Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ!

200 pVEV2 1

Η  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΚΑΙ  Η  ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ
 ΤΟΥ  ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ  ΚΡΑΤΟΥΣ  ΜΑΣ!

Ἡ Μισθοδοσία τοῦ Κλήρου καί ἡ Ληστρική Ἑταιρεία

γιά τήν Ἐκκλησιαστική Περιουσία

χει γίνει πλέον σαφές καί στόν πιό ἀφελῆ θρησκευόμενον ἄνθρωπο, ὅτι στήν Ἑλλάδα ἡ σκακιέρα τῆς πολιτικῆς ἀπαρτίζεται πλέον ἀπό πιόνια ὅλων τῶν πολιτικῶν τάσεων καί ἰδεολογιῶν, τά ὁποῖα, «ὦ τοῦ παραδόξου θαύματος»(!), εἴτε “ἄλογα” εἶναι, εἴτε ἁπλά “πιόνια”, εἴτε “βασιλεῖς” εἴτε “βασίλισσες”, ἀποσκοποῦν (ἐνορχηστρωμένα ἀπό τόν Τεκτονισμό μέ ἀπόλυτη ἀκρίβεια), νά συμβάλλουν στόν ἐξοβελισμό τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τήν Δημόσια ζωή, κάτι τό ὁποῖο, βεβαίως, συνεπάγεται ἄμεσα καί συνεκδοχικά τόν ἀφανισμό της καί ἀπό τήν προσωπική ζωή τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν!

Στό καταχθόνιο αὐτό ἔργο ἔχουν παρακινηθεῖ νά συμμετάσχουν ὀργανωμένα ὅλοι οἱ Πολιτευόμενοι Τέκτονες (πού ἐλέγχουν ἀπολύτως ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ), μέσω τῆς Προσκλήσεως, πού τούς ἀπηύθυνε ἀπό τοῦ ἔτους 1902, τό «Γαληνώτατον Ὕπατον Συμβούλιον τοῦ 33ου Βαθμοῦ» τῶν Τεκτόνων, μέ τήν ὑπογραφή τοῦ «Μεγάλου Διδασκάλου» τους Ν. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ!

Πῶς ἡ Βουλή τῶν Ἑλλήνων ἔγινε Τεκτονική!

Πρόκειται γιά τήν ὑπ’ ἀριθ. 1473 Ἐγκύκλιο, τῆς 11ης Δεκεµβρίου 1902, στήν ὁποία σημειώνονται τά ἑξῆς ἀποκαλυπτικά:

Τὸ ἄλλο εὐλογημένο Σάββατο

200 pKK

Τὸ ἄλλο εὐλογημένο Σάββατο,
ἐκεῖνο τῆς Διακαινησίμου,
καὶ ἡ ἁγιοτρόφος νῆσος Σκιάθος.

Εἶναι ἀλήθεια, πὼς μὲ περισσὴ συγκίνηση ἑορτάσαμε τὴν Θεόσωμον Ταφὴν καὶ τὴν εἰς ᾍδου Κάθοδον τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ τὸ Μέγα Σάββατο, ὅμως καὶ τὸ ἑπόμενο Σάββατο, ἐκεῖνο δηλαδή, μὲ τὸ ὁποῖο κλείει τὴν θύρα της ἡ ἐπιφανὴς καὶ εὐωδιάζουσα ἀπὸ Πασχαλινὴν εὐφροσύνην Διακαινήσιμος Ἑβδομάδα, διότι κατ᾿ αὐτὴν τὴν ἡμέραν ἔχει πλέον θεσπιστεῖ νὰ τιμᾶται ὁ περίτρανος, θεοτερπὴς καὶ πάντιμος χορὸς τῶν Ἁγίων Πατέρων τῶν ἐπιλεγομένων Κολλυβάδων. Καὶ ὀρθῶς μέσα στὴν πάντερπνη ἄνοιξη, τὸ ἔαρ δηλαδή, ὅπου ἡ «καινὴ κτίσις χορεύει», τιμῶνται τὰ ἄνθη αὐτὰ τοῦ Παραδείσου, ποὺ εὐωδιάζουν ἁγιότητα καὶ προσφορά, διότι κατ᾿ ἐκείνους τοὺς ζοφεροὺς καὶ δυσχείμερους καιρούς, ποὺ ἔζησαν τὸ ἄλλο ἔαρ τῆς εὐλαβείας καὶ θεοπειθοῦς βιοτῆς, ἐκόμισαν στὸν Νέο Ἑλληνισμὸ καὶ ὄχι μόνο.

