχουν καί βιβλιογραφικό πλοῦτο.

Ἕνας ἀπό τούς πολλούς του καρπούς εἶναι καί τό βιβλίο του μέ τίτλο «Η ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ» καί μέ ὑπότιτλο «Οὔτε οἱ χοῖροι στά ἅγια, οὔτε τά ἅγια στούς χοίρους», πού ἐκδόθηκε μέσα  στόν σάλο τῆς λεγομένης “πανδημίας”, τό 2020, γιά νά προβάλῃ στούς Πιστούς τήν Ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας μας  περί τοῦ μεγάλου Μυστηρίου τῆς Θ. Εὐχαριστίας, γιά τό ὁποῖο καί χάριν τῆς μετοχῆς μας σ’ αὐτό, μᾶς ἐδόθησαν ὅλα τά ἄλλα Θεῖα Μυστήρια!

Ὅσοι δέν κατοικοῦμε στόν Ἄρη καί δέν θέλουμε νά πιοῦμε τό «τρελλό νερό» μιᾶς τεθλασμένης ὑπακοῆς στούς Πολιτικούς μέσῳ τῆς Ἐκκλησίας, βλέπουμε πεντακάθαρα τόν λυσσαλέο πόλεμο κατά τῆς Ἐκκλησίας μας καί τῆς Θείας Λατρείας Της, πού ἔχει ξεσπάσει μέ πρωτοφανῆ μανία ἀπό τόν Φεβρουάριο τοῦ 2020 καί συνεχίζεται ἀμείωτος, ποιός ξέρει ― μόνο ὁ Θεός ― γιά πόσο ἀκόμη!

Μέ τό πρόσχημα τῆς ὑγειονομικῆς προστασίας τῶν πολιτῶν, οἱ Πολιτικοί μας ἔχουν οὐσιαστικά ἀπαγορεύσει στόν λαό τήν Θ. Λατρεία (κάθε 25 m2 ἕνας Πιστός[!] καί αὐτό μόνο γιά 5 μῆνες τόν χρόνο[!]), τήν  διά ζώσης Κατήχησή του, ἀκόμη καί τήν ἐλευθέρα προσέλευσή του στούς Ἱ. Ναούς γιά ἀτομική προσευχή! Τό ἀποκορύφωμα, ὅμως, εἶναι ὁ τηλεοπτικός βομβαρδισμός τῶν ἀνθρώπων ἀπό ἐπιστημονοειδεῖς ἀντιεκκλησιαστικούς παράγοντες, οἱ ὁποῖοι ὠρύονται κατά τῆς Θ. Κοινωνίας καί τῆς διά τῆς μιᾶς Ἁγίας Λαβίδος μεταδόσεώς της, ἀποσιωποῦντες τήν ὑπερδισχιλιετῆ διά γεγονότων ἐπαλήθευση τοῦ ὅτι ἡ Θεία Κοινωνία, ὄχι μόνο δέν μεταδίδει νοσήματα, ἀλλά καί «τούς νοσοῦντας θεραπεύει»!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΒΟΤΑΝΟΥ (Β΄Μέρος)

Η  ΙΣΤΟΡΙΑ  ΕΝΟΣ  ΑΡΧΑΙΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ 

ΒΟΤΑΝΟΥ  (Β΄Μέρος)

 

Πάντως, μιὰ ἀπὸ τὶς πρῶτες ἀναφορὲς στὸ φυτὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη προέρχεται ἀπὸ τὸν Πεδάνιο Διοσκουρίδη καὶ συγγραφέα τοῦ πρώτου ἰατρικοῦ ὑλικοῦ τῆς Δύσης καὶ συγκεκριμένα μιὰ σύνοψη θεραπευτικῶν φυτῶν. Ὁ Διοσκουρίδης περιέγραψε τὸ φυτὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη σὰν ἕνα ἀνώτερο ἐπουλωτικὸ καὶ διουρητικὸ καὶ ὡς παυσίπονο ἰδιαίτερα ἀποτελεσματικὸ γιὰ νευραλγικὲς καταστάσεις ὅπως ἡ ἰσχυαλγία. Ἐπίσης τὸ συνιστοῦσε γιὰ τὴν ἐλονοσία.

Οἱ σύγχρονοί του,  Ἕλληνας καὶ Ρωμαῖος ἀντίστοιχα, Γαληνὸς καὶ Πλίνιος, ἐπανέλαβαν τὶς σπουδαῖες ἀναφορὲς γιὰ τὸ φυτὸ τοῦ Διοσκουρίδη, ἐνῶ ἄλλοι ἰατροὶ τῆς ἐποχῆς παρατήρησαν ὅτι τὸ φυτὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη ἦταν ἄριστο ἐμμηναγωγὸ (ἕνα βότανο ποὺ διεγείρει καὶ ρυθμίζει τὴν ἔμμηνο ρύση), καθὼς ἐπίσης καὶ ἀντιπυρετικό. Μάλιστα, ὁ Πλίνιος ὁ Ρωμαῖος, τό βρῆκε ἰδιαίτερα ἀποτελεσματικὸ γιὰ τὰ δήγματα φιδιῶν ὅταν τὸ ἀνέμειξε μὲ κρασί.

Στὴν πράξη, οἱ περισσότερες ἀπὸ τὶς πρῶτες καταχωρημένες ἀναφορὲς στὸ φυτὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη προέρχονται ἀπὸ ἀνθρώπους ἀσχολούμενους μὲ τὰ βότανα καὶ ἰατροὺς τῆς Ἑλληνικῆς καὶ Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας, ὅπου τό φυτὸ ἦταν γνωστὸ μὲ τὴν Ἑλληνικὴ ὀνομασία «ὑπερικό». Ὅπως τὰ περισσότερα φημισμένα βότανα, τῶν ὁποίων οἱ ἐπουλωτικὲς ἰδιότητες ἔχουν ἐκτιμηθεῖ ἀνὰ τοὺς αἰῶνες, οἱ ὠφέλειες ἀπὸ τὸ φυτὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη ἦταν ἀναμφίβολα γνωστές, μεταδιδόμενες προφορικὰ ἀπὸ γενεὲς βοτανολόγων θεραπευτῶν πρὶν ἀρχίσει νὰ καταγράφεται ἡ Ἱστορία.

ΤΟ ΔΙΠΟΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ

ΤΟ ΔΙΠΟΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ

 

χουμε εἰσέλθει σέ μιά ἐποχή, ὅπου οἱ ἄνθρωποι γίνονται ὅλο καί πιό καχύποπτοι μέ τούς ἄλλους ἀνθρώπους καί συγχρόνως ἐντελῶς ἀφελεῖς, ἀπέναντι στό κυρίαρχο σύστημα.1

Ὅσοι ἔρχονται ἀπό παλαιότερες γενιές, δυσκολεύονται νά καταλάβουν αὐτή τήν ἀντιστροφή, σέ σχέση μέ τά δικά τους πολιτικά καί κοινωνικά ἀνήσυχα νεανικά χρόνια, τά ὁποῖα καθόρισαν ἕναν τρόπο σκέψης καί στάσης, ἐκτός ἐποχῆς πλέον.

Οἱ τελευταῖες δεκαετίες χαρακτηρίσθηκαν ἀπό τήν διάψευση πολλῶν οὐτοπιῶν καί τήν ἀπορρόφηση ἀπό τό σύστημα, πολλῶν παλαιότερων αἰτημάτων.