Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΡΙΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ! 

198 p.VEV 1

Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ

ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΤΡΙΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ! 

 
Η Προδοσία τελικῶς συνετελέσθη! Ἡ Μακεδονία μας παρεδόθη εἰς χεῖρας ἀλλοεθνῶν καί ἀλλοπίστων, χωρίς νά τό ἀπαιτῇ κάποια ἐθνική ἀνάγκη ἤ ὑποχρέωσή μας, παρά μόνον τά ξένα συμφέροντα!
 Ἡ Πολιτεία ἀπέδειξε γιά μιά ἀκόμη φορά ὅτι δέν εἶναι Μητέρα τοῦ Λαοῦ –ὅπως μέ Ὀρθόδοξο φρόνημα περιγράφει τόν ρόλο τοῦ Κράτους ἡ Μ. Αἰκατερίνη τῆς Ρωσίας– ἀλλά σφετεριστής τῶν δικαιωμάτων τοῦ Λαοῦ Ἐπίτροπος, διορισμένος ἀπό τήν ἀντίστοιχη Τρόϊκα μέ τήν τῶν τότε Ὀθωνικῶν Βαυαρῶν!
  Ὡστόσο, πρίν ἀπό τήν τελική ὑπογραφή αὐτῆς τῆς προδοσίας, ἐμεῖς, στόν Ναόν μας τοῦ Ἁγίου Νικολάου Πευκακίων, τήν Κυριακή 20 Ἰανουαρίου 2019, εὐθύς μετά τήν Θ. Λειτουργία, ἐτελέσαμε Μνημόσυνον στούς Ἐθνομάρτυρες Παῦλο καί Ναταλία Μελᾶ καί σέ ὅλους τούς πεσόντας κατά τούς Μακεδονικούς ἀγῶνας καί προσευχηθήκαμε γιά νά φωτίση ὁ Θεός μας τούς βουλευτάς τῆς Πατρίδος μας, ὥστε νά πράξουν ὡς Ἕλληνες τό καθῆκον τους στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων καί νά καταψηφίσουν τήν ἐπαίσχυντη Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν!
198 p.VEV 2

Ἡ (Ἀ)συμφωνία τῶν Πρεσπῶν ἤ ὁ ἀφελληνισμός τῶν Μακεδόνων καί ὁ «Μακεδονισμός» τῶν Σλάβων

198 I.Tsouras

Ἡ (Ἀ)συμφωνία τῶν Πρεσπῶν

 

ὁ ἀφελληνισμός τῶν Μακεδόνων

καί ὁ «Μακεδονισμός» τῶν Σλάβων

«Εἶναι καιρός νά ποῦμε τά λιγοστά μας λόγια

γιατί ἡ ψυχή μας αὔριο κάνει πανιά»1.

