Τό οἰκογενειακό δίκαιο ἀνήκει στόν πυρῆνα τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας!

200 AZ1

Ἐπειδή ἐκφράζει τά ἤθη καί τίς ἀξίες κάθε κράτους καί λόγῳ τοῦ αὐξηµένου ἐνδιαφέροντος τῆς ἑκάστοτε Πολιτείας γιά τή διαµόρφωση καί τή λειτουργία τῆς οἰκογένειας καί τῶν οἰκογενειακῶν σχέσεων ἐντός τῆς ἐπικράτειάς της

 

Τό οἰκογενειακό δίκαιο
ἀνήκει στόν πυρῆνα τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας!

Σέ προηγούµενα ἄρθρα εἴχαµε ἀναπτύξει, ὅτι κατά τό Ἑλληνικό Δίκαιο ὁ γάµος µεταξύ ὁµοφύλων εἶναι ἀνυπόστατος, ἐνῷ δέν ὑφίσταται δυνατότητα ἀπόκτησης ἀπογόνων ἀπό ὁµόφυλα ζευγάρια µέ τή µέθοδο τῆς ἰατρικῶς ὑποβοηθούµενης ἀναπαραγωγῆς. Ἄλλες ἔννοµες τάξεις ὅµως, ἀναγνωρίζουν τόσο τό γάµο µεταξύ ὁµοφύλων προσώπων, ὅσο καί τά τέκνα πού ἀποκτῶνται ἀπό τά πρόσωπα αὐτά, ὡς τέκνα γεννηµένα ἐντός γάµου τῶν γονέων τους. Ἐνδεικτικά νά ἀναφέρουµε τήν ἔννοµη τάξη τῆς Μεγάλης Βρετανίας, ὅπου µάλιστα στίς ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, ἀναγράφονται οἱ γονεῖς τοῦ τέκνου, ὄχι ὡς «πατέρας» καί «µητέρα», ἀλλά ὡς «γονέας α΄» καί «γονέας β΄».

Ὑπάρχουν περιπτώσεις ὅπου πρόσωπα µέ Ἑλληνική ὑπηκοότητα συνάπτουν γάµο καί ἀποκτοῦν παιδιά µέ ὁµόφυλά τους πρόσωπα στό ἐξωτερικό, σέ χῶρες, ὅπου ἡ σύναψη γάµου καί ἡ ἀπόκτηση τέκνων ἀπό ὁµόφυλα ζευγάρια εἶναι νόµιµη. Τό ἐρώτηµα πού ἀνακύπτει εἶναι: Πῶς θά πρέπει νά ἀντιµετωπίζει ἡ Ἑλληνική ἔννοµη τάξη τίς περιπτώσεις αὐτές;

Τό ζήτηµα αὐτό ἀντιµετώπισε τό Νοµικό Συµβούλιο τοῦ Κράτους µέ τή γνωµοδότηση τοῦ ὑπ. ἀριθ. 201/20181. Τό Νοµικό Συµβούλιο τοῦ Κράτους (στό ἑξῆς ΝΣΚ) εἶναι συνταγµατικά κατοχυρωµένη, στό ἄρθρο 100Α τοῦ Συντάγµατος, ἀνώτατη ἀνεξάρτητη Ἀρχή, στήν ὁποία ἔχει ἀνατεθεῖ ἡ νοµική ὑποστήριξη τοῦ Κράτους. Στή νοµική αὐτή ὑποστήριξη συγκαταλέγεται µεταξύ ἄλλων ἁρµοδιοτήτων «ἡ ἔκδοση γνωµοδοτήσεων σέ ἐρωτήµατα τῆς Διοίκησης»2.

Στήν ἐξεταζόµενη περίπτωση τά ἐρωτήµατα τέθηκαν, ὅταν τό  Τµῆµα Εἰδικοῦ Ληξιαρχείου, τό ὁποῖο εἶναι ἁρµόδιο γιά τήν καταχώρηση (µεταγραφή) ληξιαρχικῶν πράξεων γεννήσεως πού συντάχθηκαν στό ἐξωτερικό γιά Ἕλληνες ὑπηκόους, ἀρνήθηκε νά καταχωρήσει ληξιαρχικές πράξεις πού συντάχθηκαν «ἀπό ἐπιχώρια ἀλλοδαπή ἀρχή» σέ µία σειρά ἀπό περιπτώσεις.

