ΒΗΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΩΝ

E.E.188 LAK 1

ΒΗΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΩΝ

Τό Περιοδικό µας «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» δηµοσίευσε στό τεῦχος Φεβρουαρίου 2018 ἄρθρο τῆς κ. Λόττης Ἀλεξάκου-Καλουτᾶ γιά τό παιδαγωγικό σύστηµα ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ.

Γιά τό δηµοσίευµα αὐτό µᾶς ἔστειλε  e-mail ὁ κ. Ἰωάννης Μηλιώνης, στό ὁποῖο σηµειώνει τά ἑξῆς:

«Ἡ ἀδελφή πού ἔγραψε τό κείµενο ἐκθειάζοντας τή Μαρία Μοντεσόρι ὡς χριστιανή δέν εἶχε προφανῶς ὑπ’ ὄψιν της ὅτι ἡ Μοντεσόρι ἀποδεχόταν τίς διδασκαλίες τῆς Θεοσοφικῆς Ἑταιρείας τίς ὁποῖες ἐνέταξε στό «παιδαγωγικό» της σύστηµα.

«Προσοχή ἐπίσης χρειάζονται καί τά Μοντεσσοριανά Σχολεῖα. Ἡ Μαρία Μοντεσσόρι, Ἰταλίδα γιατρός καί παιδαγωγός, εἶχε στενή σύνδεση µέ τή Θεοσοφική Ἑταιρεία, ἡ ὁποία καί χρηµατοδότησε τήν ἐργασία της τά χρόνια πού ἔζησε στήν Ἰνδία. Ἡ Μοντεσσόρι µιλοῦσε γιά τήν ὕπαρξη ἑνός «συµπαντικοῦ σχεδίου», ἔγραφε ὅτι «µέσα στό παιδί βρίσκεται µιά κρυµµένη συµπαντική ἐνέργεια» καί πρότεινε µιά «συµπαντική ἐκπαίδευση»». Ἀκόµη:

https://www.theosophical.org/publications/quest-magazine/42-publications/quest-magazine/1409-montessori-and-the-theosophical-society

Παρακαλῶ, φροντίστε γιά τήν ἄµεση ἀποκατάσταση τοῦ προβλήµατος.

                                                                        Ἰωάννης Μηλιώνης»

Στό µήνυµα τοῦ κ. Μηλιώνη ἀπήντησε ἀµέσως τό Περιοδικό µας ὡς ἑξῆς:

«Σᾶς εὐχαριστοῦµε πολύ. Θά ἐρευνήσουµε τό θέµα, διότι ἡ ἀρθρογράφος µας εἶναι συνειδητά Ὀρθόδοξη.

Σᾶς εἴµεθα εὐγνώµονες.

ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»

 

Ἐν συνεχείᾳ, λάβαµε τήν ἀνταπάντηση τοῦ κ. Μηλιώνη:

«Εὐχαριστῶ γιά τήν ἄµεση ἀνταπόκριση.

Τά θέµατα αὐτά ἔχουν ἀπό δεκαετίες παρεισφρήσει στίς δυτικές κοινωνίες καί ἐλάχιστοι ἔχουν ἀσχοληθεῖ µέ τό πρόβληµα. Εἶναι ἑπόµενο ἡ ἀδελφή, ἄν καί πιστή Ὀρθόδοξη, νά τά ἀγνοεῖ.

Καλό ὑπόλοιπο τῆς Ἁγίας Τεσσαρακοστῆς καί τήν εὐχή τοῦ π. Βασιλείου νά  ἔχουµε.

                                                               Ἰωάννης Μηλιώνης»

Τό Περιοδικό µας, µετά τήν ἐνηµέρωση τῆς κ. Καλουτᾶ, παρέλαβε τήν ἀπάντησή της, τήν ὁποία καί παραθέτει µέ τήν ἐπιθυµία νά διαλευκανθῆ ριζικά τό ζήτηµα, δεδοµένου ὅτι, ὅπως θέλουµε νά πιστεύουµε, µᾶς ἐνδιαφέρει ὅλους ἡ Ἀλήθεια καί ὄχι ἡ δικαίωση κάποιων προσώπων.