Η λεγόμενη «συμφωνία» τῶν Πρεσπῶν τῆς 17ης Ἰουνίου 2018 δέν εἶναι μιά ἥσσονος σημασίας «συμφωνία», πού ἐνδιαφέρει μόνο τούς εἰδικούς, ἀλλά μιά μείζονος σημασίας «συμφωνία», πού ἀπασχολεῖ σχεδόν ὅλους τούς Ἕλληνες.
Ἄς δοῦμε τά πράγματα λίγο συνοπτικά ἀπό τήν ἀρχή τους. Ἡ «Ἱστορία» ἐπίσημα ἄρχισε τήν 2α Αὐγούστου 1944 ἤ 20η Ἰουλίου 1944 μέ τό παλαιό ἡμερολόγιο, γιά νά γίνει εὐνόητος ὁ συνειρμός μέ τά γεγονότα τοῦ Ἴλιντεν τῆς 20ῆς Ἰουλίου 1903. Τότε, ὁ Κροάτης Josip Broz Tito, μέσα στό πλαίσιο τῆς ἑνιαίας Γιουγκοσλαβίας, αὐθαίρετα, ἐθνικιστικά καί ὑστερόβουλα, ὀνόμασε «Ὁμόσπονδη Λαϊκή Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας» τή μέχρι τότε Vardarska Banovina (Περιφέρεια/Διοίκηση τοῦ Βαρδάρη). Μιά ἰδέα πού εἶχε ἐπωαστεῖ μέ διάφορες μορφές, τίς ὁποῖες δέν ἔχει νόημα νά ἐξετάσουμε ἀναλυτικά τώρα, ἀπό τήν Γ΄ Κομουνιστική Διεθνῆ (ΚΟΜΙΝΤΕΡΝ, 1919 – 1943) ἤ καί ἄλλες ὀργανώσεις μόλις τόν ὕστερο 19ον αἰῶνα, γιά τήν αὐτονόμηση τῆς Μακεδονίας καί τή δημιουργία «Μακεδονικοῦ Ἔθνους». Ἡ πολιτειακή μετεξέλιξη τῆς «Ὁμόσπονδης Λαϊκῆς Δημοκρατίας τῆς Μακεδονίας» τοῦ Josip Broz Tito εἶναι ἡ «Δημοκρατία τῆς Βόρειας Μακεδονίας», γιά τήν ὁποία τόσο ἐπαίρεται ἡ «πρώτη φορά» ἀριστερή Κυβέρνηση. Παράλληλα, ἡ δεξιά συγκυβέρνηση, συνηθισμένη στίς κυβιστήσεις, παρότι θεωρεῖ κακή τή συμφωνία, στηρίζει τήν Κυβέρνηση, ἐνῶ ἡ πλειοψηφία τῶν Ἑλλήνων παρακολουθεῖ ἀνήσυχη καί παγωμένη.
Χωρίς ἰδεολογήματα, ἀλλά μέσα ἀπό ἀμάχητες πηγές, θά προσπαθήσουμε νά ἀναλύσουμε ἕνα θέμα πού τείνει νά γίνει θρυαλλίδα δυσάρεστων ἐξελίξεων γιά τήν Πατρίδα μας, τόν λαό της καί γενικότερα τούς λαούς τῆς χερσονήσου τοῦ Αἴμου, ἀφοῦ μᾶλλον ἀναζωπυρώνει λανθάνοντες καί ἀχρείαστους ἐθνικισμούς. Προϋπόθεση γιά νά φθάσουμε σέ κάποιο ξέφωτο ἀλήθειας εἶναι νά ξεχωρίσουμε προκαταβολικά τήν ἰδεολογία ἀπό τή γνώση καί ἀκολούθως, ἀφοῦ ἀποφασίσουμε νά πορευτοῦμε μέ τή γνώση, νά διακρίνουμε τή στρατευμένη γνώση ἀπό τήν ἐπιστημονική γνώση. Μέ βακτηρία τήν τελευταία καί ὁδοδείκτη τό «εὖ ἀγωνίζεσθαι», ἀρχίζουμε τή δύσβατη ὁδοιπορία στά μονοπάτια τῆς Ἱστορίας.

ΤΟ ...«ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ» ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΤΑ ΕΜΒΡΥΑ!

197 AZ

ΤΟ ...«ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»
ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΤΑ ΕΜΒΡΥΑ!

