Η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!

E.E. 186 MDre

Η  ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ  ΠΑΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΤΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!

 Ἡ Θεολόγος κ. Μαριάννα Δρέ μᾶς ἔστειλε μιά ἀνταπόκριση συναδέλφου της Θεολόγου ἀπό τό Λονδῖνο, στήν ὁποία περιγράφει τό πῶς ἔχει παγανοποιηθεῖ στήν Εὐρώπη ἡ ἑορτή τῆς Γεννήσεως τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ μας. Μέ πρόσχημα τἄχα τή μή προσβολή τῶν ἀλλοθρήσκων ἀπό τίς ἑορτές γιά τόν Ἀληθινό Θεό μας, οἱ Εὐρωπαῖοι ἀποχριστιανίζουν τά Κράτη τους. Ἔτσι, βεβαίως, νομίζουν, ἀλλά δέν θά προλάβουν: «Τό γάρ στόμα Κυρίου ἐλάλησε τοῦτον τόν λόγον»!

Παραθέτουμε τήν ἀνταπόκριση:

“Στήν Ἀγγλία, τό 74% τῶν ἰδιωτικῶν ἐπιχειρήσεων, πέρσι, ἀπεῖχε ἀπό κάθε Χριστουγεννιάτικη ἐκδήλωση.

Ὁ ἐκτοπισµός τῶν Χριστουγεννιάτικων ἐθίµων καί συµβόλων στήν Ἀγγλία σέ ὁρισµένες περιπτώσεις ἔχει φτάσει στά ὅρια τοῦ παραλογισµοῦ. Στό Νοσοκοµεῖο τοῦ Τόρκι ἀπαγορεύθηκε ἡ εἴσοδος στίς χορωδίες πού ἤθελαν ὅπως κάθε χρόνο νά ψάλλουν καί νά παίξουν Χριστουγεννιάτικους ὕµνους καί τραγούδια, µέ τήν δικαιολογία ὅτι µέ τό …συνάχι πού µπορεῖ νά εἶχαν ὁρισµένοι µπορεῖ νά ἔθεταν σέ κίνδυνο τήν ὑγεία τῶν ἀσθενῶν!!!

ΜΑΣ  ΔΙΔΑΣΚΕΙ  Η  ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ

E.E. 186 LKalouta

ΜΑΣ  ΔΙΔΑΣΚΕΙ  Η  ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ

«Γιά τόν (Χριστιανό), τό ἐρώτημα τί νά διδάξει στά θρησκευτικά

δέν προκύπτει στήν οὐσία. Εἶναι τό καθῆκον μας, ὡς γονεῖς καί δάσκαλοι νά κληροδοτήσουμε στήν ἑπόμενη γενιά τήν “Παρακαταθήκη τῆς Πίστης” πού κληροδοτήθηκε σέ ἐμᾶς διά μέσου τῶν αἰώνων ἀπό τήν Ἐκκλησία. Τό πρόβλημά μας ἑπομένως, δέν εἶναι τό τί θά διδάξουμε, ἀλλά τό πῶς, καί πότε».

Aὐτά γράφει ἡ Μοντεσσόρι στό βιβλίο της «Τό Παιδί στήν Ἐκκλησία», κεφ. 5.

Ἡ Μαρία Μοντεσσόρι ἦταν μιά πρωτοπόρος παιδαγωγός, ἡ ὁποία, ἄν καί γιατρός, ἀσχολήθηκε ἀρχικά μέ τήν ἐκπαίδευση παιδιῶν μέ νοητική ὑστέρηση καί ἀργότερα, μέ τήν ἐκπαίδευση τῶν παιδιῶν σέ ὅλες τίς βαθμίδες ἐκπαίδευσης, μέ ὄντως θεαματικά ἀποτελέσματα. Σήμερα, ὑπάρχουν 22.000 Μοντεσσοριανά σχολεῖα σέ ὅλο τόν κόσμο, τά περισσότερα στήν προσχολική ἐκπαίδευση ἀλλά καί δημοτικά καί γυμνάσια. Τά τελευταῖα χρόνια ἡ ἐπιστήμη ἐπιβεβαίωσε τίς ἀνακαλύψεις της καί τά Μοντεσσοριανά σχολεῖα σέ ὅλο τόν κόσμο αὐξάνονται μέ ἁλματώδη ρυθμό.

