ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ Τοῦ ταξειδιοῦ στόν κόσµο τῶν ἀναµνήσεων τοῦ λαοῦ µας

Nin

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ

Τοῦ ταξειδιοῦ στόν κόσµο τῶν ἀναµνήσεων

τοῦ λαοῦ µας

Σεβαστοί Πατέρες,

Αξιότιµες κυρίες και αξιότιµοι κύριοι,

Χριστός Ἀνέστη!

Σᾶς εὐχαριστοῦµε πολὺ ποὺ ἀνταποκριθήκατε ἀπόψε στὴν πρόσκλησή µας, ποὺ εἶναι πρόσκληση γιὰ ἕνα ταξίδι στὸν κόσµο τῶν ἀναµνήσεων τῆς ἱστορίας τοῦ λαοῦ µας. Ἀκόµα κι ὅταν ἀναλογιζόµαστε τὰ γεγονότα τῆς δικῆς µας ζωῆς, κάποιες φορές, ἡ πραγµατικότητα µᾶς φαντάζει σὰν µύθος, κι οἱ ἀναµνήσεις πραγµάτων ποὺ ἐµεῖς οἱ ἴδιοι ζήσαµε, ἄλλοτε παίρνουν τὴ ρόδινη χροιὰ ὀνείρου κι ἄλλοτε σκεπάζονται ἀπὸ τὴ γκρίζα ὁµίχλη τοῦ ἐφιάλτη. Ἂν εἶναι, λοιπόν, δύσκολο νὰ ξεκαθαρίσουµε τὶς ἀναµνήσεις µιᾶς συγκεκριµένης καὶ πολὺ γνωστῆς ζωῆς, πόσο πιὸ δύσκολο εἶναι νὰ ξεδιαλύνει κανεὶς τοὺς µύθους ἀπὸ τὴν πραγµατικότητα, τὴν ἀντικειµενικὴ ἀλήθεια ἀπὸ τὶς ὑποκειµενικὲς προβολές, ὅταν πρόκειται γιὰ τὴ ζωὴ ἑνὸς λαοῦ;

Τό θεμέλιο τῆς Παιδείας εἶναι ἡ θεωρία τοῦ Δαρβίνου;

LEON

Αὐτό πιστεύει ὁ Ὑπουργός Παιδείας!

Τό θεμέλιο τῆς Παιδείας

εἶναι ἡ θεωρία τοῦ Δαρβίνου;

Ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Φίλης ἔγινε πρόσφατα ἰδιαίτερα ἀποκαλυπτικός ὡς πρός τό ὅραμα πού ἔχει γιά τήν Παιδεία αὐτοῦ τοῦ τόπου. Στήν ἐκπομπή «Καλημέρα Ἑλλάδα» τῆς 11-5-16, μιλῶντας γιά τή θεωρία τοῦ Δαρβίνου γιά τήν ἐξέλιξη, δήλωσε: «Ἐκεῖ τό σχολεῖο στηρίζεται, στή θεωρία τοῦ Δαρβίνου γιά τήν ἐξέλιξη, τά μαθήματα». Ἐκδηλώνοντας στή συνέχεια μέ ἀποφασιστικότητα τήν πρόθεσή του γιά τήν προστασία τῶν ἑλληνόπουλων ἀπό τούς ἱερωμένους δήλωσε: «Δέν θά μπαίνει ἕνας ἱερωμένος μέσα, γιά νά μᾶς λέει ἄλλα πράγματα, καί μάλιστα χωρίς ἀντίλογο. Αὐτό δέν εἶναι σχολεῖο, αὐτό εἶναι ξέφραγο ἀμπέλι. Αὐτό δέν εἶναι ἀνοιχτό σχολεῖο, αὐτό πού τό θέλουμε». Καί λίγο παρακάτω μετά ἀπό παρέμβαση τοῦ κ. Παπαδάκη, ὅτι θά μποροῦσε νά δημιουργηθεῖ ἀντιδικία μεταξύ τῶν μαθητῶν καί τοῦ ἱερέα, ὁ ὁποῖος, ἀμφισβητῶντας τή θεωρία τοῦ Δαρβίνου, κηρύττει τή χριστιανική διδασκαλία: «Γι’ αὐτό δέν πρέπει νά πηγαίνει ὁ ἱερέας ἤ ὁ ἀρχιερέας νά κάνει κήρυγμα στό σχολεῖο. Τά κηρύγματα στήν Ἐκκλησία. Ἔχει μαθήματα τό σχολεῖο. Ἐπί κοινωνικῶν προβλημάτων καμία ἀντίρρηση, νά συμμετέχουν καί παράγοντες ἐκκλησιαστικοί, ὅπως καί ἄλλοι παράγοντες, ἀλλά ὁ ρόλος τοῦ σχολείου εἶναι ἡ μάθηση καί ὄχι τά κηρύγματα. Κηρύγματα στήν Ἐκκλησία»!

