ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΗΛΟ

189 NinVol.1

ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΗΛΟ

πάρχει µιά τουρκική παροιµία πού λέει: ἕνα κόκκινο µῆλο προκαλεῖ τίς πέτρες. Προφανῶς δέν προκαλεῖ τίς πέτρες νά σηκωθοῦν νά τοῦ ἐπιτεθοῦν ἀπό µόνες τους, ἀλλά προκαλεῖ τούς ἀνθρώπους πού τό κοιτάζουν, νά τοῦ πετάξουν πέτρες.
Ἡ παροιµία αὐτή, µπορεῖ νά µᾶς κάνει νά κατανοοῦµε τήν ἐµµονή τους νά κατακτήσουν τήν Κωνσταντινούπολη, ἐµµονή ἑνός βάρβαρου λαοῦ χωρίς ἱστορία, χωρίς πολιτισµό, νά θέλει νά ἁρπάξει µέ τή βία αὐτό πού θαυµάζει περισσότερο ἀπό κάθε τί, αὐτόν τόν πλοῦτο, τή λεπτότητα, τήν αὐτάρκεια, τήν εὐγένεια πού καταλαβαίνει ὅτι δέν µπορεῖ νά φτάσει, δέν µπορεῖ νά µιµηθεῖ. Ἔτσι αἰσθάνεται ὅτι ἀναπληρώνει ὅ,τι τοῦ λείπει, ἔτσι νοµίζει ὅτι τό παρελθόν καί ἡ ἱστορία τοῦ τόπου πού πατάει γίνεται δικό του παρελθόν καί δική του ἱστορία, ὅτι οἱ τάφοι πού σκυλεύει γίνονται τάφοι τῶν δικῶν του προγόνων, τά µνηµεῖα πού καταστρέφει γίνονται δικά του µνηµεῖα κι ὁ πολιτισµός, πού ἐκβαρβαρίζει γίνεται δικός του πολιτισµός.
189 NinVol.2
Ὡστόσο, οἱ λαοί συµπεριφέρονται ὅπως συµπεριφέρονται οἱ ἄνθρωποι στίς καθηµερινές µεταξύ τους σχέσεις, κι οἱ ἄνθρωποι, µπροστά σε ἕνα ὡραῖο, κόκκινο, λαχταριστό µῆλο, συµπεριφέρονται ὁ καθένας µέ τό δικό του τρόπο.

Τῆς νεότητος τὰ λανθασμένα βήματα

189 pKK.1

Τῆς νεότητος τὰ λανθασμένα βήματα

(Σπουδὴ αὐτογνωσίας)

«Ἁμαρτίας νεότητος καὶ ἀγνοίας μὴ μνησθῇς,

καὶ ἐκ τῶν κρυφίων ἡμῶν καθάρισον ἡμᾶς...»

Καλὸ εἶναι νὰ ξεκινάει ὁ καθένας μας, ὅταν ὡριμάσει πιά, τὸ ταξίδι τῆς ἐπιστροφῆς στὸν ἑαυτό του. Καὶ μὲ πυξίδα τὴν εὐαισθησία ποὺ τοῦ ἀπόμεινε –γιατὶ πολλὰ καὶ σκληρὰ εἶναι τὰ μαρτύρια ποὺ ὑπομένει γιὰ ν᾿ ἀπαλλαγεῖ ἀπ᾿ αὐτήν– νὰ προσπαθήσει νὰ συλλαβίσει γιὰ μιὰ ἀκόμη φορά, ποὺ ἴσως καὶ νἆναι ἡ στερνή του, τὸ τετράδιο τοῦ αὐτοβιογραφικοῦ του δρομολογίου. Ἑνὸς δρομολογίου ποὺ ἄρχισε στὰ πρῶτα του χρόνια, τότε δηλαδὴ ὅπου ἄρχισε νὰ συλλαβίζει τὸν κόσμο, ἴσαμε τούτη τὴν πάντιμο ὥρα, ποὺ διαβαίνει τὸ χαντάκι τοῦ χρόνου γιὰ νὰ βρεθεῖ στὸ Ὑπερ-χρόνο. 
Γιατὶ ἕνα τέτοιο ἐγχείρημα εἶναι παράλληλα καὶ μιὰ προσπάθεια νὰ συμφιλιωθεῖ μὲ κάποια πρόσωπα ποὺ κάποτε πλήγωσε –ἠθελημένα ἤ ὄχι– καὶ ἀπὸ τότε μεταξύ τους ἀνοίχθηκε χαντάκι ἀπροσπέλαστο. Κάποτε ὅλ᾿ αὐτά ὅμως. Τώρα δὲ ποὺ βασιλεύει ἡ μέρα, γιὰ τὸν καθένα ποὺ διάβηκε τὴ νεότητα καὶ σιγά–σιγά πορεύεται γιὰ τὴν «ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή», τώρα λοιπόν, σὲ ὧρες ρέμβης καὶ ἐπιστροφῆς στὰ παλιὰ τὰ μονοπάτια τοῦ χθές, ἀπαιτεῖται νὰ ξαναβρεῖ τὰ σημάδια ἐκεῖνα ποὺ ὅριζαν τὶς διαπροσωπικές του σχέσεις κι ἔτσι νὰ πασχίσει νὰ συναντήσει, ἔστω καὶ μὲ τὴ μνήμη του, ἀφοῦ θὰ εἶναι ἀδύνατη ἄλλου εἴδους ἐπικοινωνία, αὐτοὺς ποὺ πλήγωσε καὶ τοὺς φαρμάκωσε μὲ τὴ στάση, τὸ λόγο, τὶς ἐνέργειές του. Καὶ καθὼς δημιουργήθηκε κι αὐτὴ ἡ ἀπόσταση μέσα στὸ χρόνο ποὺ πέρασε, καθὼς εἰρήνευσε περισσότερο ἡ ψυχή, καταστάλαξαν τὰ πράγματα, ἀρχίζει αὐτὴ ἡ ἐπιστροφή, μέσῳ τύψεων ἀσφαλῶς, μετανοίας καὶ ἐπίγνωσης. Μιὰ ἐπιστροφὴ ὀδυνηρὴ μέν, ἀλλὰ καὶ θεραπευτική. Θεραπευτική, ἀφοῦ ἀποσείεται πιὰ τὸ βάρος ποὺ πίεζε τὴν ψυχή τόσα χρόνια καὶ ἐμφάνιζε συμπεριφορὲς περίεργες, ἀπωθητικές. 