Ἡ μέθοδός της βασίστηκε στήν ἐπιστημονική παρατήρηση τῆς σωμα­τικῆς καί πνευματικῆς ἀνάπτυξης τοῦ παιδιοῦ καί ὁδήγησε σέ ἀνακαλύψεις, τοῦ παιδικοῦ ψυχισμοῦ, ἰδιαίτερα τίς “εὐαίσθητες περιόδους” καί τόν “ἀφομοιωτικό νοῦ”,  πού δημι­ούργησαν ἐπανάσταση στό χῶρο τῆς ἐκπαίδευσης καί πού ἀξιοποιοῦνται μέχρι σήμερα σέ ὅλο τό φᾶσμα τῆς σχολικῆς ἐκπαίδευσης, παγκοσμίως.

Ἐγώ δέν ἀγαπῶ τούς Ἕλληνες!

E.E. 186 DKoskiniotis

Ἐγώ δέν ἀγαπῶ τούς Ἕλληνες!

Εἶναι ἐκεῖνο τό καλοκαίρι πού ἡ θάλασσα τοῦ Αἰγαίου κατακλύσθηκε ἀπό τίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων πού ἐξῆλθαν ἀπό τήν ἀσιατική ἀκτή γιά νά διαπεραιωθοῦν στήν Εὐρωπαϊκή γῆ τῆς ἐπαγγελίας. Δύο ἄνθρωποι μές τή νύχτα ἀναρτοῦν ἀφίσες γιά νά πέσουν οἱ φράχτες, γιά νά ἀνοίξουν τά σύνορα. Ὁ ἕνας ἀπορροφημένος στό ἔργο του, ὁ ἄλλος πιό πίσω ὑποστηρίζει. Ὁ περαστικός πιάνει κουβέντα μαζί τους, προτρέπει τούς πρωταγωνιστές νά κάνουν κάτι καί γιά τούς πενομένους Ἕλληνες, μά ἡ ἀπάντηση ἔρχεται ἀποστομωτική. «Ἐγώ δέν ἀγαπῶ τούς Ἕλληνες»!
Ἄς εἶναι, μπορεῖ νά πρόκειται γιά μεμονωμένο περιστατικό. Εἶναι ὅμως καί αὐτές οἱ ἀφίσες πού κυκλοφοροῦν, τελευταῖα, στούς τοίχους τῆς Ἀθήνας, «Don’t call me Greek!» (Μή μέ ἀποκαλεῖς Ἕλληνα) πού προκαλοῦν ἀπορία. Ἀλλά γιά προσέξτε, ἀκόμη καί ὅταν ἐξετάσουμε τόν δημόσιο βίο τῆς χώρας θά προβληματισθοῦμε ὅτι μᾶλλον ὑφίσταται μία ἀντίληψη ἀποστροφῆς καί ἀπαξίας πρός τούς Ἕλληνες γενικά.
Μά γιατί, πῶς κατέστη ὁ Ἕλληνας μισούμενος ἀπό τούς ἀδελφούς του; Ἄραγε πῶς γίνεται νά μήν ἀγαπᾶς τούς δικούς σου; Γέγραπται γάρ, «οὐδείς τήν ἑαυτοῦ σάρκα ἐμίσησε». Τί κακό ἔκαναν οἱ Ἕλληνες καί πρέπει κάποιοι νά ντρέπονται; Ἀκόμη περισσότερο, γιατί πρέπει νά τιμωρηθοῦν;
Ἔψαξα πολύ νά δικαιολογήσω τήν σκέψη καί μοιράζομαι μαζί σας τήν ἀπορία μου. Ἴσως τό ἔχετε ἀντιμετωπίσει καί ἐσεῖς. Πρέπει νά ἀπολογηθοῦμε γιά τά κρίματά μας; Πρέπει ἄραγε τά παιδιά μας πού ἔχουν μεταναστεύσει στό ἐξωτερικό νά ἔχουν ἐνοχές ὅταν ἀποκαλύπτουν τήν ταυτότητά τους; Σφάλλουν ὅλοι αὐτοί, πού ἀπαντοῦν μέ ὑπερηφάνεια στίς ὑποτιμητικές ἀναφορές τῶν ξένων συνομιλητῶν τους γιά τήν χώρα μας; 

Ἀπόδειπνος λόγος....

E.E. 186 pKallianos

Ἀπόδειπνος λόγος....

“Καί δός ἡμῖν Δέσποτα πρός ὕπνον ἀπιοῦσιν...”

