Κηδεύοντας «σπουδαίους Μύθους»!

Κηδεύοντας «σπουδαίους Μύθους»!

 

Μὲ τὸν –εἰδικὸ- C.S. Lewis

 

λα αὐτὰ ποὺ ζοῦμε, ἀλλὰ καὶ ἐκεῖνα ποὺ σχεδιάζουν κάποιοι γιὰ νὰ ζήσουμε, εἶναι μιὰ μοντέρνα μυθολογία. Ὁ μοντέρνος Μῦθος λέει ὅτι ὁ θάνατος εἶναι κακὸ ἀλλὰ ὄχι καὶ ἀναπόφευκτο. Ἡ ὑγεία τοῦ ἀνθρώπου εὐάλωτη καὶ ἐκτεθειμένη σὲ ἀόρατους καὶ πρωτόγνωρους ἐχθροὺς ἀλλὰ ὄχι ἀνίκητους.

Ἡ θεοποιημένη καὶ ἀλάθητη Ἐπιστήμη μὲ τὴν ἰατρική της καὶ τὴν τεχνολογία θὰ μᾶς σώσουν! Οἱ προφῆτες καὶ τὸ ἱερατεῖο της, ἀπὸ ἐπιχειρηματίες, “φιλάνθρωπους”, καθηγητές, πολιτικούς, δημοσιογράφους, μᾶς… μυεῖ στὴν νέα θρησκεία. Τὸ ἔχουμε διαπιστώσει αὐτὸ μέσα ἀπὸ τὰ μαθήματα καὶ τὶς συζητήσεις μας μὲ τὸν π. Βασίλειο Βολουδάκη ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια1. Ἔχουν φτιάξει μιὰ νέα θρησκεία, ποὺ διακηρύττει τὴν πίστη στὴν ἀέναη πρόοδο καὶ ὑπόσχεται νὰ μᾶς κάνει ὑπερανθρώπους, ἀπρόσβλητους ἀπὸ κάθε ἰό, ἀπρόσβλητους καὶ ἀπὸ τὸν θάνατο ἀκόμη (βεβαίως μέχρι νὰ πετύχουν τὸν στόχο τους θὰ εἴμαστε κλεισμένοι καὶ θὰ ἔχει καταστρατηγηθεῖ κάθε μας ἐλευθερία). Ἀπρόσβλητους ὅμως καὶ ἀπό… τὴν λογικὴ καὶ τὰ αἰσθήματα. Γιατί γιὰ νὰ τοὺς πιστέψει κανεὶς χρειάζεται νὰ ἀπαρνηθεῖ καὶ τὴν λογική του καὶ τὴν καρδιὰ του καθ’ ὅτι ὁ κόσμος ποὺ εὐαγγελίζονται εἶναι σκέτη κόλαση. Τὸ βλέπουμε ἤδη, δὲν χρειάζεται νὰ πᾶμε στὸ μέλλον.

Ματωμένα Χριστούγεννα στήν Κρήτη τοῦ 1821

Ματωμένα Χριστούγεννα στήν Κρήτη τοῦ 1821

 

Τό χωριό Θέρισσος τῆς ἐπαρχίας Λασηθίου Κρήτης εἶναι ἕνα χωριουδάκι, τόσο ἄσημο, ὅσο καί ἄγνωστο. Δέν εἶναι καταγεγραμμένο οὔτε στά ἐπίσημα «Δίπτυχα» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

Κι ὅμως, αὐτό τό τόσο ἄσημο χωριουδάκι, εἶναι βαμμένο μέ νεο-μαρτυρικό αἷμα, μιᾶς ἄγνωστης νεο-μάρτυρος, πού μαρτύρησε ἐκεῖ, ἀνήμερα τῶν Χριστουγέννων, τοῦ ἔτους 1821, ἔτους κηρύξεως τῆς Ἑλληνικῆς Ἐθνεγερσίας. Πρόκειται γιά τήν «ἀσήμαντη» νεάνιδα Χρυσῆ Τσεπέτη ἤ Τσεπετάκη, ἡλικίας περίπου 18-20 ἐτῶν. Μιά ἁπλῆ κοπέλλα, πού κόσμημά της, μαζί μέ τήν σωματική της ἁγνότητα καί ὡραιότητα, ἦταν ἡ ἁγνή καί θερμή πίστη της. Ἀγνοοῦνται τά γενεαλογικά στοιχεῖα της.