Τόν Ἰούνιο τοῦ 1969, ἡ τότε εἴκοσι ἑνός ἐτῶν Norma McCorvey ἀνακάλυψε πώς κυοφορεῖ τό τρίτο παιδί της. Ἀποφάσισε νά διακόψει τήν ἐγκυµοσύνη της, πού ἦταν ἀποτέλεσµα ἐξωσυζυγικῆς σχέσης. Ἡ νοµοθεσία τῆς Πολιτείας τοῦ Τέξας, ὅπου ζοῦσε, ὅριζε πώς ἡ ἄµβλωση εἶναι ποινικό ἀδίκηµα. Τήν ἐπέτρεπε µόνο κατ’ ἐξαίρεση, προκειµένου νά σωθεῖ ἡ ζωή τῆς µητέρας, ἄν βρίσκεται σέ κίνδυνο ἐξαιτίας τῆς ἐγκυµοσύνης. Ἡ McCorvey δέν µπόρεσε νά ἐπικαλεστεῖ ἰατρικούς λόγους πού νά δικαιολογοῦν τή νόµιµη ἄµβλωση. Προσπάθησε νά τερµατίσει τήν ἐγκυµοσύνη καί µέ παράνοµα µέσα, ἀλλά καί αὐτή ἡ προσπάθεια ἀπέτυχε.

Τό 1970 κατέθεσε ἀγωγή κατά τῆς Πολιτείας τοῦ Τέξας, χρησιµοποιῶντας τό ψευδώνυµο Τζέην Ρόϋ (Jane Roe). Ἰσχυρίστηκε, ὅτι ὁ νόµος τοῦ Τέξας, πού ποινικοποιεῖ τήν ἄµβλωση εἶναι ἀόριστος καί ἀντισυνταγµατικός, καθώς παραβιάζει τό συνταγµατικό  δικαίωµα σεβασµοῦ τῆς ἰδιωτικῆς της ζωῆς (right to privacy). Ἡ Πολιτεία τοῦ Τέξας ἐκπροσωπήθηκε στή δίκη ἀπό τό δικηγόρο Χένρυ Γουέϊντ (Henry Wade), γιά αὐτό ἡ ὑπόθεση ὀνοµάστηκε «Ρόϋ κατά Γουέϊντ» (Roe v. Wade)1.  

Ἡ ὑπόθεση ἔφτασε καί στό Ἀνώτατο Δικαστήριο τῶν Ἡνωµένων Πολιτειῶν Ἀµερικῆς.  Τό Δικαστήριο, ἐξέδωσε τήν ἀπόφασή του το1973. Μέ πλειοψηφία ἑπτά δικαστῶν ἔναντι δύο, ἀναγνώρισε τό «δικαίωµα στήν ἄµβλωση» ὡς θεµελιῶδες συνταγµατικό δικαίωµα, πού περιλαµβάνεται  στό  συνταγµατικά κατοχυρωµένο δικαίωµα σεβασµοῦ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς.

ΕΤΣΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΟ 1849!

197 EK

ΕΤΣΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΟ 1849!

 

«Ἀνεξάρτητος Ἐφημερίς  Δημοκρατική»

(1η Ἰανουαρίου 1849)

 
«πειδή ἡ ἐφημερίς μας θέλει πραγματεύεται περί δημοκρατίας, δέν νομίζομεν ἄσκοπον νά ἐξηγήσωμεν εἰς τούς ἀναγνώστας τοῦ «Ἀνεξαρτήτου» τί ἐστί Δημοκρατία, ἐφ ὧ καί μέ πολλά ὀλίγας λέξεις θέλωμεν καταχωρεῖ τό κατωτέρω ἀρθρίδιον ἐν κεφαλίδι ἑκάστου φύλλου ὡς τό Σύμβολον τῆς Πολιτικῆς μας Πίστεως».
 