Σχετικά μέ τίς δηλώσεις αὐτές τοῦ κ. Ὑπουργοῦ θά ἤθελα νά θέσω τούς ἑξῆς προβληματισμούς:

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΣ ΗΓΕΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ;

Ὁ κ. (ψέµα ὁ Θεός) Τσίπρας ἐγκωµίασε τόν Πάπα! Ὕστερα ἀπό τά τόσα ψέµατα µέ τά ὁποῖα  παραπλανοῦν τούς ἀνθρώπους, ἕνα ἐπί πλέον, γιά παρηγοριά, δέν παίζει κανέναν  ἰδιαίτερο ρόλο...

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ  ΚΑΙ  ΠΑΠΑΣ

ΗΓΕΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ;

 

Τό προσφυγικό, εἶναι θέµα πολιτικό, δέν εἶναι φιλανθρωπικό.

Τελικά πρέπει νά ἔχουν πολιτικό λόγο οἱ θρησκευτικοί ἡγέτες ἤ ὄχι; Ἤ µήπως µόνο ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πρέπει νά εἶναι φιµωµένη καί νά ἀσχολεῖται  µόνο µέ τά τἄχα “πνευµατικά”;

Στή δυτική ὄχθη τοῦ Τίβερη, στό βορειοδυτικό µέρος τῆς Ρώµης, ἐκτείνεται τό κράτος τοῦ Βατικανοῦ. Εἶναι τό µικρότερο κράτος τοῦ κόσµου σέ ἔκταση καί  πληθυσµό  (0,44 τετρ. χλµ. καί δέν ἔχει παραπάνω ἀπό 1000 κατοίκους). Ὑπάρχει ἤδη ἀπό πολλούς αἰῶνες µέ ἀµέτρητες ἐδαφικές αὐξοµειώσεις. Αὐτόνοµο κράτος ἀνακηρύχτηκε µέ τή συνθήκη τοῦ Λατερανοῦ στίς 11 Φεβρουαρίου 1929 ἐπί τῆς κυβερνήσεως  τοῦ Μουσολίνι, ὡς «Κράτος τῆς Πόλεως τοῦ Βατικανοῦ», ὀνοµασία πού πῆρε ἀπό τόν κοντινό λόφο τοῦ Βατικανοῦ. Σκοπός τῆς δηµιουργίας του ἦταν ἡ διασφάλιση τῆς ἀνεξαρτησίας καί ἡ προστασία τῆς «Ἁγίας Ἕδρας». Τό 1/3 τοῦ ἐδάφους του ἀποτελεῖται ἀπό τήν βασιλική τοῦ Ἁγίου Πέτρου καί τά προσαρτηµένα σέ αὐτήν οἰκοδοµήµατα. Τά ὑπόλοιπα 2/3 εἶναι ἐκτάσεις καί κτίρια σέ ἄλλα σηµεῖα τοῦ ἰταλικοῦ ἐδάφους. Πολῖτες τοῦ κράτους αὐτοῦ εἶναι ὁ Ποντίφηξ καί οἱ καρδινάλιοι τῆς παπικῆς αὐλῆς, οἱ ἄνθρωποι πού ἀπασχολοῦνται σέ διάφορες ἐργασίες καί οἱ οἰκογένειές τους, ἄν ἔχουν ἄδεια παραµονῆς. Γλῶσσα εἶναι ἡ Ἰταλική, ἀλλά τά ἐπίσηµα ἔγγραφα γράφονται στά λατινικά. Νόµισµα τό εὐρώ. Τό κράτος τοῦ Βατικανοῦ εἶναι ἡ τελευταία ὑπάρχουσα Μοναρχία τῆς Εὐρώπης (αἱρετή, ἐφ’ ὅσον ὁ Πάπας ἐκλέγεται), δηλ. ὁ ἀρχηγός τοῦ κράτους συγκεντρώνει στό πρόσωπό του καί τίς τρεῖς ἐξουσίες: Ἐκτελεστική, Νοµοθετική καί Δικαστική.

