Ἀνασκευή ἀνιστόρητης μελέτης πού συκοφαντεῖ τόν Καποδίστρια ὡς Μασῶνο!

E.E. 187 NKarzis

Ἀνασκευή  ἀνιστόρητης  μελέτης

πού  συκοφαντεῖ  τόν  Καποδίστρια  ὡς  Μασῶνο!

Α΄ Μέρος

Τόν Ἰανουάριο τοῦ 2018, δημοσιεύτηκε στήν ἱστοσελίδα τῆς Ἀργολικῆς Ἀρχειακῆς Βιβλιοθήκης Ἱστορίας & Πολιτισμοῦ, ἡ μελέτη τοῦ κ. Παναγιώτη Γ. Κρητικοῦ μέ τίτλο «Ὁ Ἰωάννης Καποδίστριας Τέκτων κανονικός», μελέτη πού εἶχε δημοσιευθεῖ στό περιοδικό «Ὁ Ἐρανιστής», ἔτος Γ΄, τεῦχος 15/16 στήν Ἀθήνα τό 1965.
Στήν μελέτη αὐτή ὁ κ. Κρητικός προσπαθεῖ νά ἀποδείξει ὅτι ὁ Ἰωάννης Καποδίστριας ἦταν Τέκτονας. 
Στήν ἀρχή τῆς μελέτης του ἀναφέρει: «Εἰς προηγουμένην μας μελέτην περὶ Φιλικῆς Ἑταιρείας καὶ Τεκτονισμοῦ ἐγράφομεν ὅτι, καίτοι ἡ Τεκτονικὴ παράδοσις, μεταβιβαζόμενη προφορικῶς καί διά τῆς παλαιοτέρας καί νεωτέρας Τεκτονικῆς βιβλιογραφίας, μᾶς φέρει τοὺς ἱδρυτὰς τῆς Φιλικῆς Ἑταιρείας, καὶ τά πλεῖστα τῶν μελῶν τῆς Ἀρχῆς καὶ τῶν Ἀποστόλων της ὡς Τέκτονας, τὴν δὴ ὅλην ὀργάνωσίν της, στηριζομένην ἐπί Τεκτονικῶν βάσεων, δὲν κατέστη δυνατὴ μέχρι σήμερον, παρὰ τὰς ὑπαρχούσας σαφεῖς ἐνδείξεις, ἡ ὑπό τῆς συγχρόνου ἱστορικῆς ἐπιστήμης ἀπαιτουμένη τεκμηρίωσις διὰ πολλούς ἐξ αὐτῶν.» (Ὁ Ἐρανιστής, ὅ. ἀ. , σελ.125). Καί συνεχίζει: «Συμφώνως πρὸς τὴν Τεκτονικὴν παράδοσιν καὶ τὴν Ἑλληνικὴν Τεκτονικὴν βιβλιογραφίαν, ὁ Καποδίστριας θεωρεῖται, Τέκτων κανονικός, φέρεται δέ ἐνταλεὶς ὑπό τῶν ἐν Κερκύρᾳ Τεκτονικῶν ἀρχῶν ἵνα ἐνεργήσῃ διαφόρους  ἀποστολάς. Οὕτως ἐκ τῆς Ἑλληνικῆς Τεκτονικῆς βιβλιογραφίας διαπιστοῦται ὅτι, πρωτοβουλίᾳ τῆς ἐν Κερκύρᾳ Μεγάλης Στοᾶς καὶ ἐν συνεργασίᾳ μετὰ τοῦ Τέκτονος Ἀλεξάνδρου Μαυροκορδάτου τοῦ Φιραρῆ, φίλου του, ἱδρύθη τὸ 1812 ἐν Μόσχᾳ ἡ Στοὰ «Φοῖνιξ», γνωστή ὡς μυστικὴ Ἑταιρεία ἤ Λέσχη «Φοῖνιξ» ὑπό τὸν Καποδίστριαν, ἡ εἰς Παρισίους Στοά «Ἀθηνά» καὶ ἡ «Φιλαθηναϊκὴ Ἀκαδημία». 
Τέκτονες ἱστορικοὶ τὸν ἀναφέρουν ἐπίσης ὡς ἀποσταλέντα ὑπό τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Κερκύρας εἰς Παρισίους, ἵνα ἱδρύσῃ ἐκεῖ τὸ «Ἑλληνόγλωσσον Ξενοδοχεῖον». (Ὁ Ἐρανιστής, ὅ.ἀ., σελ.136)