Εἶναι γνωστὸ δέ, ὅτι γιὰ τὴ μερίδα τῶν ὀρθολογιστῶν καὶ διαφωτιστῶν οἱ «Κολλυβάδες» ἐκφράζουν κάτι τὸ ὀπισθοδρομικό, τὸ παρωχημένο ἤ καὶ συντηρητικό. Ὡστόσο, πέρα ἀπὸ ὅλα αὐτά, οἱ Πατέρες αὐτοὶ ἀκολούθησαν τὴ γνήσια ὀρθόδοξη πνευματικὴ ζωή, «ἀκολουθοῦντες τοῖς πατράσιν αὐτῶν» καὶ ἰδιαίτερα τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος μὲ τὸ ἡσυχαστικὸ πνεῦμα ποὺ προτείνει καὶ διδάσκει, προσπαθεῖ νὰ ἐπαναπροσδιορίσει τὶς ρίζες τῆς Ὀρθοδόξου πνευματικότητος.

Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΕΥΡΗ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ

200 pGH

Μετά τήν ταλάντευσιν τοῦ Ἁγίου Ὄρους εἰς τό Οὐκρανικόν

 

Ο  ΑΝΑΣΤΑΣ  ΚΥΡΙΟΣ  ΝΑ  ΕΥΡΗ  ΤΗΝ
  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ  ΕΝΩΜΕΝΗ

Τόν τελευταῖο καιρό στά Ἐκκλησιαστικά θέµατα τρέχουν οἱ ἐξελίξεις σέ τέτοιο βαθµό, πού εἶναι πλέον δύσκολο νά τίς παρακολουθήση κανείς. Πολλάκις ἔχουµε ἀναφερθεῖ στόν ρόλο πού διαδραµατίζει τό Οἰκουµενικό Πατριαρχεῖο σ’ αὐτές τίς ἐξελίξεις, ὡς συµπαίκτης στά οἰκουµενιστικά σχέδια τῆς Δύσεως, µέ σκοπό τήν ἕνωση ὅλων τῶν “Χριστιανικῶν ὁµολογιῶν” καί στή συνέχεια ὅλων τῶν “θρησκειῶν”, µέ τελικό σκοπό τήν ἐπικράτηση τῆς ἀθεΐας, δηλ. τῆς θεοποιήσεως τοῦ ἀνθρώπου (ἤ µᾶλλον µιᾶς κλίκας ἀνθρώπων). Ἐπειδή γνωρίζουµε τήν δύσκολη θέση, στήν ὁποία βρίσκεται τό Οἰκουµενικό Πατριαρχεῖο ὡς οὐσιαστικά αἰχµάλωτο τῆς Τουρκίας καί τῶν µεγάλων προστατῶν της, τῆς Ἀµερικῆς καί τῆς Γερµανίας, θά ἦταν ἐξωπραγµατικό νά περιµέναµε κάτι τό διαφορετικό.

Αὐτό ὡστόσο δέν σηµαίνει, ὅτι πρέπει νά  κλάψουµε τή µοίρα µας, ἀλλ’ ἀντιθέτως πρέπει νά ἐργασθοῦµε ἐναντίον αὐτῶν τῶν ἐξελίξεων καί νά ἀναπληρώσουµε τήν ἀδυναµία τοῦ Πατριαρχείου.

