Ἰὸς Corona – Χωρὶς μάσκα (γ ΄ Μέρος)

Τό νέο βιβλίο τοῦ διάσημου Ἰατροῦ Sucharit Bhakdi

 

Ἰὸς Corona – Χωρὶς μάσκα   (γ ΄ Μέρος)

 

Ἡ νάρκη τοῦ ἐμβολιασμοῦ

διττός βασικός κανόνας γιά τή χρήση ἐμβολίων, ἡ προστασία ἀπό μιά βαριά καί ἀπειλητική γιά τή ζωή τοῦ ἀνθρώπου ἀσθένεια καί μιά ἀνεκτή καί ὑποφερτή συχνότητα στήν ἐμφάνιση παρενεργειῶν, προφανῶς δέν τηρεῖται στήν περίπτωση τοῦ ἰοῦ Κορώνα. Ἐπίσης σέ ἄλλη μιά οὐσιαστική παράμετρο δέν δόθηκε βαρύτητα: δέν ἔχει νόημα, ὁ κάθε ἕνας ἄνθρωπος νά ἐμβολιάζεται μέ τό κάθε ἐμβόλιο. Ὁμάδα ὑψηλοῦ κινδύνου στήν περίπτωση τοῦ COVID-19 εἶναι οἱ ἄνθρωποι ἄνω των 70 μέ ὑποκείμενα νοσήματα. Ἐκεῖ ἴσως θά εἶχε νόημα ὁ ἐμβολιασμός.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΝΙΡΒΑΝΑ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΝΙΡΒΑΝΑ

 

λλος  ἕνας χρόνος ἔφτασε στό τέλος του. Καί µᾶς ἄφησε στά ἴδια γνωστά χάλια πού δέν θά τά περιγράψω, γιατί εἶναι γνωστά σέ ὅλους. Κι ἔτσι, ἑτοιµάσαµε κι ἐµεῖς τή γιορτή µας γιά δεύτερη φορά διαδικτυακά. Νά, πού ἔχει καί τά καλά της ἡ τεχνολογία. Μπορεῖ νά µιλούσαµε µόνοι µας µπροστά σέ µιά κάµερα, ἀλλά τοὐλάχιστον ὑπερβήκαµε τόν περιορισµό τοῦ χώρου -καί τοῦ χρόνου- καί ἐπικοινωνήσαµε µέ ἀνθρώπους σέ ὅλο τόν κόσµο καί, ὅποιος δέν πρόλαβε νά δεῖ τή γιορτή µας, µπορεῖ καί τώρα καί ὅποτε θέλει νά τήν παρακολουθήσει στό You Tube, στό κανάλι τῶν «ἐκδόσεων ΥΠΑΚΟΗ».

   Ὅπως κάθε χρόνο, ἔτσι καί φέτος, ἡ χαρά τῆς γιορτῆς µας ἦταν µεγάλη. Γιατί, θυµηθήκαµε πώς, ὅσο κι ἄν ἡ ζωή στόν κόσµο αὐτόν δυσκολεύει µέρα µέ τή µέρα, ὅσο κι ἄν οἱ ἄνθρωποι ἀποµακρύνονται περισσότερο ὁ ἕνας ἀπό τόν ἄλλον, ὅσο κι ἄν ἡ φιλαυτία καί ἡ ἀναλγησία αἰχµαλωτίζουν τόν καθένα µας µέσα στά δεσµά τῆς φυλακῆς τῆς µοναξιᾶς του καί, κάθε χρόνο, τέτοια ἐποχή, τό σκοτάδι φαντάζει ὁλοένα πιό βαθύ καί πιό ἀπαράκλητο, µέσα σέ αὐτήν τήν ὥρα τῆς πιό βαθειᾶς ἀπελπισίας, ἔρχεται ἡ µεγαλύτερη παρηγοριά, ἡ µεγαλύτερη χαρά, ἡ ἀπερίγραπτη εὐφροσύνη: ἡ Γέννηση τοῦ Θεοῦ πού ἔγινε Ἄνθρωπος. Δύο χιλιάδες χρόνια τώρα, καί ἀκόµα δέν ὑπῆρξε καί δέν ὑπάρχει καί δέν θά ὑπάρξει πιό παρήγορο, πιό χαρµόσυνο γεγονός ἀπό αὐτό. Δύο χιλιάδες χρόνια καί κανένας πόλεµος, καµµία ἀνθρώπινη κακία, καµµία ἀνθρώπινη ἀγριότητα δέν θάµπωσε αὐτήν τήν ἀγαλλίαση. Κάθε χρόνος, ὅσο δύσκολος, ὅσο χάλια κι ἄν ἦταν, τελειώνει πάντα µέ τή Γέννηση τοῦ Χριστοῦ.