Τί ἐστί Δημοκρατία:
1. Ἡ Δημοκρατία εἶναι τό σύνολον τῆς ἐλευθερίας, τῆς ἰσότητος καί τῆς ἀδελφότητος σύμφωνα μέ τό πνεῦμα τοῦ Ἱεροῦ Εὐαγγελίου μας.
2. Ἡ Δημοκρατία ὑπόσχεται καί δύναται νά πραγματοποιήση τήν ἀσφάλεια τῆς ζωῆς, τῆς τιμῆς καί τῆς ἰδιοκτησίας τοῦ πολίτου.
3. Ἡ Δημοκρατία δέν διαιρεῖ τούς λαούς εἰς δύο στρατόπεδα ἁρπάζοντας καί ἁρπαζομένους … ἀλλά τήν κατάχρησιν, τήν ἁρπαγήν καί πᾶν ἔγκλημα τιμωρεῖ αὐστηρῶς, ὅπου καί ἄν τό ἀπαντήση.
4. Ἡ Δημοκρατία ἔχει λίγα ἔξοδα καί ὀλίγους φόρους καί τούτους συναζομένους ἄνευ τῆς ἐλαχίστης καταπιέσεως. Μόνον εἰς περίπτωσιν πολέμου ζητοῦνται ἀπό τό Ἔθνος καί χρήματα περισσότερα καί βραχίονες αὐτοῦ πρός ὑπεράσπισιν τῆς πατρίδος.
5. Ἡ Δημοκρατία μήτε κηφήνας, μήτε τεμπέληδες, μήτε ἀγύρτας, μήτε σοφιστάς καί καλαμαράδες ἤ ψωρολογιωτάτους, μήτε ταρτούφους τρέφει, ἀλλά ἤ τούς ἀναγκάζει νά γίνονται χρήσιμοι πολῖται καί ἑαυτοῖς καί τῇ πολιτείᾳ, ἤ τούς ἀποστρακίζει. Πᾶν τοὐναντίον ἀκολουθεῖ κατά δυστυχίαν εἰς τά ψευδοσυνταγματικά κράτη. Ὁ ἀμφιβάλλων ἄς ρίψη ἕν βλέμμα εἰς τήν Ἑλλάδα!
6. Ἡ Δημοκρατία βραβεύει καί μέ βαθμούς καί μέ τό παράσημον φύλλον Δάφνης ἤ στέφανον Δάφνης δίδει μόνον εἰς μόνους τούς εἰς τά πρός τήν Πατρίδα ἀγαθοεργίας διεπρέποντας πολιτῶν, εἴτε διά τοῦ αἵματος των ὡς στρατιῶται, εἴτε διά τῶν γνώσεών των καί λοιπῶν πατρογονικῶν ἀρετῶν. Ὡς ἐκ τούτου διά τούς τοιούτους συσταίνει ἡ Δημοκρατία, Πρυτανεῖον νά ἐνδιαιτῶνται ἀνέτως ὅλα τά πηρωθέντα ἀκρωτηριασμένα ἤ γηράσοντα εἰς τήν ὑπηρεσίαν τῆς Πατρίδος πολύτιμα τέκνα της καί ὄχι Γερουσίαν Τεμπελχανάν δηλαδή, μήτε βουλήν τήν ὁποίαν φτιάχνουν τά Συνταγματικά κράτη, τοὐτέστι Κηφηνοτροφεῖον.
7. Δημοκρατία: κυβέρνησις μέ τετραετή Πρόεδρον λαμβάνοντα κατ’ ἔτος μισθόν τό πολύ 24.000 δραχμάς καί ὑπεύθυνον καθ’ ὅλην τήν ἔκτασιν διά τήν παραμικράν του πράξιν.
8. Ἡ Δημοκρατία δέν ἔχει εἰ μή μίαν Βουλήν συγκειμένη τό πολύ ἀπό 60 βουλευτάς ἀναλόγως τοῦ πληθυσμοῦ τῆς Ἑλλάδος, ἐπί παραδείγματος, χωρίς μισθόν καί χωρίς ἀπολαβήν καμίαν εἰμή τήν τιμήν.
9. Ἡ Δημοκρατία ἔχει Στρατόν καί Στόλον πληρωμένον ἀναλόγως τῶν πόρων τοῦ Κράτους καί Ἐθνοφυλακήν ἀπλήρωτον, ἐκτός τῶν Ἀξιωματικῶν καί αὐτοί κατ’ ἐκλογήν τῶν στρατιωτῶν τῆς Ἐθνοφυλακῆς.
10. Ἡ Δημοκρατία περιέχει κατ’ ἀνάγκην πολλά ὀλίγην ὑπαλληλίαν ἐπειδή εἰς τήν Δημοκρατία ἡ ὑπηρεσία ἐν γένει ἁπλοποιεῖται αἱ δέ ὑποθέσεις τοῦ πολίτου λαμβάνουσι τέλος τάχιστα, ἤ τό ναί ἤ τό ὄχι, πρᾶγμα τό ὁποῖο παντελῶς δέν συμβαίνει εἰς τά Συνταγματικά Κράτη καί παράδειγμα φέρομεν τήν Ἑλλάδα.
11. Τό Σύμβολον τῆς Δημοκρατίας εἶναι Ἐλευθερία, Ἰσότης καί Ἀδελφότης σύμφωνα μέ τό Ἱερόν Εὐαγγέλιον.
12. Αἱ ἐκλογαί τῶν βουλευτῶν θέλουν ἐνεργεῖσθαι εἰς Κράτος Δημοκρατικόν χωρίς ἐπέμβασιν οὐδεμίαν ἀπό μέρους τῆς ὑπευθύνου ἐξουσίας, χωρίς αἱματοχυσίας καί ταραχάς καί παράδειγμα φέρομεν τήν Ἑλβετίαν καί τάς Ὁμοσπόνδους Ἐπαρχίας τῆς Ἀμερικῆς, κατά δέ τό παρόν τήν Γαλλίαν ὅπου καί εἰς τήν ἐκλογήν τῶν 900 πληρεξουσίων καί εἰς τήν ἐκλογήν τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας δέν ἐστάλαξε μύτη ἀνθρώπου.
 