Τὸ παράδοξο εἶναι, πῶς ἡ Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση δὲν θεωρεῖται σήµερα παράνοµη;

Τὸ  παράδοξο  εἶναι,

 πῶς  ἡ Ἑλληνικὴ  Κυβέρνηση

δὲν  θεωρεῖται  σήµερα  παράνοµη;

 

 

Στὴν ἠλεκτρονικὴ ἔκδοση τῆς ἔγκριτης ἐφηµερίδας «Ὀρθόδοξος Τύπος» δηµοσιεύτηκε στὶς 3 Νοεµβρίου 2020 ἕνα πολὺ ἐνδιαφέρον ἄρθρο µὲ τίτλο «Δὲν θὰ κλείσω ποτὲ τὶς Ἐκκλησίες»1. Ἡ φράση αὐτὴ δὲν ἀνήκει (ἀλλοίµονο!) στὸν Πρωθυπουργὸ τῆς Ἑλλάδας, ἀλλὰ στὸν Πρόεδρο τῆς Λευκορωσίας, κ. Ἀλέξανδρο Λουκασένκο. Σύµφωνα µὲ τὸ δηµοσίευµα, ὁ Λευκορῶσος Πρόεδρος τόνισε: «Δὲν κλείσαµε τὶς ἐκκλησίες κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ πολέµου. Ἑποµένως, δὲ θὰ τὸ κάνουµε οὔτε τώρα». Ἐπισήµανε, ὅτι «οἱ ἐκκλησίες ἔχουν µεγάλα οἰκονοµικὰ προβλήµατα ἐπειδὴ πηγαίνει λιγότερος κόσµος, παρ’ ὅλο ποὺ δὲν τὶς κλείσαµε, ἀλλὰ καὶ δὲν θὰ τὶς κλείσουµε». Προέτρεψε τοὺς πιστοὺς «νὰ πηγαίνουν στὶς Ἐκκλησίες γιὰ νὰ προσεύχονται στὸ Θεὸ νὰ τελειώσει τὸ θέµα τοῦ κορωναϊοῦ», ἐνῶ διαβεβαίωσε τὸ Μητροπολίτη Μὶνσκ κ. Βενιαµίν, ὅτι «θὰ σταθεῖ στὸ πλευρὸ τῆς Ἐκκλησίας µὲ κάθε τρόπο».

Τὸ δηµοσίευµα συνοδεύεται ἀπὸ φωτογραφία τοῦ κ. Λουκασένκο νὰ ἀνάβει ἕνα κερὶ µέσα σὲ µία Ἐκκλησία κατάµεστη ἀπὸ πιστούς, ποὺ δὲ φοροῦν µάσκες. Στὴν πρώτη σειρὰ διακρίνονται ἄνδρες ἐνδεδυµένοι µὲ ἐπίσηµο ἔνδυµα, κουστούµι καὶ γραβάτα.

Ἡ φωτογραφία αὐτὴ µᾶς προξένησε ἔκπληξη, καθὼς στὴν Ἁγιοτόκο Πατρίδα µας οἱ Ἐκκλησίες ἔκλεισαν γιὰ δύο ὁλόκληρους µῆνες τὴν ἄνοιξη µὲ µιὰ σειρὰ ἀπὸ διαδοχικὲς καὶ νοµικὰ ἀβάσιµες Κ.Υ.Α. (Κοινὲς Ὑπουργικὲς Ἀποφάσεις), ἐνῶ εἶναι κλειστὲς καὶ σήµερα. Ἀκόµα καὶ κατὰ τὴν περίοδο ποὺ ἐπετράπη ἡ λειτουργία τῶν Ἐκκλησιῶν, οἱ πιστοὶ προσέρχονταν φορῶντας ὑποχρεωτικὰ µάσκα.