Ο ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΝ ΝΑΒΟΥΧΟΔΟΝΟΣΟΡΑ ΤΟΥ!

189 pVEV.1

Ο  ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟΣ  ΛΑΟΣ

ΕΧΕΙ  ΠΑΝΤΟΤΕ  ΤΟΝ  ΝΑΒΟΥΧΟΔΟΝΟΣΟΡΑ  ΤΟΥ!

Σέ κάποιες παληές ἐποχές, πρίν ἀπό τήν Σάρκωση τοῦ Θεοῦ, οἱ ἄνθρωποι πού δέν γνώριζαν τόν Ἀληθινό Θεό, ὅπως τόν γνώριζαν οἱ Ἰσραηλῖτες, εἶχαν ἀφεθεῖ στή μοιρολατρεία ὡς τέλειοι βλάκες, μέ ἀποτέλεσμα νά τούς ἐκμεταλλεύονται οἱ βασιλεῖς καί οἱ ἡγεμόνες τους, νά τούς καταδυναστεύουν καί ταὐτόχρονα νά τούς ἐξευτελίζουν γιά τήν ὑποταγή τους!
Ἕνας τέτοιος ὑποταγμένος στήν βλακεία (ἀπό τήν κραιπάλη καί τήν Μαγεία) λαός ἦσαν καί οἱ Βαβυλώνιοι καί γι’ αὐτό βρέθηκε καί ὁ ἀνάλογος τῆς βλακείας τους βασιλιάς, ὁ Ναβουχοδονόσορ!!!
Αὐτός κάθε λίγο καί λιγάκι ἔκανε τέστ στούς ὑπηκόους του γιά νά διαπιστώση πόσο πιό χαμηλά θά μποροῦσαν νά πέσουν, πόσο θά ἄντεχαν στούς ἐξευτελισμούς, ὥστε νά ἀποκομίση ἀκόμη περισσότερα κέρδη, πλούτη καί δόξα!

ΒΗΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΩΝ

E.E.188 LAK 1

ΒΗΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΩΝ

Τό Περιοδικό µας «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» δηµοσίευσε στό τεῦχος Φεβρουαρίου 2018 ἄρθρο τῆς κ. Λόττης Ἀλεξάκου-Καλουτᾶ γιά τό παιδαγωγικό σύστηµα ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ.

Γιά τό δηµοσίευµα αὐτό µᾶς ἔστειλε  e-mail ὁ κ. Ἰωάννης Μηλιώνης, στό ὁποῖο σηµειώνει τά ἑξῆς:

«Ἡ ἀδελφή πού ἔγραψε τό κείµενο ἐκθειάζοντας τή Μαρία Μοντεσόρι ὡς χριστιανή δέν εἶχε προφανῶς ὑπ’ ὄψιν της ὅτι ἡ Μοντεσόρι ἀποδεχόταν τίς διδασκαλίες τῆς Θεοσοφικῆς Ἑταιρείας τίς ὁποῖες ἐνέταξε στό «παιδαγωγικό» της σύστηµα.

