Η ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΕΩΣ!

Οἱ «ἐργάται τῆς ἀνομίας» ἀποτελοῦν διαχρονικά διαπλεκόμενη ἁλυσσίδα! Τό Ἵδρυμα Rockefeller, πού προανήγγειλε τήν “πανδημία”, χρηματοδότησε τόν παγκόσμιο διαφθορέα Alfred Kinsey!

 

Η  ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ  Η  ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΗΣ  ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ  ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΕΩΣ!

 

Εὐλογεῖτε π. Βασίλειε!

 

Γράφω μετά ἀπό τή διαδικτυακή ὁμιλία μας μέ τούς ἄλλους νέους.

Σέ κάποιο σημεῖο τῆς ὁμιλίας, ἐλέχθη ὅτι ἔχετε προσέξει πώς παιδιά πολύ μικρῶν ἡλικιῶν προβαίνουν σέ ἄσεμνες χειρονομίες. Ἐπίσης στό ἐρώτημα γιά ποιό λόγο θέλουν νά εἰσάγουν τή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στά σχολεῖα, ἡ ἀπάντηση βρίσκεται πίσω στό 1948. Τό ἔτος 1948 ὁ λεγόμενος Alfred Kinsey, πατέρας τῆς σεξουαλικῆς ἐπανάστασης στίς ΗΠΑ, ἔγραψε δύο τόμους πού διαμόρφωσαν αὐτήν τήν κατάσταση πού παρατηρεῖται σήμερα. Οἱ δύο τόμοι εἶναι οἱ ἑξῆς: “Sexual behavior in the human male”(1948) πού σημαίνει “Σεξουαλική συμπεριφορά στόν ἄνδρα”, “Sexual behavior in the human female” (1953) “Σεξουαλική συμπεριφορά στή γυναίκα”. Μέχρι τότε δέν ὑπῆρχαν καταγεγραμμένα ἔγγραφα σχετικά μέ τήν ἀνθρώπινη σεξουαλικότητα καί ἡ Ἀμερικανική κοινωνία εἶχε τίς Ἰουδαιοχριστιανικές ἀρχές πού ἀπαγόρευαν τίς προγαμιαῖες σχέσεις, τήν ὁμοφυλοφιλία, τίς ἐκτρώσεις. Τό Ἵδρυμα Rockefeller χρηματοδότησε τόν Alfred Kinsey γιά νά διεξάγει μελέτες στό Πανεπιστήμιο Indiana-Bloomington (Kinsey Institute). Ὁ ἴδιος ὁ Kinsey ἦταν ὁμοφυλόφιλος καί σαδομαζοχιστής, καί ὁ θάνατός του προῆλθε ἀπό μιά ἀρρώστια πού λέγεται ὀρχίτιδα. Αὐτό τό ὁποῖο ἔκανε ἦταν νά χειραγωγήσει τά δεδομένα στίς ἐκθέσεις του καί νά παρουσιάσει ἀναληθῆ στοιχεῖα γιά τούς ἄνδρες ὥστε νά ἐξευτελιστοῦν στά μάτια τῶν γυναικῶν, καί νά ὑποβαθμίσει τίς γυναῖκες– μειώνοντάς τες στά μάτια τῶν ἀνδρῶν. Τά “ἀποτελέσματα” γιά τούς ἄνδρες ἦταν:

Τοῦ πικραμύγδαλου ἡ γεύση...

Οἱ μέρες ποιμαντικῆς διακονίας καί τό κόστος τῶν ἀδυναμιῶν μας

 

Τοῦ πικραμύγδαλου ἡ γεύση...

 

Στούς συλλειτουργούς μου, πού φιλοτίμως διακονοῦν

τίς ἐνορίες τῆς Νήσου Σκοπέλου. Ἀντίδωρο τιμῆς.

ταν φτάσεις στά σαρανταένα χρόνια ἱερατικοῦ βίου, δηλαδή ὅταν ἔχεις, ξεπεράσει τό τέταρτο τοῦ αἰῶνα, πιστεύεις πώς  ἄφησες πιά τόν ἀνώριμο ἐνθουσιασμό τῶν νεανικῶν σου πρώτων ἡμερῶν καί εἰσέρχεσαι πλέον στό βαθύ ἐκεῖνο πηγάδι τῶν ἐμπειριῶν, πού ἡ ἴδια ἡ ζωή σοῦ κληροδοτεῖ μέ τήν βεβαιότητα ὅτι θά τίς ἐπεξεργαστεῖς «ἐπί τά βελτίῳ», ὥστε ν᾿ ἀντλεῖς «ὕδωρ σωτηρίου» στίς περιπτώσεις ἐκεῖνες πού ἀπαιτεῖται νά ξεδιψάσεις, ὅταν οἱ ὁριακές τοῦ βίου περιστάσεις τό ἀπαιτοῦν.

