Καί μετά…..τί;

Καί μετά…..τί;

 

Κατά τήν περίοδο τῆς Τουρκοκρατίας καί τῶν 400 χρόνων ὑποδούλωσης-σκλαβιᾶς στόν Τοῦρκο κατακτητή, οἱ ἱερεῖς μας εἴτε μέ τό Κρυφό Σχολειό (μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους) γιά νά μείνει ἡ Ἑλληνική γλῶσσα ἀτόφια, τά ἰδανικά καί ἡ χριστιανική πίστη ἀκέραια καί ἡ σπίθα γιά τήν ἐπανάσταση ἀναμμένη, εἴτε μέ τό θάρρος, τήν λεβεντιά καί τήν πνοή ἔμπνευσης στόν ἀγῶνα γιά τήν λευτεριά, ὅπως ὁ Παπαφλέσσας, ὁ Παλαιῶν Πατρῶν Γερμανός καί τόσοι ἄλλοι ἀγωνιστές, ὁδήγησαν τόν λαό στήν Ἐπανάσταση τοῦ 1821, στήν ἀποτίναξη τοῦ Τουρκικοῦ ζυγοῦ σέ κάθε μεριά τῆς πατρίδας μας.

Καί μετά …τί;

 

ΜΕΤΑ μᾶς χάλασε αὐτό καί εἴπαμε νά τό ἀλλάξουμε!!!

Ἄς ἀλλάξουμε τά σχολικά-θρησκευτικά βιβλία καί ἡ Ὀρθοδοξία ἄς εἶναι μιά ἀπό τίς τόσες θρησκεῖες πού πρέπει ὑπό μορφή καταλόγου νά ἐνημερωθεῖ ὁ μαθητής γιά τήν ὕπαρξή της, ὅπως ὅμως καί ὅλων τῶν ἄλλων δοξασιῶν καί ἄς ἀμφισβητήσουμε τό Κρυφό Σχολειό καί τήν τότε ὠφελιμότητά του!!!

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ!!!

 

Μιά νηπιαγωγός μᾶς ἐξομολογεῖται τούς προβληματισμούς της

Μιά νηπιαγωγός

μᾶς ἐξομολογεῖται τούς προβληματισμούς της

 

Σήμερα ἔπρεπε νά ἀφήσω ἕναν 4χρονο μαθητή νά κλαίει χωρίς νά μπορῶ νά τόν παρηγορήσω γιατί δέν ἔχω κανένα δικαίωμα νά βάλω ἕνα χέρι στόν ὦμο του γιά νά τόν ἠρεμήσω.

 

  1. Σήμερα ἀρνήθηκα νά ἀφήσω ἕναν μαθητή νά πάει στό μπάνιο γιά 10 λεπτά ἐπειδή ἔπρεπε πρίν τό τμῆμα καθαρισμοῦ νά ἀπολυμάνει τό WC.

ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ

ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ

 

Ἡ ἀποπνικτική καί ἀνελεύθερη ἀτµόσφαιρα, πού ἐπικρατεῖ ἐδῶ καί µῆνες στήν Πατρίδα µας µέ τήν Κρατική ἀπειλή ἑνός τἄχα

πολύ ἐπικίνδυνου ἰοῦ, εἰσεχώρησε καί στήν Ἐκκλησία καί στούς Ἱ. Ναούς µας ὡς ἀσέβεια καί προσβολή τοῦ ὄντως «Φοβεροῦ Τόπου», στόν ὁποῖον τελεσιουργοῦνται τά φρικτά καί Ἅγια Μυστήρια, ἡ φωνή τοῦ Σεβασµιωτάτου  Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Εἰρηναίου ἤχησε ὡς «φωνή ὑδάτων πολλῶν» καί Ἱερῶν, ὡς Φωνή Πίστεως καί πραγµατικῆς ἀγάπης πρός τούς ἀνθρώπους, ὡς ἤχηση ἐν Χριστῷ Ἐλευθερίας!

Τό Εὐαγγέλιο τοῦ Ἰούδα

Τό Εὐαγγέλιο τοῦ Ἰούδα

 

Τά Ἀπόκρυφα βιβλία τῆς Καινῆς Διαθήκης.