Ἰδιαίτερο βάρος στήν διαφύλαξη τοῦ ἀπαραχαράκτου καί τῆς ἀκριβείας τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως ἐβάσταζε ἀνά τούς αἰῶνες ἡ Ἀθωνική Μοναχική Πολιτεία, ἡ ὁποία ἀπό τῆς ἱδρύσεώς της ἐπιµένει στό αὐτοδιοίκητό της: «Δι’ οὐδέν ἕτερον συµβεβουλεύκαµεν ἐκδεδόσθαι παρά τοῦ τρισµάκαρος βασιλέως, ἤ διά τό µή τήν Λαύραν ὑπό τινος ἑτέρου προσώπου ὑποπεσεῖν, µήτε πατριάρχου, µήτε ζακελλίου, µήτε..., ἀλλ’ εἶναι αὐτήν αὐτοδέσποτον καί αὐτεξούσιον»1. Αὐτά τά προνόµια διεσφαλίσθησαν ἐν συνεχείᾳ ἀπό ὅλα τά «Τυπικά» τῆς Μοναχικῆς αὐτῆς Πολιτείας, ἀπό τούς αὐτοκράτορες Ἰωάννην Τσιµισκήν, Κωνσταντῖνον Θ΄ τόν Μονοµάχον, Ἀλέξιον Α΄ Κοµνηνόν, Ἀνδρόνικον Β΄ τόν Παλαιολόγον, µέ µνηµόνευση µόνο τοῦ Ἐπισκόπου Ἱερισσοῦ, ὁ ὁποῖος καί ἐκλήθη, ὅποτε ὑπῆρχε ἀνάγκη Ἀρχιερέως, ὅπως µαρτυρεῖται π.χ. γιά τήν χειροτονία τοῦ Ἁγ. Σάββα τῆς Σερβίας στήν Ἱ. Μ. Χιλανδαρίου2.

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ

200 N 1

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ,

«αὐτό  τό  φυλαχτό τῆς  συγκράτησης»  τῆς
ἀνθρωπότητος  ἀπό  τήν  Καταστροφή  της!

Heinrich Heine (1797-1856) ἦταν ὁ σηµαντικότερος Γερµανός ποιητής τοῦ 19ου αἰῶνα µετά τόν Γκαῖτε καί τόν Χαίλντερλιν. Ἦταν ἕνας «πολιτικοποιηµένος» ποιητής πού ὑπερασπιζόταν τούς καταπιεσµένους καί, ἐπίσης, ἕνας «σοσιαλιστής» ποιητής, πού εἶχε ἀσπασθεῖ ὡς ἕνα βαθµό τίς ἰδέες τοῦ Κάρλ Μάρξ. Τά ποιήµατά του διαβάζονταν στήν Εὐρώπη περισσότερο ἀπό ὁποιουδήποτε ἄλλου, ἐνῷ ἦταν, ἐπιπροσθέτως, ἕνας παραγωγικός δοκιµιογράφος καί κριτικός. Ἄν καί εἶχε Ἰουδαϊκή καταγωγή, ἀσπάσθηκε προσχηµατικά τόν προτεσταντισµό, γιά νά προσληφθεῖ σέ µιά δηµόσια θέση καί προκειµένου νά λάβει ἔτσι «τό εἰσιτήριό του στόν Εὐρωπαϊκό πολιτισµό». Σχετικά µέ τή βάπτισή του ἔγραψε σέ µιά ἐπιστολή: «Τώρα µέ µισοῦν καί οἱ Χριστιανοί καί οἱ Ἰουδαῖοι. Ἔχω µετανιώσει πού βαπτίσθηκα. Δέν βλέπω κανένα σηµάδι ὅτι τά πράγµατα πᾶνε καλύτερα γιά µένα. Ἀντιθέτως, δέν ἔχω ἀντιµετωπίσει παρά κακοτυχία ἀπό τήν ἡµέρα ἐκείνη καί µετά». Ἕνας µεταγενέστερος κριτικός, λαµβάνοντας ὑπ’ ὄψη του καί τό γεγονός ὅτι ὁ Heine ἔζησε γιά πολύ στό Παρίσι µακριά ἀπό τήν πατρίδα του, τόν χαρακτήρισε ὡς τήν «ἐνσάρκωση τῆς µοντέρνας ἀνεστιότητας», ἐνῷ ὁ ἴδιος εἶχε γράψει σέ µιά ἐπιστολή του ὅτι τήν ὕψιστη ἐλευθερία καί κοινωνικότητα µπορεῖ κανείς νά τή συναντήσει σέ ἕνα µασκέ-πάρτυ, ὅπου δέν ἔχει καµιά σηµασία ποιός εἶναι πίσω ἀπό τή µάσκα.