Συνεπῶς, εἶναι μιά ἐπώδυνη θητεία αὐτή σου ἡ προσπάθεια, προσπάθεια ἐγγεγραμμένη μέσα σέ κλῖμα ζωντανῆς πικρίας καί γεύσης ἐμπειριῶν, πού ἐξαφανίζουν τή δυνατότητα γιά ραθυμία καί ἀνάπαυση, καθώς σέ κεντρίζει καθημερινά τό ἀβέβαιο, τό ξαφνικό, τό ἐπεῖγον. Γιατί ἐδῶ, στίς δικές μας μικρές ἐνοριακές κοινότητες, ὁ λόγος τοῦ Ἀποστόλου «νῆφε» (πρβλ.. Β΄ Τιμ.4, 5) ἀποτελεῖ καί εἶναι τό θεμέλιο λιθάρι πάνω στό ὁποῖο  καλεῖσαι νά ἑδράσεις τήν ποιμαντική σου μαρτυρία καί βιοτή. Μέ λίγα λόγια, ἐκεῖ πού λές ὅτι σήμερα μπορῶ νά βρῶ λίγο χρόνο, γιά μιά μικρή παρένθεση ἀνάπαυσης καί αὐτοανάλυσης, τότε ἐμφανίζεται τό ἀπρόοπτο πού σέ βγάζει ἀπό τό πρόγραμμά σου, ἀλλά καί παράλληλα σέ πληροφορεῖ, σέ καθιστᾶ μαθητευόμενο πάνω σέ κάποια ὁριακά ζητήματα κανονισμοῦ τοῦ βίου σου καί τῆς πνευματικῆς σου ὁλοκλήρωσης. Καί μιλῶ κυρίως γιά τήν βίωση τοῦ Ἀποστολικοῦ λόγου «πᾶσαν τήν μέριμναν ὑμῶν ἐπιρρίψαντες ἐπ᾿ αὐτόν, ὅτι αὐτῷ μέλει περί ὑμῶν. Νήψατε, γρηγορήσατε· (Α΄ Πέτρ. 5, 6). Καί αὐτό, γιατί ἔρχεται ὡς κλέπτης ἐν νυκτί (πρβλ. Α΄Θεσ 5, 2) τό ἀπρόβλεπτο καί σοῦ μαθητεύει νά εἶσαι πάντα ἕτοιμος.Ἕτοιμος γιά τό κάθε τι. Ἕτοιμος καί θαρραλέος, ὅπως πολύ σωστά ἀναφέρει καί ὁ Ἀλεξανδρινός ποιητής.

Κύριε, Δός μοι μετανοίας λογισμόν

Φεβρουάριος 2021 - Ἀρχή Τριῳδίου

 

Κύριε, Δός μοι μετανοίας λογισμόν

 

(Παρακλητική, Κυριακή ἑσπέρας, ἦχος Β΄)

 

Καί πάλιν, χάριτι καί ἐλέῳ Θεοῦ, ἀρχή Τριῳδίου. Πάλιν «τῆς μετανοίας πύλας» ἀνοίγει σέ ὅλους μας ὁ «Ζωοδότης» Χριστός, κατά τό γνωστό ψαλμώδημα: «Τῆς μετανοίας ἄνοιξόν μοι πύλας, Ζωοδότα». Μέριμνά μας ἦταν, ἀπό παιδιά ἀκόμη, νά βρεθοῦμε πρωί-πρωί στίς Ἐκκλησίες κατά τίς Κυριακές τοῦ Τριωδίου, γιά νά προφθάσουμε καί νά μήν χάσουμε τήν ψαλμώδηση αὐτοῦ τοῦ ὕμνου, πού ἦταν τό «Σῆμα κατατεθέν» τῶν Κυριακῶν αὐτῶν.

Καί πάλιν κηρύγματα - ὁμιλίες – λόγοι – νουθεσίες καί συγγραφές Ἁγίων Πατέρων περί Τριωδίου, ὅλα ἀποκυήματα τῆς κεκαθαρμένης ψυχῆς – διανοίας καί καρδίας τῶν Ἁγίων Ἐκκλησιαστικῶν Συγγραφέων καί Θεολόγων. Λόγια, συμβουλές, ὕμνοι, δρώμενα χιλιοειπωμένα, χιλιοακουσμένα, χιλιοψαλμωδηθέντα.