«Προσοχή ἐπίσης χρειάζονται καί τά Μοντεσσοριανά Σχολεῖα. Ἡ Μαρία Μοντεσσόρι, Ἰταλίδα γιατρός καί παιδαγωγός, εἶχε στενή σύνδεση µέ τή Θεοσοφική Ἑταιρεία, ἡ ὁποία καί χρηµατοδότησε τήν ἐργασία της τά χρόνια πού ἔζησε στήν Ἰνδία. Ἡ Μοντεσσόρι µιλοῦσε γιά τήν ὕπαρξη ἑνός «συµπαντικοῦ σχεδίου», ἔγραφε ὅτι «µέσα στό παιδί βρίσκεται µιά κρυµµένη συµπαντική ἐνέργεια» καί πρότεινε µιά «συµπαντική ἐκπαίδευση»». Ἀκόµη:

https://www.theosophical.org/publications/quest-magazine/42-publications/quest-magazine/1409-montessori-and-the-theosophical-society

Παρακαλῶ, φροντίστε γιά τήν ἄµεση ἀποκατάσταση τοῦ προβλήµατος.

                                                                        Ἰωάννης Μηλιώνης»

Στό µήνυµα τοῦ κ. Μηλιώνη ἀπήντησε ἀµέσως τό Περιοδικό µας ὡς ἑξῆς:

«Σᾶς εὐχαριστοῦµε πολύ. Θά ἐρευνήσουµε τό θέµα, διότι ἡ ἀρθρογράφος µας εἶναι συνειδητά Ὀρθόδοξη.

Σᾶς εἴµεθα εὐγνώµονες.

ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»

 

Ἐν συνεχείᾳ, λάβαµε τήν ἀνταπάντηση τοῦ κ. Μηλιώνη:

«Εὐχαριστῶ γιά τήν ἄµεση ἀνταπόκριση.

Τά θέµατα αὐτά ἔχουν ἀπό δεκαετίες παρεισφρήσει στίς δυτικές κοινωνίες καί ἐλάχιστοι ἔχουν ἀσχοληθεῖ µέ τό πρόβληµα. Εἶναι ἑπόµενο ἡ ἀδελφή, ἄν καί πιστή Ὀρθόδοξη, νά τά ἀγνοεῖ.

Καλό ὑπόλοιπο τῆς Ἁγίας Τεσσαρακοστῆς καί τήν εὐχή τοῦ π. Βασιλείου νά  ἔχουµε.

                                                               Ἰωάννης Μηλιώνης»

Τό Περιοδικό µας, µετά τήν ἐνηµέρωση τῆς κ. Καλουτᾶ, παρέλαβε τήν ἀπάντησή της, τήν ὁποία καί παραθέτει µέ τήν ἐπιθυµία νά διαλευκανθῆ ριζικά τό ζήτηµα, δεδοµένου ὅτι, ὅπως θέλουµε νά πιστεύουµε, µᾶς ἐνδιαφέρει ὅλους ἡ Ἀλήθεια καί ὄχι ἡ δικαίωση κάποιων προσώπων.

Ἀνασκευή ἀνιστόρητης μελέτης πού συκοφαντεῖ τόν Καποδίστρια ὡς Μασῶνο! Β Μέρος

E.E. 187 NKarzisἈνασκευή ἀνιστόρητης μελέτης

πού συκοφαντεῖ τόν Καποδίστρια ὡς Μασῶνο!

Β΄ Μερος

Γιατί ὁ Καποδίστριας ΔΕΝ ἦταν Τέκτονας;

Διαβάζουμε στήν ἱστοσελίδα τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος: «Ὁ Τεκτονισμός ὡς φιλοσοφικός, προοδευτικός καί φιλανθρωπικός, ἀποσκοπεῖ τήν ἠθική καί πνευματική βελτίωση τῶν μελῶν του μέ τήν αὐτογνωσία, τήν ἔρευνα τῆς ἀλήθειας, τήν ἀλληλεγγύη καί τήν ἐφαρμογή ἠθικῶν ἀρχῶν. Τά μέλη του διδάσκονται αὐτές τίς ἀρχές, μέ μιά σειρά ἀπό ἐργασίες, οἱ ὁποῖες ἀκολουθοῦν ἀρχαίους τύπους καί χρησιμοποιοῦν ἔθιμα καί σύμβολα τῶν ἀρχαίων λιθοξόων, σάν ἀλληγορικούς ὁδηγούς.» (http://www.grandlodge.gr/tektonismos-w-66350.html)

«Δέχεται ἄνδρες πού ἀνήκουν σέ διάφορες θρησκεῖες καί ἀκολουθοῦν τή δική τους πίστη. Γιά τόν λόγο αὐτόν ἀπαγορεύει θρησκευτικές συζητήσεις, κατά τίς συναντήσεις τῶν μελῶν του, σέ ὁποιονδήποτε Τεκτονικό χῶρο.