Ὁ Heine διακρίθηκε γιά τίς εὔστοχες, πνευµατώδεις καί δηκτικές παρατηρήσεις του σχετικά µέ τίς ἰδέες καί τή συµπεριφορά τῶν συγχρόνων του. Ἐπεδίωκε νά 200 N a2ἐντοπίζει καί νά ἀναδεικνύει αὐτό πού θεωροῦσε οὐσιῶδες σέ κάθε ἰδεολογία ἤ κοσµοθεωρία, ὥστε νά τήν παρουσιάζει µέ τρόπο κατανοητό, ἄν καί κάποιες φορές ὑπερβολικά σαρκαστικό καί περιπαικτικό, σέ ὅλους. Ἦταν ἄθεος καί ἀκολούθησε «ἀπό τά ἀριστερά» τή διδασκαλία τοῦ Χέγκελ, στόν ὁποῖο ἀναφερθήκαµε καί στό προηγούµενο σηµείωµα. Περισσότερο ἀπό ὁ,τιδήποτε ἄλλο θεωροῦσε τόν ἑαυτό του ὡς ἕνα κοσµοπολίτη Εὐρωπαῖο, ἀφοσιωµένο στίς ἀρχές τῆς ἰσότητας καί τῆς ἐλευθερίας. Πίστευε δέ ὅτι αὐτό πού χαρακτήριζε τήν σύγχρονη Εὐρώπη ἦταν ὁ σεβασµός της γιά τόν ἀφηρηµένο νόµο, γεγονός πού τήν καθιστοῦσε διάδοχο τῶν Ἰουδαίων, οἱ ὁποῖοι ἦσαν ὁ πρῶτος «µοντέρνος» λαός, δηλαδή ὁ πρῶτος λαός πού ἀσπάσθηκε τόν ἀφηρηµένο καί ὀρθολογικό Νόµο. «Οἱ Ἰουδαῖοι, ἔγραψε, ἀφιερώθηκαν µόνο στόν νόµο, στήν ἀφηρηµένη σκέψη, ὅπως οἱ πιό κοντινοί µας κοσµοπολῖτες Ρεπουµπλικάνοι, οἱ ὁποῖοι δέν σέβονται τή γενέθλια γῆ, οὔτε τό πρόσωπο τοῦ ἡγεµόνα τους, ἀλλά µόνο τόν νόµο». Γιά δέ τούς «δεξιούς» φιλοσόφους τῆς ἐποχῆς του ἔχει ἐπισηµάνει ὅτι «ὅπως κάποτε παλιά οἱ Ἀλεξανδρινοί φιλόσοφοι ἔστυβαν τό µυαλό τους νά βροῦν ἀλληγορικές ἑρµηνεῖες γιά νά σώσουν µέ αὐτές ἀπό τήν ὁλική κατάρρευση τή θρησκεία τοῦ Δία πού βυθιζόταν, ἔτσι ἐπιχειροῦν τώρα κάτι παρόµοιο οἱ Γερµανοί φιλόσοφοί µας γιά τή θρησκεία τοῦ Χριστοῦ». Εἰδικότερα γιά τόν Ἰµµάνουελ Κάντ εἶχε πεῖ ἐπιγραµµατικά ὅτι: «ὁ Κάντ κατάργησε τόν Θεό στήν πρώτη «Κριτική» του (τήν «Κριτική τοῦ Θεωρητικοῦ Λόγου»), ἀλλά νιώθοντας λύπη πού ἔτσι στενοχώρησε τόν φτωχό ὑπηρέτη του ἀποφάσισε νά Τόν ἐπαναφέρει (τόν Θεό) στή δεύτερη «Κριτική» του (τήν «Κριτική τοῦ Πρακτικοῦ Λόγου»)». Ἀκόµη ὑποστήριζε ὅτι: «Κανείς δέν τό ὁµολογεῖ, ὅµως ὅλοι τό γνωρίζουν. Ὁ πανθεϊσµός εἶναι τό κοινό µυστικό σήµερα στή Γερµανία… Ὁ πανθεϊσµός εἶναι ἡ κρυφή θρησκεία τῆς Γερµανίας».