ΔΙΠΛΗ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ Ι. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΜΑΣ

E.E. 187 Dipli xara

ΔΙΠΛΗ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ Ι. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΜΑΣ:

Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΚ. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ MΑΣ

ΚΑΙ  Η ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦ. ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟΥ ΜΑΣ

 

Τήν Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018 τό βράδυ στό Μέγαρο Μουσικῆς ἔγινε μιά σεμνή ἑορτή πρός τιμήν τοῦ Μακ. Ἀρχιεπισκόπου μας γιά τήν συμπλήρωση 10ετίας του στόν Ἀρχιεπισκοπικό θρόνο τῶν Ἀθηνῶν. 
Ἡ δεκαετία αὐτή ἦταν καρποφόρος, ἀφοῦ διεκπεραιώθηκαν πολλά καί σημαντικά ἐκκλησιαστικά ἔργα, ἀποκατεστάθησαν δύο Κεντρικοί Ναοί, ὁ Μητροπολιτικός καί ὁ ἅγιος Κωνσταντῖνος Ὁμονοίας, οἱ ὁποῖοι ἐχρόνιζαν σέ ἐρειπιώδη κατάσταση, κυρίως ὅμως, δόθηκαν ἀπό τόν Μακαριώτατον ἀρκετές μάχες μέ τήν Πολιτεία, ἀπό τίς ὁποῖες ἐξῆλθε νικήτρια ἡ Ἐκκλησία μας, λόγῳ τῆς συνετῆς ἀλλά καί εὐφυοῦς οἰακοστροφίας του. 
Ἡ διαρρεύσασα δεκαετία συνέπεσε μέ τήν ἐπιδείνωση τῶν ἐσωτερικῶν ἀλλά καί τῶν ἐξωτερικῶν προβλημάτων τῆς Πατρίδος μας καί, ὅπως εἶναι φυσικό, ἐπηρέασε ἄμεσα καί τήν πνευματική ζωή τοῦ Τόπου μας ἀλλά καί τήν ἐνδοεκκλησιαστική διακονία.
Ἔχουμε κατ’ ἐπανάληψη τονίσει καί μέ πολλούς τρόπους τήν ἄμεση σχέση τῆς Πολιτικῆς ἤ Πολιτειακῆς ζωῆς μέ τήν πνευματική–λατρευτική ἐκκλησιαστική ζωή, ὅπως, ἐπίσης, καί τήν ἀνάγκη νά ἀντιληφθῆ τό Ἐκκλησιαστικό Σῶμα αὐτή τήν ταύτιση καί νά μήν ἀδιαφορῆ γιά τήν ἐπιλογή πνευματικῶν Ἀρχόντων. Δυστυχῶς, καί τό Ἐκκλησιαστικό Πλήρωμα ἀλλά καί οἱ Ἱεράρχες μας δέν ἐννοοῦν νά ἐνστερνισθοῦν αὐτή τήν ἀλήθεια καί ἀναγκαιότητα καί, γι’ αὐτό, ἄφησαν ἐντελῶς μόνον τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπόν μας νά ἀντιμετωπίση τήν Πολιτειακή λαίλαπα, μέ ἐξαίρεση τήν συναντίληψή της στό θέμα τῆς Μακεδονίας. 