 

πόκρυφα στήν ἐκκλησιαστική γραµµατολογία χαρακτηρίζονται τά ψευδεπίγραφα ἐκεῖνα ἔργα πού διαπραγµατεύονται ὅµοια πρός τήν Ἁγία Γραφή θέµατα. Τά ἔργα αὐτά προβάλλουν ἀξιώσεις θεοπνευστίας καί ἴσου κύρους µέ τά βιβλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἀλλά ποτέ δέν ἀναγνωρίσθηκαν ἀπό τήν Ἐκκλησία ὡς θεόπνευστα ἤ ἰσόκυρα πρός τά Ἱερά της βιβλία.

Τά βιβλία αὐτά ἦσαν δηµιουργήµατα αἱρετικῶν συγγραφέων, οἱ ὁποῖοι ἐπεδίωκαν τήν εὐρεία διάδοση τῶν πλανηµένων ἤ φανταστικῶν δοξασιῶν τους. Ἐπειδή οἱ συγγραφεῖς τῶν βιβλίων αὐτῶν γνώριζαν ὅτι ὑπῆρχε ὁ κίνδυνος κανένας νά µήν διαβάσει τά ἔργα τους, ἄν ἀνέφεραν τό ἀληθινό τους ὄνοµα  – πολλοί εἶχαν ἤδη ἐπισηµανθεῖ ὡς αἱρετικοί ἀπό τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας– προτιµοῦσαν νά χρησιµοποιοῦν ψευδῶς τά ὀνόµατα ἀναγνωρισµένων ἁγίων ἀνδρῶν τῆς Ἁγίας Γραφῆς, κυρίως τά ὀνόµατα τῶν δώδεκα ἀποστόλων τοῦ Κυρίου.

Οἱ µυθώδεις διηγήσεις τους γιά τά ἔργα καί τά θαύµατα τοῦ Κυρίου, κατά τήν παιδική του ἡλικία, πού περιλαµβάνονταν στά ἀπόκρυφα εὐαγγέλια, ἦταν σέ πλήρη ἀντίθεση µέ τή σοβαρότητα καί ἀξιοπρέπεια τῶν Εὐαγγελικῶν διηγήσεων. Τά θαύµατα πού περιγράφονταν ἦσαν ἀντίθετα πρός τό πνεῦµα τοῦ Κυρίου καί ἐπισηµαίνονταν γιά ἱκανοποίηση προσωπικῶν συναισθηµάτων καί πρόκληση ἀκαίρου θαυµασµοῦ πρός τήν παντοδυναµία τοῦ Κυρίου.

Ὁ Μονοθεϊσμός στήν Ἀρχαία Ἑλλάδα

Ὁ Μονοθεϊσμός στήν Ἀρχαία Ἑλλάδα

 

Πολύς λόγος γίνεται γιά τήν ἐπιβολή τοῦ Μονοθεϊσμοῦ καί τοῦ Χριστιανισμοῦ στόν Ἑλλαδικό χῶρο ἰδιαίτερα τήν περίοδο τοῦ Βυζαντίου, τό ὁποῖο διαδέχτηκε τόν Ἑλληνορωμαϊκό κόσμο.

Τήν θέση αὐτήν προβάλλουν ἰδιαιτέρως οἱ λεγόμενοι Παγανιστές ἤ Ἀρχαιολυμπιστές, προκειμένου νά ἀπορρίψουν καί νά βλάψουν σκόπιμα τό Βυζάντιο καί τήν Ὀρθοδοξία: Θέτω λοιπόν τό ἐρώτημα, ποιές εἶναι οἱ πηγές τῆς ὕπαρξης τοῦ Δωδεκάθεου; Ἐάν ὑπῆρχαν αὐτοί οἱ Θεοί, πότε φανερώθηκαν στήν γῆ; Καί σέ ποιούς ἀποκαλύφθηκαν;

Ἀντιθέτως στήν Παλαιά Διαθήκη ὁ Θεός, ὁ Ὁποῖος εἶναι ὑπαρκτός καί ὄχι μυθικός ὅπως στήν Ἀρχαία Ἑλληνική καί τήν παγκόσμιο Μυθολογία, παραγγέλλει στόν προφήτη Μωϋσῆ νά γράψει ὅσα ἄκουσε καί εἶδε κατά τήν παράδοση τῆς Νομοδοσίας “καί ἔγραψε Μωϋσῆς πάντα τά ρήματα Κυρίου. Ὀρθρίσας δέ Μωϋσῆς τό πρωΐ ὠκοδόμησε θυσιαστήριον ὑπό τό ὄρος καί δώδεκα λίθους εἰς τάς δώδεκα φυλάς τοῦ Ἰσραήλ·” 1