ΠΩΣ ΕΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΑ 200 ΤΕΥΧΗ;

200 pVEVΠΩΣ ΕΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΑ 200 ΤΕΥΧΗ;

  γραπτή ἐπικοινωνία μας μέ τούς ἐνορῖτες μας, πού ἄρχισε ἁπλά καί ἀπέριττα μέ ἕνα 8σέλιδο τεῦχος τόν Σεπτέμβριο τοῦ 2002, στήν πορεία τῶν ἐτῶν, μέ τήν ἀγάπη, τό ἐνδιαφέρον καί τόν ἐνθουσιασμό τῶν ἐνοριτῶν μας (πού ἦσαν οἱ πρῶτοι καί βασικοί ἀναγνῶστες του), τό Περιοδικό μας ἐπεξετάθη καί σέ ἐκτός ἐνορίας ἀναγνῶστες, μέσῳ δέ τοῦ διαδικτύου ἔτρεξε σέ ὅλες σχεδόν τίς Εὐρωπαϊκές χῶρες, στήν Ἀμερική, στή Ρωσία, στήν Αὐστραλία, στόν Καναδᾶ.
Δοξάζουμε τόν Θεό μας γι’ αὐτήν τήν ἐξέλιξη τῆς Περιοδικῆς μας ἐκδόσεως, ἡ ὁποία ὠφέλησε καί ὠφελεῖ πρῶτα ἐμᾶς καί τούς συνεργάτες μας, γιατί μᾶς ὑποχρεώνει νά παραμένουμε διαρκῶς σκυμμένοι στίς Πηγές τῆς Οὐρανίου Παραδόσεώς μας καί νά ἀντλοῦμε ἀπό ἐκεῖ καί ΜΟΝΟΝ ἀπό ἐκεῖ τά Νάματα Ζωῆς «τῆς νῦν καί τῆς Μελλούσης».
Ὡστόσο, δέν μποροῦμε νά πιστεύσουμε τό πῶς ἐφθάσαμε ἕως ἐδῶ, διότι μετρῶντας κάθε μῆνα τίς ἀσθενικές μας δυνάμεις καί τήν ἀπορία μας γιά τό πῶς θά καταρτισθῆ τό τεῦχος κάθε μηνός, ὥστε καί «κρεῖττον τῆς σιγῆς» νά εἶναι, καί ἐγκαίρως ἕτοιμο, διαπιστώνουμε κάθε φορά ὅτι τό ἀποτέλεσμα ξεπερνᾶ κατά πολύ τίς δυνάμεις μας ἀλλά καί τήν συγκρότησή μας, ὁπότε τό συμπέρασμα ἐξάγεται ἐκ τῶν πραγμάτων καί γι’αὐτό ἐγκάρδια καί ὁλόψυχα ἀποδίδουμε τίς εὐχαριστίες μας στόν Πανάγαθον Θεόν μας, πού ἐνεργεῖ εὐεργετικά καί ἀναζητεῖ ἀκόμη καί τήν παραμικρή καλή πρόθεση ἐκ μέρους μας γιά νά τήν μεταμορφώση σέ ὠφέλιμο ἀποτέλεσμα!