Οἱ συχνοὶ προβληματισμοὶ ἑνὸς παπᾶ ἡλικιωμένου

Οἱ  συχνοὶ προβληματισμοὶ
 ἑνὸς παπᾶ ἡλικιωμένου

 

Τὸ πλέον βασικὸ ἐρώτημα ποὺ ἀναδύεται  τὶς ὧρες τῆς Νοσταλγίας τῆς νεότητας ποὺ πέρασε, ἀλλὰ καὶ τῶν ὅποιων  Στοχασμῶν γύρω ἀπὸ αὐτήν, εἶναι ἕνα: Ἄραγε, πράξαμε σωστὰ ἤ ὄχι στὴ νεότητά μας, ὅταν, π. χ σεβόμασταν τὸν μεγαλύτερο στὴν ἡλικία, ντρεπόμασταν ὅταν μᾶς ἐπέπλητταν γιὰ τὰ λάθη μας, κοιτάζαμε νὰ εἴμαστε, ὅσο γίνεται περισσότερο συνεπεῖς μὲ τὰ καθήκοντά μας, ἀντιμετωπίζαμε μὲ ἱπποτικὸ τρόπο τὸ γυναικεῖο φῦλο καί, γενικά, προσπαθούσαμε νὰ καθιστάμεθα ὑποδειγματικοί, ἔντιμοι καὶ κόσμιοι;  Γιατὶ σήμερα βιώνουμε μιὰν ἀνατροπὴ ὅλων αὐτῶν, ἔχουμε καταστεῖ παθητικοὶ θεατὲς τῶν ὅσων συμβαίνουν γύρω μας καὶ δὲ λέμε λέξη... Ἤ, τοὐλάχιστον, ἐκφραζόμαστε μὲ μισόλογα... Σὲ περίπτωση δὲ ποὺ θελήσουμε νὰ χαρίσουμε κάποια συμβουλή, τότε θεωρούμαστε ἀναχρονιστές, γραφικοὶ ἤ καὶ βαθύτατα συντηρητικοί. Ἐπειδὴ  στὶς μέρες μας πρόοδος θεωρεῖται μόνο ὅ,τι εἶναι ξένο πρὸς τὰ δεδομένα καὶ τὶς ἀρχὲς τοῦ χθές. Κι αὐτό, μάλιστα, ἐπιβραβεύεται ἀπὸ κάποιους ὡς προοδευτικὴ κίνηση πρὸς τὰ ἐμπρός, κι ὄχι ἕνα στενόμυαλο πισωγύρισμα, ποὺ τελικὰ ὁδηγεῖ στὸν ἀναχρονισμό. Τοὐλάχιστον, αὐτὰ  γράφονται καὶ διαδίδονται  παντοῦ, γιατὶ αὐτὸ θεωρεῖται ἀπελευθέρωση!!!... Ἔτσι, τοὐλάχιστον, ἰσχυρίζονται.

Ἡ λατρεία τῆς Κτίσεως καί ὄχι τοῦ Κτίσαντος!

Ἡ λατρεία τῆς Κτίσεως καί ὄχι τοῦ Κτίσαντος!