«Ἡ τοῦ Ληστοῦ μετάνοια, τόν Παράδεισον ἐσύλησεν»

200 mN1

«Ἡ τοῦ Ληστοῦ μετάνοια,
τόν Παράδεισον ἐσύλησεν»

                                                                                            (Μακαρισμοί Α΄ ἤχου)

Πάλι Μεγάλη Ἑβδομάδα καί πάλι Μεγάλη Παρασκευή ἀνατέλει, χάριτι Θεοῦ. Καί κατά τό δημῶδες ἆσμα: «Σήμερα μαῦρος οὐρανός, σήμερα μαύρη μέρα· σήμερ’ Ἀγγέλοι Ἀρχάγγελοι, ὅλοι μαυροφοροῦνε». Πάλι τά ἴδια πνευματικά νοήματα, σάν ἐξεταστέα μας ὕλη, θά παρουσιασθοῦν ἀπό τήν Σχολή-Ἐκκλησία μπροστά σέ ὅλους ἐμᾶς, πού σάν ἐπανεξεταστέοι μαθητές – πάλιν καί πολλάκις – καλούμαστε νά τά ἐγκολπωθοῦμε, νά τά ἐνστερνιστοῦμε, μήπως καί «πιάσουμε τή βάση» καί περάσουμε τίς πνευματικές μας ἐξετάσεις, γιά νά εἰσέλθουμε στό Ἀνώτατο - ἤ μᾶλλον Αἰώνιο – Πανεπιστήμιο, στόν Παράδεισο, ὅπου πρῶτος ἀπ’ ὅλους, μᾶς «προήγαγεν», δηλ. προηγήθηκε, ὁ εὐγνώμων Ληστής.

Σύμφωνα μέ μυστική καί ἄγραφη διδαχή τῆς Ἐκκλησίας μας, ὁ Ἅγιος Ληστής τοῦ Γολγοθᾶ, εἶναι ὁ μόνος κοινός θνητός πού κατόρθωσε νά εἰσέλθει, πρό τῆς Δευτέρας Παρουσίας, στήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ. Σέ μιά Αἰώνια καί Οὐράνια Βασιλεία, ὅπου μόνος ὁ Δεσπότης Χριστός μας βασιλεύει, ἔχοντας καί ἐκ δεξιῶν Του τήν Παναγία Μητέρα Του, κατά τό ψαλμικό λόγιο: «Παρέστη ἡ βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου …». Σ’ αὐτό τό ἀνέκφραστα πάντερπνο πανηγύρι, πού «ὀφθαλμός οὐκ οἶδεν καί οὖς οὐκ ἤκουσεν καί ἐπί καρδίαν ἀνθρώπου οὐκ ἀνέβη», σ’ αὐτήν τήν οὐράνια δόξα καί τό κάλλος, μόνος ὁ Ληστής ἐνδιαιτᾶται καί ἐντρυφᾶ, ἀγνώστως καί ἀφράστως. Ὅλοι οἱ ἄλλοι Ἅγιοι, «Ἀπόστολοι, Μάρτυρες καί Προφῆται, Ἱεράρχαι, Ὅσιοι καί Δίκαιοι, οἱ καλῶς τόν ἀγῶνα τελέσαντες καί τήν πίστιν τηρήσαντες», καθώς καί ὅλοι οἱ ἤδη σεσωσμένοι, στέκονται «ἀπ’ ἔξω» καί περιμένουν, «ἵνα μή χωρίς ἡμῶν τελειωθῶσι».