Tό σύνορο τῆς ζωῆς καί τοῦ θανάτου τό προγεύεσαι καθημερινά τήν ὥρα ἐκείνη, ὅπου μετά τή βραδυνή σου ἐπιστροφή ἀναζητᾶς τήν εὐ­λο­­γημένη ἡσυχία, ἀλλά περισσότερο τό σφάλισμα τῶν κουρασμένων ὀ­φθαλ­μῶν σου: κουρασμένων ἀπό ἕνα πλῆθος εἰκόνων πού ἀποθηκεύ­ουν μέ τήν, ἐν εὐθέτῳ καιρῷ, προοπτική τῆς ἐπεξεργασίας. (Μέ τά χρόνια ἀρχίζεις νά κατανοεῖς πώς οἱ εἰκόνες, πού ξαποσταίνουν τήν ψυχή σου, ὅλο καί λιγοστεύουν, καθώς τό Ὡραῖο καί Κόσμιο ὅλο καί χάνονται ἀπό τήν κοινωνία τῶν ἀνθρώπων. Δυστυχῶς.)

Οἱ στιγμές, λοιπόν, ἐκεῖνες μεταξύ τοῦ ξύπνιου καί τοῦ ὕπνου ἔ­χουν μιά ἰδιαίτερη καί πολύ σημαντική δύναμη: δύναμη λυτρωτική, πού ἀσφαλῶς σέ φέρνει μέχρι τό βάθος τῆς ψυχῆς σου, καθώς μέ τρόπο ἁπλό –ἀλλά ἀμέτρητα ἐπώδυνο– ἐξετάζεις τή συνείδησή σου. Εἶναι ἕνα ἔσχατο κοίταγμα στόν καθρέφτη της, ὅπου φαίνεται ὄχι μονάχα τό εἴ­δω­λό σου, ἀλλά ἡ πολιτεία σου. Μιά πολιτεία, πού μόνο ἐσύ κι ὁ Θεός γνω­ρί­ζετε. Γι᾿ αὐτό καί τήν ὤρα ἐκείνη, πού στά μάτια κατεβαίνει ὁ νυ­­σταγμός πασχίζεις νά κάμεις κάποια δειλά βήματα μετανοίας. Νά ξα­­να­­δέσεις τό νῆμα τῆς συνάντησής σου μέ Ἐκεῖνον, γιατί τό θεωρεῖς ἀπα­ραίτητο, καθώς ὁ λόγος τοῦ Νηπτικοῦ Πατρός, πού συμβουλεύει ὅτι ἡ κλίνη μπορεῖ νά εἶναι ὁ τάφος μας, ἀφοῦ ὁ ὕπνος εἶναι “εἰκών θανάτου”(Ἅγ. Ἰωάννης τῆς Κλίμακος), ἀνακαλεῖται στό νοῦ.

Ὁ Καποδίστριας ἀρνεῖται ὅτι εἶναι Μασῶνος!

E.E. 186 Karzis

Μιά ἄγνωστη Ἐπιστολή του ἀπό τά Ρωσικά Ἀρχεῖα

 

Ὁ Καποδίστριας ἀρνεῖται ὅτι εἶναι Μασῶνος!

Κατά καιρούς δηµοσιεύονται µελέτες καί κείµενα πού σκοπό ἔχουν νά ἀποδείξουν ὅτι ὁ Ἰωάννης Καποδίστριας ἦταν τέκτονας. Σέ αὐτά θά ἀπαντήσουµε λεπτοµερῶς προσεχῶς, ἀλλά σάν µία πρώτη καί σύντοµη ἀπάντηση θά θέλαµε νά παραθέσουµε ἀπόσπασµα τῆς ἐπιστολῆς τοῦ Ἰωάννου Καποδιστρίου πρός τόν συµφοιτητή του καί παλιό του φίλο κ. Βαρδαλάχο τό 1820 πού ἀπαντάει στό συγκεκριµένο θέµα.

Ἡ ἐπιστολή αὐτή ἔχει δηµοσιευθεῖ στό βιβλίο «Ὁ Ἰωάννης Καπο­δί­στριας στή Ρωσία, Γριγκόρι Ἄρς, ἐκδόσεις Ἀσίνη». Ὁ συγγρα­φέας Γριγκόρι Ἄρς εἶναι ἱστορικός καί µελετητής τῆς ζωῆς καί τῆς σταδιο­δροµίας τῶν Ἑλλήνων στή Ρωσία καθώς καί τῶν Ἑλληνορωσικῶν σχέσεων τήν περίοδο τῆς Ὀθωµανικῆς αὐτοκρατορίας. Ἡ ἔρευνά του στά ἀπέραντα Ρωσικά ἀρχεῖα µᾶς ἔχει φέρει στό φῶς πολλές λεπτοµέρειες καί ἄγνωστα στοιχεῖα.