Κι ὅμως! Ὁ λόγος περί Τριῳδίου γενικότερα καί περί μετανοίας εἰδικότερα, τελειωμό δέν ἔχει. Πάντοτε «ἐξάγεις καινά καί παλαιά». Πάντοτε, μπορεῖς νά ἐκφράσεις, προφορικά ἤ γραπτά, κάτι συμπληρωματικό ἤ κάτι παλαιό, πού μπορεῖ νά ἔχει παραδοθεῖ στή λήθη καί πού, μέ μιά σύγχρονη ἐκφραστική εἰκόνα ἤ μορφή, νά συγκινήσει πάλι. Ἄλλωστε, ὅσοι ὑπηρετήσαμε στρατιωτική θητεία, θυμόμαστε κάτι παράλληλο – τηρουμένων βεβαίως τῶν ἀναλογιῶν – πού προσπαθοῦσαν νά κάνουν οἱ ἀξιωματικοί ὑπηρεσίας, ὅταν κάθε μεσημέρι, στήν ἐπιθεώρηση τῆς φρουρᾶς, ἐπιχειροῦσαν, μέ νέα σχήματα λόγου, νά ὑπενθυμίζουν σέ μᾶς τά χιλιοειπωμένα καθήκοντά μας, ὅταν εἴμασταν ὑπηρεσία.

Ἡ Ἐκκλησία ὡς Σῶμα τοῦ Χριστοῦ καί τό Σύνταγμα

Ἡ Ἐκκλησία ὡς Σῶμα τοῦ Χριστοῦ καί τό Σύνταγμα

 

Τόν προηγούµενο µῆνα εἴχαµε ἀναφερθεῖ στή θεµελιώδη διαφορά τῶν Ἑλληνικῶν Συνταγµάτων καί τοῦ ἀντίστοιχου τῶν Ἡνωµένων Πολιτειῶν. Ἡ διαφορά αὐτή συνίσταται στό ὅτι τόσο τά προηγούµενα, ὅσο καί τό ἰσχῦον Σύνταγµα τῆς Ἑλλάδος ἐπικαλοῦνται ρητῶς τήν Ἁγία Τριάδα ὡς νοµιµοποιητική τους ἀρχή καί, συνακολούθως, ὁρίζουν ὅτι «Ἡ δέ τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ εἶναι θρησκεία τῆς ἐπικρατείας», ὅπως ἀναφέρεται στό Σύνταγµα τῆς Ἐθνοσυνέλευσης τῆς Τροιζήνας ἤ ὅτι «Ἐπικρατοῦσα θρησκεία στήν Ἑλλάδα εἶναι ἡ θρησκεία τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τοῦ Xpιστοῦ», ὅπως ἀναφέρεται στό ἄρθρο 3 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγµατός µας. Ἀντιθέτως, στήν 1η Τροποποίηση τοῦ Ἀµερικανικοῦ Συντάγµατος (I Amendment) ὁρίζεται: «Τό Κονγκρέσσο δέν θά θεσπίσει νόµο σχετικό µέ τήν καθιέρωση µιᾶς ἐπίσηµης θρησκείας ἤ µέ τήν ἀπαγόρευση τῆς ἐλεύθερης ἄσκησης κάποιας θρησκείας». Ὑπάρχει, δηλαδή, ρητή διάταξη, ἡ λεγόµενη «establishment clause», πού ἀπαγορεύει στήν Νοµοθετική ἐξουσία τοῦ Ὁµοσπονδιακοῦ Κράτους τῶν Ἡνωµένων Πολιτειῶν νά καθιερώσουν µιά ἐπίσηµη θρησκεία.