«..Συνεορτάσωμεν, λοιπόν, ταῖς φιλεόρτοις τάξεσι, Πάσχα Θεοῦ τὸ σωτήριον»

200 pKK2 1

«..Συνεορτάσωμεν, λοιπόν, ταῖς φιλεόρτοις
τάξεσι, Πάσχα Θεοῦ τὸ σωτήριον»

Δὲν εἶναι καὶ λιγοστὴ ἡ δωρεά, ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε,  ἡ ὁποία  μᾶς χαρίζεται κάθε χρόνο αὐτὴν τὴν «σωτήριο νύκτα τῆς ἐγέρσεώς» Του. Δωρεὰ πάντιμος, ἱερὰ καὶ ὑπέρλαμπρος. Ὅπως ὑπέρλαμπρη εἶναι καὶ ἡ ἑορτὴ αὐτή. Ἡ ἑορτὴ τῶν ἑορτῶν, ποὺ μέσα στὴν ὅλη κατήφεια τῆς καθημερινότητος καὶ τῆς κάθε ἄλλου εἴδους ἔνδειας, προσφέρει τὴν φωτεινή Της αἰσιοδοξία καὶ γίνεται ὁ ἰσχυρὸς  ἀνασχετικὸς παράγοντας, ποὺ καταλύει κάθε ἀπόγνωση. Συνάμα κομίζονται κι ὅλες οἱ ξεχωριστὲς οἱ εὐωδιὲς τῆς Ἀνοίξεως, ποὺ μὲ τὰ λαμπρά, πλούσια καὶ φωτοφορα ἄνθη στολίζει τὴ γιορτή, στολίζει τοὺς ναούς, ἀλλὰ καὶ τὴν καρδιά μας. Ποὺ  εὐχαρίστως δέχεται καὶ τούτη τὴν προσφορὰ τῆς κτίσεως, ἀλλὰ καὶ τοῦ Δημιουργοῦ. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ὁ ἱερὸς ὑμνογράφος πολὺ ὀρθὰ γράφει, πὼς ἀπόψε, τὴ λαμπρὴ αὐτὴ γιορτή,  συνεορτάζουμε. Ὄχι ἁπλᾶ ἑορτάζουμε,  ἀλλὰ συνεορτάζουμε μαζὶ μὲ «ταῖς φιλεόρτοις τάξεσι», ἀλλὰ καὶ μὲ τὸν Σύμπαντα τὸν κόσμο, ποὺ τὸν ἀπαρτίζει «ὁ οὐρανὸς τε ἡ γῆ καὶ τὰ καταχθόνια». Ἔτσι, μέσα στὸν εὐώδη λειμῶνα τῆς ἀνοίξεως ἀνοίγεται ἡ χαρὰ τῆς γιορτῆς. Χαρὰ ποὺ τὴ φωτίζει τὸ «Χαίρετε» τοῦ ἀναστημένου Κυρίου πρὸς τὶς Μυροφόρες γυναῖκες, τὶς πρῶτες ποὺ ἔζησαν τὸ ρῖγος τοῦ κενοῦ μνημείου καὶ τὴν Ἀγγελικὴ παρουσία μὲ ἐκεῖνο τὸ ἐκρηκτικὸ λόγιο «Ἠγέρθη, οὐκ ἔστιν ὧδε· ἴδε ὁ τόπος ὅπου ἔθηκαν αὐτόν» (Μαρκ. 26, 6).

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ!

200 pVEV2 1

Η  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΚΑΙ  Η  ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ
 ΤΟΥ  ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ  ΚΡΑΤΟΥΣ  ΜΑΣ!

Ἡ Μισθοδοσία τοῦ Κλήρου καί ἡ Ληστρική Ἑταιρεία

γιά τήν Ἐκκλησιαστική Περιουσία

χει γίνει πλέον σαφές καί στόν πιό ἀφελῆ θρησκευόμενον ἄνθρωπο, ὅτι στήν Ἑλλάδα ἡ σκακιέρα τῆς πολιτικῆς ἀπαρτίζεται πλέον ἀπό πιόνια ὅλων τῶν πολιτικῶν τάσεων καί ἰδεολογιῶν, τά ὁποῖα, «ὦ τοῦ παραδόξου θαύματος»(!), εἴτε “ἄλογα” εἶναι, εἴτε ἁπλά “πιόνια”, εἴτε “βασιλεῖς” εἴτε “βασίλισσες”, ἀποσκοποῦν (ἐνορχηστρωμένα ἀπό τόν Τεκτονισμό μέ ἀπόλυτη ἀκρίβεια), νά συμβάλλουν στόν ἐξοβελισμό τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τήν Δημόσια ζωή, κάτι τό ὁποῖο, βεβαίως, συνεπάγεται ἄμεσα καί συνεκδοχικά τόν ἀφανισμό της καί ἀπό τήν προσωπική ζωή τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν!