Ἀνασκευή ἀνιστόρητης μελέτης πού συκοφαντεῖ τόν Καποδίστρια ὡς Μασῶνο! Β Μέρος

E.E. 187 NKarzisἈνασκευή ἀνιστόρητης μελέτης

πού συκοφαντεῖ τόν Καποδίστρια ὡς Μασῶνο!

Β΄ Μερος

Γιατί ὁ Καποδίστριας ΔΕΝ ἦταν Τέκτονας;

Διαβάζουμε στήν ἱστοσελίδα τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος: «Ὁ Τεκτονισμός ὡς φιλοσοφικός, προοδευτικός καί φιλανθρωπικός, ἀποσκοπεῖ τήν ἠθική καί πνευματική βελτίωση τῶν μελῶν του μέ τήν αὐτογνωσία, τήν ἔρευνα τῆς ἀλήθειας, τήν ἀλληλεγγύη καί τήν ἐφαρμογή ἠθικῶν ἀρχῶν. Τά μέλη του διδάσκονται αὐτές τίς ἀρχές, μέ μιά σειρά ἀπό ἐργασίες, οἱ ὁποῖες ἀκολουθοῦν ἀρχαίους τύπους καί χρησιμοποιοῦν ἔθιμα καί σύμβολα τῶν ἀρχαίων λιθοξόων, σάν ἀλληγορικούς ὁδηγούς.» (http://www.grandlodge.gr/tektonismos-w-66350.html)

«Δέχεται ἄνδρες πού ἀνήκουν σέ διάφορες θρησκεῖες καί ἀκολουθοῦν τή δική τους πίστη. Γιά τόν λόγο αὐτόν ἀπαγορεύει θρησκευτικές συζητήσεις, κατά τίς συναντήσεις τῶν μελῶν του, σέ ὁποιονδήποτε Τεκτονικό χῶρο.

Χρειάζεται νά μᾶς ἔρθει κάποια συμφορά, γιά νά ἐπανέλθουμε στά συγκαλά μας;

E.E.188 XK

Χρειάζεται νά μᾶς ἔρθει κάποια συμφορά, γιά νά

ἐπανέλθουμε στά συγκαλά μας;

Τόν τελευταῖο καιρό εἶναι ἀπορίας ἄξιο πῶς κάποια μερίδα συμπολιτῶν μας στά ΜΜΕ δείχνουν εὐαισθησίες γιά θέματα ὄχι καί τόσο ἄξια ὑπέρμετρης συγκίνησης καί δακρύων.

Νά γίνει κάποια ἔκπληξη «τούρτας γενεθλίων;», δῶσ’ του ἐναγκαλισμοί, χάδια, ἀσπασμοί καί ἀγάπες. Νά βρεθεῖ «τό ἐξαφανισμένο σκυλάκι;», πάρε ἀγκαλίτσες καί φιλάκια (τό καημένο τό ζωντανό)! Νά δοῦμε «φωτογραφία ἤ βίντεο ἀγαπημένων προσώπων;» ἐκεῖ νά δεῖς κλᾶμα καί κακό (κι ἄς παράτησα τήν οἰκογένεια καί ἔτρεξα σέ ἐξωτικά νησιά γιά τηλεπαιχνίδια ἐπιβίωσης μακριά τους καί τό πῆρε ἡ κάμερα κύριε σκηνοθέτα;).