Τοῦ ἱεροῦ Δωδεκαημέρου τὰ εὔλογα ἐρωτήματα

Τοῦ ἱεροῦ Δωδεκαημέρου τὰ εὔλογα ἐρωτήματα

 

ἤ προσθέτοντας τὸν ἐπίλογο στὴν ὡς ἄνω χρονικὴ περίοδο

Στὸν παμφίλτατο κ. Π. Β. Πάσχο καὶ στὴν ἀξ. κ. Βάσω,

ταπεινὸς ἑόρτιος χαιρετισμός

 

πως κάθε χρόνο ἔτσι καί ἐφέτος λύθηκε καί μαζεύτηκε ξανὰ τὸ κουβάρι τῶν Γιορτῶν τοῦ πανσέβαστου καί ὁλόφωτου Δωδεκαημέρου. Καὶ δὲν ἀναφέρω τὴ λέξη «ὀλόφωτο» γιὰ νὰ ἐπαινέσουμε τοὺς ἄρχοντες, ποὺ στόλισαν δρόμους καὶ πλατεῖες μὲ χιλιάδες χρωματιστὰ λαμπιόνια, ἀλλὰ νὰ τονίσω πὼς τὸ φῶς ποὺ μᾶς χαρίζεται τὶς Γιορτὲς αὐτὲς προέρχεται ἀπὸ τὴν Ἥλιο τῆς Δικαιοσύνης, ποὺ καί ὁ Ἴδιος τὸ κηρύττει «Ἐγὼ εἰμὶ τὸ φῶς τοῦ κόσμου» (Ἰω.) Ἕνα φῶς ἀναντίρρητα διαρκές καί ὄχι προσωρινό, ἕνα φῶς μεταφυσικό, ποὺ λαμποκοπᾶ καὶ καταυγάζει ἀκόμα τὰ πιὸ μυστικά μας κύτταρα.

Εἶν’ ἀλήθεια ὅτι χαίρεται ὁ κόσμος μέσα στοὺς φωτεινοὺς δρόμους νὰ σεργιανᾶ, νά ἀκούει εὐχές, νὰ προσπαθεῖ νὰ λησμονήσει,  πρόσκαιρα πάντα, τὰ ὅσα συμβαίνουν γύρω του. Μὰ ὡς ἐκεῖ. Ἐκεῖ μονάχα στέκεται καὶ δὲν γυρίζει πίσω του νά δεῖ, νά ἀφουγκραστεῖ τὶς φωνὲς τῶν προγόνων του, τὶς φωνὲς τῶν Προφητῶν καὶ Ἁγίων ποὺ ἔζησαν τὸ θαῦμα: Τὸ μέγα θαῦμα τῆς τοῦ Χριστοῦ μας Ἐνανθρωπήσεως, διὰ τῆς ὁποίας «λύτρωσιν ἀπέστειλεν ὁ Κύριος τῷ λαῷ αὐτοῦ». Γιατὶ μονάχα ἔτσι θὰ μεταποιηθεῖ ὡς ὁ «Λαὸς ὁ πάλαι, ἐν σκιᾷ θανάτου, καθεζόμενος [ποὺ εἶδε], τὸ φῶς  ἀνατεῖλαν, ἐκ τῆς Παρθένου, καὶ πολλῆς θυμηδίας ἐμπλήσθη, τὸν πτωχεύσαντα Λόγον, μεγαλύνων ἀεί».

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Οἱ Ὁμιλίες τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη, πού μετεδίδοντο ζωντανά μέσῳ τοῦ Καναλιοῦ Ἐκδοσεις Ὑπακοή στό YOU TUBE  θά μεταδίδονται καί ἀπό τό Κανάλι ypakoh.gr

 

ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΊΣ 12.30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 

 

ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΗ ΝΕΩΝ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

 

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ, ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