Στό καταχθόνιο αὐτό ἔργο ἔχουν παρακινηθεῖ νά συμμετάσχουν ὀργανωμένα ὅλοι οἱ Πολιτευόμενοι Τέκτονες (πού ἐλέγχουν ἀπολύτως ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ), μέσω τῆς Προσκλήσεως, πού τούς ἀπηύθυνε ἀπό τοῦ ἔτους 1902, τό «Γαληνώτατον Ὕπατον Συμβούλιον τοῦ 33ου Βαθμοῦ» τῶν Τεκτόνων, μέ τήν ὑπογραφή τοῦ «Μεγάλου Διδασκάλου» τους Ν. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ!

Πῶς ἡ Βουλή τῶν Ἑλλήνων ἔγινε Τεκτονική!

Πρόκειται γιά τήν ὑπ’ ἀριθ. 1473 Ἐγκύκλιο, τῆς 11ης Δεκεµβρίου 1902, στήν ὁποία σημειώνονται τά ἑξῆς ἀποκαλυπτικά:

Τὸ ἄλλο εὐλογημένο Σάββατο

200 pKK

Τὸ ἄλλο εὐλογημένο Σάββατο,
ἐκεῖνο τῆς Διακαινησίμου,
καὶ ἡ ἁγιοτρόφος νῆσος Σκιάθος.

Εἶναι ἀλήθεια, πὼς μὲ περισσὴ συγκίνηση ἑορτάσαμε τὴν Θεόσωμον Ταφὴν καὶ τὴν εἰς ᾍδου Κάθοδον τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ τὸ Μέγα Σάββατο, ὅμως καὶ τὸ ἑπόμενο Σάββατο, ἐκεῖνο δηλαδή, μὲ τὸ ὁποῖο κλείει τὴν θύρα της ἡ ἐπιφανὴς καὶ εὐωδιάζουσα ἀπὸ Πασχαλινὴν εὐφροσύνην Διακαινήσιμος Ἑβδομάδα, διότι κατ᾿ αὐτὴν τὴν ἡμέραν ἔχει πλέον θεσπιστεῖ νὰ τιμᾶται ὁ περίτρανος, θεοτερπὴς καὶ πάντιμος χορὸς τῶν Ἁγίων Πατέρων τῶν ἐπιλεγομένων Κολλυβάδων. Καὶ ὀρθῶς μέσα στὴν πάντερπνη ἄνοιξη, τὸ ἔαρ δηλαδή, ὅπου ἡ «καινὴ κτίσις χορεύει», τιμῶνται τὰ ἄνθη αὐτὰ τοῦ Παραδείσου, ποὺ εὐωδιάζουν ἁγιότητα καὶ προσφορά, διότι κατ᾿ ἐκείνους τοὺς ζοφεροὺς καὶ δυσχείμερους καιρούς, ποὺ ἔζησαν τὸ ἄλλο ἔαρ τῆς εὐλαβείας καὶ θεοπειθοῦς βιοτῆς, ἐκόμισαν στὸν Νέο Ἑλληνισμὸ καὶ ὄχι μόνο.

Εἶναι γνωστὸ δέ, ὅτι γιὰ τὴ μερίδα τῶν ὀρθολογιστῶν καὶ διαφωτιστῶν οἱ «Κολλυβάδες» ἐκφράζουν κάτι τὸ ὀπισθοδρομικό, τὸ παρωχημένο ἤ καὶ συντηρητικό. Ὡστόσο, πέρα ἀπὸ ὅλα αὐτά, οἱ Πατέρες αὐτοὶ ἀκολούθησαν τὴ γνήσια ὀρθόδοξη πνευματικὴ ζωή, «ἀκολουθοῦντες τοῖς πατράσιν αὐτῶν» καὶ ἰδιαίτερα τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος μὲ τὸ ἡσυχαστικὸ πνεῦμα ποὺ προτείνει καὶ διδάσκει, προσπαθεῖ νὰ ἐπαναπροσδιορίσει τὶς ρίζες τῆς Ὀρθοδόξου πνευματικότητος.