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ

E.E. 187 DNeapolitis

Η  ΕΥΤΥΧΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΓΝΩΡΙΣΜΑ

ΤΟΥ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ

να θέµα πού ἀπασχολεῖ διαχρονικά τόν ἄνθρωπο καί εἰδικότερα στήν δύσκολη ἐποχή µας, συζητεῖται ἔντονα τελευταῖα, εἶναι τό θέµα τῆς εὐτυχίας.
Σήµερα πού τά ὑλικά ἀγαθά, λόγῳ τῆς οἰκονοµικῆς κρίσης ἔχουν λιγοστέψει καί γιά κάποιους ἔχουν γίνει δυσεύρετα, κλονίζεται τό πιστεύω πού ἴσχυε παλιότερα, σέ καλύτερες ἐποχές, ὅτι ἡ οἰκονοµική εὐµάρεια συντελεῖ στήν εὐτυχία. Σήµερα οἱ ἄνθρωποι ἀναζητοῦν πιό εἰλικρινά τρόπους πού θά τούς ὁδηγήσουν στό νά γευθοῦν τήν εὐτυχία. Βλέποντας ὅτι ὅλο καί περισσότερο ἡ εὐτυχία χάνεται καί ἀποµακρύνεται τόσο περισσότερο οἱ ἄνθρωποι τήν κυνηγοῦν καί προσπαθοῦν νά τήν κερδίσουν. Καί ὅσο περισσότερο νοµίζουν ὅτι τήν ἔχουν βρεῖ, τόσο ἐκείνη χάνεται καί γίνεται ἄφαντη.
Τί εἶναι ὅµως ἡ εὐτυχία; Εἶναι ἕνα συναίσθηµα ἁπλό, εἶναι µιά διάθεση, ἤ ἕνα βίωµα; Εἶναι ἡ εὐτυχία αὐτό πού ὀνοµάζει ὁ καθένας ἀνάλογα µέ τά βιώµατά του καί τίς προσωπικές του ἐπιθυµίες; Εἶναι ἡ εὐτυχία αὐτό πού νοµίζει ὁ καθένας ὅτι τοῦ προκαλεῖ εὐχαρίστηση στίς πέντε αἰσθήσεις του, ἄσχετα ἄν, µετά τήν εὐχαρίστηση, ἀκολουθεῖ πικρία ἤ εἶναι κάτι πού ἔχει νά κάνει µέ τό βαθύτερο ἑαυτό τοῦ ἀνθρώπου;

Τριῳδίου γὰρ ὁ καιρός…

E.E. 187 Mnim.p.Markou

Ψυχοσάββατο κα πάλι

Τριῳδίου γὰρ ὁ καιρός…

Στολισμένα μικρὰ πιατάκια, μὲ τὴ λευκὴ τὴ ζάχαρη νὰ σκεπάζει τὸ βρασμένο στάρι καὶ πάνω της, ἕνας λιτὸς σταυρὸς ἀπό τριμμένη κανέλλα ἤ λευκὰ ἀμύγδαλα, γιὰ νὰ εἶναι, ὅσο γίνεται, καὶ πιὸ καλωπισμένα. Στολισμένα, λοιπόν, τὰ πιάτα στὴ σειρὰ, μ᾿ ἕνα κερὶ στὸ καθένα πάνω του νὰ φέγγει καὶ συνάμα νὰ «μελετᾶ» τὰ ὀνόματα, γιὰ ὅσους ἔγινε τὸ κόλυβο αὐτό, ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς πάππου–πρὸς πάππου– ἐκείνους, δηλαδὴ, ποὺ δὲν ἔχουν  γραφεῖ τὰ ὀνόματά τους στὸ χαρτὶ,  ποὺ παραδίδεται μὲ τὸ πρόσφορο γιὰ μνημόνευση στὸν Ἱερέα. Τὸ θέμα εἶναι, ὅτι τὰ ὀνόματα ἐκεῖνα δὲ γράφτηκαν, ὄχι γιὰ ἄλλον λόγο, μὰ ἐπειδὴ μὲ τὰ χρόνια ποὺ πέρασαν τὰ λησμόνησαν οἱ ἄνθρωποι. Ὡστόσο, εὐτυχῶς ποὺ θυμᾶται ὁ Θεὸς, ὁ ὁποῖος ἔχει ὅλους τοὺς καταλόγους Του πλήρως ἐνημερωμένους (πρβλ. Ἀπ. 3, 5)
Ἀπομεσήμερο Παρασκευῆς, σὲ ὥρα ἑσπερινή, ἤ τὸ πρωῒ στὴ Λειτουργία,  κομίζονται τὰ πιατάκια αὐτὰ καὶ μὲ τὸ τέλος τῆς ἀκολουθίας ἤ τῆς Λειτουργίας, ἑορτίως μοιράζονται…

Οἱ ἐπιταγές τοῦ Συντάγµατος πρός  τό Κράτος ὑπέρ τῶν Πολυτέκνων, δέν εἶναι εὐχές, ἀλλά νοµικές ὑποχρεώσεις!