Γιά τήν ἀντιγραφή: 
Εὐαγγελία Κοντάκη
Πνευμονολόγος-Διευθύντρια Μ.Ε.Θ.  

Η ΙΚΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

197 pVEV

Η ΙΚΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

 Kάποτε ἡ ἔναρξη μιᾶς νέας χρονιᾶς ἦταν ἀρχή νέων ἐκπλήξεων καί προσδοκιῶν, ἀφορμή ἐλπίδων γιά διόρθωση καί ἐπανεξέταση τῶν λαθῶν μας, ἐλπίδα καί ὄρεξη γιά ζωή καί δημιουργία, πόθος γιά μιά πιό οὐσιαστική πνευματική ζωή, σάν αὐτή πού γνωρίσαμε στά γνήσια πρόσωπα τῶν Πατέρων μας, πού εἴχαμε τήν μεγάλη εὐλογία νά μαθητεύσουμε. Καί ὅλα αὐτά τά ζούσαμε φυσικά καί ἀβίαστα, μέσα στό πνευματικά κοινωνικό περιβάλλον τῆς Πατρίδος μας, τό ὁποῖο, παρά τίς ὅποιες ‘’γκρίζες περιοχές’’ του, ἦταν σταθερά προσανατολισμένο στήν «ἐκ Ὕψους Ἀνατολήν», καί στήν ἀδιαπραγμάτευτη παραδοχή τοῦ Θεοῦ μας.
Πέρασαν, βέβαια, μέρες καί χρόνια πολλά μέσα στήν ἁμαρτία τῆς προσωπικῆς καί τῆς Δημόσιας ζωῆς μας καί αὐτή ἡ ἀναμφισβήτητη παραδοχή τοῦ Θεοῦ μας καί τῆς Ἐκκλησίας Του σταδιακά ἔγινε ἔντονα ἀμφισβητούμενη. Ὡστόσο, τότε δέν εἴμαστε μόνοι. Εἴχαμε τούς Πατέρες μας, κοντά μας, δίπλα μας, Εἰκόνες ἔμψυχες καί Ὁρατές τοῦ Ἀοράτου Θεοῦ μας!