Ἕνα χαρακτηριστικό γνώρισµα τῶν περισσότερων σύγχρονων ἑρµηνευτῶν τοῦ κειµένου τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγµατος, αὐτῶν, δηλαδή, πού ἔχει καθιερωθεῖ νά τούς ἀποκαλοῦµε «συνταγµατολόγους» καί νά τούς ἀντιµετωπίζουµε µέ δέος, ὡσάν νά πρόκειται γιά τούς µύστες κάποιας ἀπόκρυφης νοµικῆς γνώσης πού δέν εἶναι προσιτή στόν ἁπλό λαό (πού, σηµειωτέον, ἀναγνωρίζεται ἀπό τό Σύνταγµα ὡς τό ἀνώτατο κρατικό ὄργανο), εἶναι ἡ σαφής τους τάση νά προβαίνουν σέ ἐνίοτε παράτολµες ἑρµηνευτικές κατασκευές, κινούµενοι, εἴτε ἀπό τήν χαρακτηριστική ἐπιστηµονική νοοτροπία, πού τείνει νά «συστηµατοποιεῖ» καί νά συµπληρώνει «κενά» τῶν ὑπαρχόντων κανόνων, τά ὁποῖα ἐνίοτε τά ἐπινόησαν οἱ ἴδιοι, εἴτε ἀπό τήν ἰδεολογική παρόρµηση νά ἐνσωµατώσουν στό Σύνταγµά µας «δικαιώµατα» καί «κατακτήσεις» ἄλλων λαῶν καί νά «παιδαγωγήσουν» ἔτσι τόν Ἑλληνικό λαό, ὥστε νά ἀποδεχθεῖ, ὅσα οἱ ξένοι ἔχουν πρό πολλοῦ υἱοθετήσει. Ἐνδεχοµένως, ὅµως, αὐτό νά ὀφείλεται καί σέ πιό προσγειωµένα καί πεζά κίνητρα, ὅπως ἡ –θεµιτή ἄλλωστε– ἐπαγγελµατική νοοτροπία τοῦ νοµικοῦ πού γνωµοδοτεῖ «κατ’ ἀνάθεση» ἤ ἀκόµη καί ἡ πολιτική σκοπιµότητα.

ΕΜΒΟΛΙΑ ΛΟΥΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΘΩΩΝ!

ΕΜΒΟΛΙΑ ΛΟΥΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΘΩΩΝ!

 

πό τό τέλος τοῦ παρελθόντος ἔτους 2020 καί ὑπό τήν ψευδώνυµη ἐπωνυµία “Ἐλευθερία”, ξεκίνησε ἐπισήµως ἡ ἐπιχείρηση µαζικοῦ ἐµβολιασµοῦ στόν Εὐρωπαϊκό πληθυσµό, ἡ ὁποία, σύµφωνα µέ τίς διακηρύξεις τῆς “πολιτικῆς ὀρθότητας”, φιλοδοξεῖ νά κτίσει σινικό τεῖχος “ἀνοσίας ἀγέλης” κατά τοῦ κορώνα-ἰοῦ sars-cov-2.

Πράγµατι, ὁλόκληρος ὁ πλανήτης γιά ἕναν ὁλόκληρο χρόνο ἔζησε καί συνεχίζει νά ζεῖ µέσα σέ ἀταβιστικούς, πρωτόγονους φόβους, πού ἔχουν διενεργήσει µιά πρωτοφανῆ ἀφαίµαξη τῆς κοινωνικῆς ζωτικότητας παγκοσµίως.

Ἔτσι, ἡ προσδοκία ἑνός ἐµβολίου, ἀλλά καί ἡ ἐν συνεχείᾳ εἰσαγωγή του στήν κλινική πράξη µέ ἐκπληκτική ταχύτητα, γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία τῆς ἰατρικῆς, σέ ἄλλους µέν ἀναπτέρωσε ἐλπίδες, σέ ἄλλους, καί κυρίως στόν ἔντιµο ἰατρικό πληθυσµό, γέννησε προβληµατισµούς.

Ἄλλοι χειροκρότησαν τήν ἔκρηξη “ἀγάπης” τῶν πολυεθνικῶν φαρµακευτικῶν ἑταιρειῶν γιά τόν ἄνθρωπο, γενόµενοι σύµψυχοι µέ κυβερνητικές πολιτικές, στίς ὁποῖες προσδέθηκε καί µιά µερίδα τῆς ἰατρικῆς ἐλίτ, καί ἄλλοι, µέ τήν σύνεση τοῦ “σπεῦδε βραδέως”, ἀποστροφῆς πού ἀποδίδεται στόν Ρωµαῖο αὐτοκράτορα Αὔγουστο, θυµήθηκαν πώς ἡ Ὁµηρική Τροία ἀλώθηκε ὄχι ἀπό τόν ἔντιµο πόλεµο στό πεδίο τῆς µάχης, ἀλλά ἀπό τό µεγαλοπρεπές δῶρο τοῦ Δουρείου Ἵππου, τό διαχρονικό σύµβολο τῆς πανουργίας καί τῆς δολιότητας.