E.E. 187 AEZoi

Εἶναι ἀνεπίτρεπτο νά ἀντιµετωπίζει τό Κράτος τούς Πολυτέκνους 

σάν ἄπορους καί ἐξαθλιωµένους οἰκογενειάρχες! Εἶναι Πρόσωπα! 

 

Οἱ ἐπιταγές τοῦ Συντάγµατος πρός  τό Κράτος

ὑπέρ τῶν Πολυτέκνων, δέν εἶναι εὐχές,

ἀλλά νοµικές ὑποχρεώσεις!

Σύµφωνα µέ στοιχεῖα τά ὁποῖα δηµοσίευσε ἡ Ἀνώτατη Συνοµοσπονδία Πολυτέκνων Ἑλλάδος, ἡ χώρα µας καταρρέει δηµογραφικά, ἀφοῦ ἀπό 1/1/2017 ἕως 27/12/2017 οἱ θάνατοι ἐκτινάχθηκαν στίς 123.079 καί οἱ γεννήσεις εἶναι µόλις 88.132 (ἐκ τῶν ὁποίων τό 15% προέρχεται ἀπό γεννήσεις ἀλλοδαπῶν). Ἔχουµε, δηλαδή, ὑπεροχή τῶν θανάτων κατά 34.947!
Παρά τά δηµογραφικά αὐτά δεδοµένα, ἡ Κυβέρνηση συνεχίζει ἀκάθεκτη τήν ἀντιδηµογραφική, ἀντιπολυτεκνική καί ἀντιοικογενειακή πολιτική, καθώς µέ τό ἄρθρο 214 τοῦ Νόµου 4512/2018, πού ψηφίστηκε πρόσφατα, καταργεῖ τά ἐπιδόµατα πολυτέκνων ἐνσωµατώνοντάς τα στό ἑνιαῖο Ἐπίδοµα Παιδιοῦ. Συγκεκριµένα, µέ τήν παράγραφο 15 τοῦ ὡς ἄνω ἄρθρου 214 καταργήθηκαν α) τό Ἑνιαῖο ἐπίδοµα Στήριξης Τέκνων, πού εἶχε θεσπιστεῖ µέ τή διάταξη τῆς παρ. ΙΑ, ὑποπαρ. ΙΑ2 τοῦ Ν. 4093/2012 καί β) τό Εἰδικό Ἐπίδοµα Τριτέκνων καί Πολυτέκνων, πού εἶχε θεσπιστεῖ µέ τό ἄρθρο 40 τοῦ Ν. 4141/2013. Ἀντί αὐτῶν θεσπίστηκε ἑνιαῖο Ἐπίδοµα Παιδιοῦ, τό ὁποῖο ἀρχίζει νά ἰσχύει ἀπό 1/1/2018 καί καταβάλλεται, σέ πολύτεκνες οἰκογένειες, ἀλλά καί οἰκογένειες µέ ἕνα ἤ δύο παιδιά, µέ τίς προϋποθέσεις χορήγησης τοῦ Κοινωνικοῦ Ἐπιδόµατος Ἀλληλεγγύης. 
Ἡ διαδικασία χορήγησης καί καταβολῆς τοῦ  νέου ἐπιδόµατος ρυθµίζεται  ἀπό τήν Ὑπουργική Ἀπόφαση ὑπ’ ἀριθµ. Γ.Π.οἰκ.Δ22/11/2705/58 (Φ.Ε.Κ. Β’ 57/2018) καί θέµα: «Καθορισµός τῆς διαδικασίας χορήγησης ἐπιδόµατος παιδιοῦ».