Τό οἰκονομικό χρέος εἶναι πρόφαση

Τό οἰκονομικό χρέος εἶναι πρόφαση

γιά νά κατατμηθῆ ἡ Ἑλλάδα!

Στὶς 11 Αὐγούστου τοῦ 2010 ὁ τότε ὑπουργὸς τῶν Ἐσωτερικῶν1, Ἰωάννης Ραγκούσης, ὑπέγραψε καὶ ἔθεσε σὲ ἐφαρμογὴ τὸν Νόμο 3852/2010 «Νέα Ἀρχιτεκτονική τῆς Αὐτοδιοίκησης καὶ τῆς Ἀποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»2, ποὺ ἀποτελεῖ τὴν σημερινὴ διοικητικὴ διαίρεση τῆς Ἑλλάδος. Σύμφωνα μὲ αὐτήν, ἡ Πατρίδα μας διαιρεῖται σὲ ἑπτὰ (7) ἀποκεντρωμένες διοικήσεις, δεκατρεῖς (13) περιφέρειες καὶ τριακόσιους εἰκοσιπέντε (325) δήμους.

Πρὶν νὰ προχωρήσει στὴν θέσπιση αὐτοῦ τοῦ νόμου ἡ Ἑλληνικὴ κυβέρνηση, σύμφωνα μὲ τὸν τότε πρόεδρο τοῦ Διεθνοῦς Νομισματικοῦ Ταμείου Dominique Strauss-Kahn, βρισκόταν ἐπὶ μῆνες σὲ μυστικὲς συνομιλίες μὲ τὸ Ταμεῖο. Ἡ πορεία ποὺ θὰ ἀκολουθοῦσε ἡ Πατρίδα μας ἦταν προδιαγεγραμμένη ὄχι μόνο σὲ ὅτι ἀφορᾶ στὶς οἰκονομικὲς ρυθμίσεις, ἀλλὰ κυρίως στὶς πολιτικὲς μεταβολὲς ποὺ ἔμελλε νὰ ὑποστεῖ. Τὸ ΔΝΤ εἶχε κληθεῖ ὄχι ἁπλᾶ γιὰ νὰ “σώσει” τὶς Γερμανικές, τὶς Γαλλικὲς καὶ κάποιες Ὀλλανδικὲς τράπεζες θυσιάζοντας ἕνα ἔθνος ὁλόκληρο, ἀλλὰ γιὰ νὰ ὑπηρετήσει ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα βήματα στὴν πορεία πρὸς τὴν νέα οἰκουμενιστικὴ (παγκοσμιοποιημένη) πραγματικότητα.

Η ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Η ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Μέσα στὸ μήνα Ἰούνιο γιορτάζεται φέτος τὸ γεγονὸς τῆς Φανερώσεως Τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ μας, τῆς ἐνδυναμώσεως ὅλων τῶν πιστῶν καὶ τῆς ὑλοποιήσεως ὅλων ὅσων ὁ Θυσιασθείς ὑπὲρ τοῦ κόσμου εἶπε καὶ ἔπραξε σὲ ὁλόκληρη τὴν ἐπίγεια ζωή Του. Ἀναφερόμαστε στὴν ἡμέρα τῆς Πεντηκοστῆς.

Αὐτὸς ποὺ φανερώθηκε εἶναι ὁ Ἅγιος Τριαδικὸς Θεός μας, ὁ Κύριος καὶ ὁ Θεὸς ὁ Παντοκράτωρ, ὁ Ἦν καὶ ὁ Ὢν καὶ ὁ Ἐρχόμενος.

Εἶναι Ἕνας ὁ Θεὸς ἀλλὰ ἔχει Τρία Πρόσωπα. Καὶ στὸ κάθε Πρόσωπο ὑπάρχουν ὅλα τὰ Πρόσωπα, χωρὶς σύγχυση («ἀσυγχύτως»), χωρὶς διαίρεση («ἀδιαιρέτως») σὲ ἀπόλυτη ἑνότητα.