Τόν προηγούµενο µῆνα εἴχαµε ἀναφερθεῖ στό φαινόµενο πού παρουσιάζεται κατά τούς Νέους Χρόνους νά ἐµφανίζονται οἱ νέες θρησκεῖες ὑπό τό πρόσχηµα τῆς ἀµερόληπτης καί ἀντικειµενικῆς λογικῆς καί νά διατείνονται οἱ ἑκάστοτε ἱδρυτές καί οἱ “προφῆτες” τους ὅτι τά ὅσα πρεσβεύουν καί κηρύττουν εἶναι δῆθεν τά συµπεράσµατα ἑνός ἀνιδιοτελοῦς καί αὐτοδύναµου στοχασµοῦ. Τοῦτο δέ, ἐνῷ στήν πραγµατικότητα ἀποτελοῦν «ἐπανεκδόσεις», ὑπό ἄλλη καί πιό σύγχρονη συσκευασία, παλαιῶν θρησκειῶν καί αἱρέσεων, κυρίως δέ τοῦ παγανιστικοῦ πανθεϊσµοῦ ὑπό τίς πολλές παραλλαγές του.

Τό φαινόµενο αὐτό, ὅµως, µπορεῖ κανείς νά τό παρατηρήσει ὄχι µόνο στό πεδίο τῶν φιλοσοφικῶν θεωριῶν, ἀλλά καί στό πεδίο τῶν ἐπιστηµονικῶν θεωριῶν. Μιά τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση ἀποτελεῖ ἡ «θετικιστική» κοσµοθεωρία ἑνός ἐκ τῶν ἱδρυτῶν τῆς σύγχρονης ἐπι-στήµης τῆς κοι-  νωνιολογίας, τοῦ Αuguste Compte (1798-1857).

Αὔγουστος Κόντ ἔχει χαρακτηρισθεῖ ὡς ὁ κατ’ ἐξοχήν ἐκφραστής καί ἐκπρόσωπος τοῦ κλασσικοῦ θετικισµοῦ («positivism») Μέ τό ὄνοµά του ἔχει δέ παραδοσιακά συνδεθεῖ ἡ θεωρία τῆς σταδιακῆς ἀνάπτυξης τοῦ ἀνθρώπινου νοῦ ἀπό τό ἀρχικό «θεολογικό», µέσῳ τοῦ «µεταφυσικοῦ», στό τελικό «ἐπιστηµονικό» στάδιο (βλ. γενικά Fr. Copleston, Frenchphilosophy, ἔκδ. Continuum).

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ

Ὅταν ἡ Ἰατρική χρησιµοποιεῖται γιά νά χειραγωγηθοῦν οἱ λαοί τῆς γῆς


ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ


Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ( ΜΕΡΟΣ ΙΙ)

 

Σέ προηγούµενο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «Ἐνοριακή Εὐλογία» (τεῦχος 231), εἴδαµε τόν πίνακα περιεχοµένων καί τό πρῶτο κεφάλαιο τῆς “ὑποθετικῆς” µελέτης  τοῦ Johns Hopkins Center for Health Security, πού δηµοσιεύθηκε τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2017, δύο χρόνια πρίν ἀπό τό ξέσπασµα τῆς κατ’ εὐφηµισµόν “πανδηµίας” τοῦ κορώνα ἰοῦ (aka covid-19).

Θυµίζουµε, πώς ἡ µελέτη δέν γράφτηκε γιά τήν ἀντιµετώπιση µιᾶς ἐνδεχόµενης πανδηµίας, ἀλλά γιά τήν πολιτική διαχείριση, πού ἀπαιτεῖται προκειµένου νά ἀλλάξει ἄρδην καί µέ σύντοµες διαδικασίες, ἡ καθηµερινότητα τῶν πολιτῶν, οἱ ὁποῖοι, τελικά, καταλήγουν πιόνια µιᾶς ἑνιαίας παγκόσµιας κυβέρνησης.

Τό Johns Hopkins Center for Health Security (συντοµογραφία CHS) –ὅπως ἀναφέραµε ἐκτενῶς στό προηγούµενο ἄρθρο– εἶναι ἕνας ἀνεξάρτητος, µή κερδοσκοπικός ὀργανισµός τοῦ Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, τοῦ πασίγνωστου ἀπό τό ὁµώνυµο διεθνοῦς φήµης νοσοκοµεῖο, πού βρίσκεται στή Βαλτιµόρη, στήν Πολιτεία Maryland, τῶν ΗΠΑ.