Ὥσπου τό εἴδαμε καί αὐτό!!! Τά παλιά τά χρόνια ἦταν συνηθισμένα τά προξενιά καί τά γραφεῖα συνοικεσίων, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ!!! Τώρα συζοῦν σέ σπίτι ἄντρες καί γυναῖκες μέ θέμα τήν ἀγάπη καί τήν εὕρεση τοῦ ἐρωτικοῦ συντρόφου, ἐπίπεδο ρηχό, διάλογοι προχό (ἔλεος!!) τατουάζ καί σκουλαρίκια στό φούλ καί κλειδαρότρυπα γιά τό ἀδηφάγο κοινό πού ψηφίζει καί ἐπιλέγει ποιός θά μείνει καί ποιός θά φύγει, ἡ ὑποκρισία σέ ὅλο της τό μεγαλεῖο, (γιά ἔρωτα μέ τήν πρώτη ματιά δέν τίθεται θέμα) γιά ἠθική καί ἐγκράτεια δέν μιλᾶμε, γιά εὐτυχία δέν τό συζητᾶμε, γιά χριστιανική ζωή γινόμαστε γραφικοί!!!.

ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!

E.E.188 DK 1

 ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!

Παρατηρῶντας κανείς ὅσα ἔχουν συμβεῖ στήν πατρίδα μας, ἀπό τήν περίοδο τῆς ὀνομαζόμενης Μεταπολίτευσης καί μετά, νομίζω εὔκολα διαπιστώνει ὅτι ὅλο τό κοινωνικό γίγνεσθαι, δηλαδή ἡ μορφή καί τά χαρακτηριστικά τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας, ὅπως ἔχουν διαμορφωθεῖ σήμερα, παρουσιάζουν ριζικές καί ραγδαῖες μεταβολές, σέ σχέση μέ τήν ἀντίστοιχη εἰκόνα τῶν χρόνων τῆς «ἀθωότητας» πού προηγοῦνται τῆς δεκαετίας τοῦ 1970.

Σήμερα, αὐτοί πού κατοικοῦν ἐδῶ, δέν ἔχουν μεταξύ τους τήν ἴδια καταγωγή, ὅπως συντριπτικά συνέβαινε μέχρι 25 χρόνια πρίν, μέχρι τότε, δηλαδή, πού στήν Ἑλληνική ἐπικράτεια ζοῦσαν ὅσοι προγονικά διαβιοῦσαν σέ τοῦτον τόν τόπο, μαζί μέ ὅσους Ἕλληνες εἶχαν ἐπιστρέψει στόν μητροπολιτικό τους χῶρο, καταδιωκόμενοι ἀπό τόν κίνδυνο τοῦ ἀφανισμοῦ, ἀφήνοντας πίσω τους ἀλησμόνητες Ἑλληνικές πατρίδες.

ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΙΣΕΛΑΙΟΥ;

E.E. 181 Nomomathis

ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΙΣΕΛΑΙΟΥ;

Τόν τελευταῖο καιρό κατατέθηκε στή Βουλή ὁ σχετικός Νόμος γιά τό Κανναβινέλαιο (ἤ χασισέλαιο) γιά τή χρησιμοποίησή του ὡς ἀναλγητικό γιά τόν καρκίνο τελικοῦ σταδίου καί σέ ἄλλες ἐφαρμογές, π.χ. αὐτισμός.

Ἐντύπωση μάλιστα προκάλεσε καί ἡ ἀνάμιξη στό νομοσχέδιο αὐτό τοῦ Συμβούλου Στρατηγικῆς τοῦ Πρωθυπουργοῦ, τοῦ περιβόητου κ. Καρανίκα, ὁ ὁποῖος τόνισε τή σημασία ἐπενδυτικῶν κινήσεων καί σχεδίων σχετικά μέ τό ἐκχύλισμα αὐτό, πού προέρχεται ἀπό τό φυτό τῆς Ἰνδικῆς Κάνναβης.

Συγκεκριμένα ἡ Ἰνδική Κάνναβη ἀποτελεῖται ἀπό δύο συστατικά, τήν Κανναβιδιόλη καί τήν Τετραϋδροκανναβινόλη. Ἡ πρώτη, ἔχει χρησιμοποιηθεῖ πειραματικά σέ πολλές ἐφαρμογές, π.χ. ὡς ἀναλγητικό, στόν αὐτισμό κ.ο.κ.