ΜΑΣΩΝΙΚΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!

Ἀπό τοῦ ἔτους 1902!

ΜΑΣΩΝΙΚΗ

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!

Πολλές φορές ἔχει γραφεῖ καί λεχθεῖ ὅτι ἡ Μασωνία κυβερνάει τόν κόσµο, ἀλλά, ἐπειδή τά διακηρυσσόµενα δέν συνοδεύονται µέ ἐπαρκῆ ἀποδεικτικά στοιχεῖα, θεωροῦνται ἀπό τούς πολλούς ὡς συνωµοσιολογία καί κινδυνολογία, γιά αὐτό καί δέν λαµβάνονται σοβαρά ὑπ’ ὄψει.

Στό ἄρθρο µας αὐτό, ὅµως, θά προσκοµίσουµε ὄχι µόνο ἀποδεικτικά ἀλλά καί ἀποκαλυπτικά στοιχεῖα, τά ὁποῖα µέ σαφήνεια ἀναντίρρητη µᾶς ἐξηγοῦν τό πῶς καί τό γιατί ἔφθασε ἡ Πατρίδα µας σέ αὐτό τό ἐλεεινό κατάντηµα, πῶς ἀποχριστιανίσθηκε καί ἔχασε ὅλες τίς Ἀξίες πού τήν ἔκαναν νά ξεχωρίζη γιά τό ἦθος καί τήν Πνευµατικότητά της ὑπέρ πάντα τά Ἔθνη.

Μελετῶντας αὐτόν τόν καιρό ἰδιαιτέρως προσεκτικά τό ἀρχειακό µου ὑλικό µέ ἄγνωστα στούς πολλούς κείµενα τῆς Μασωνίας, παρακινηθείς καί ἀπό τήν προκλητικά ἀντιεκκλησιαστική συµπεριφορά τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας κ. Φίλη, διεπίστωσα ὅτι ὅλες οἱ πολιτειακές ἀντιχριστιανικές µεταρρυθµίσεις, πού ἔγιναν στήν Πατρίδα µας ἀπό τό 1890 µέχρι σήµερα, ὑλοποιήθηκαν καί ἔγιναν νόµοι τοῦ Κράτους, συµφώνως πρός τίς ἐπιταγές τῶν Ὑπάτων Μασώνων τῆς Ἀµερικῆς καί τῶν Ἑλλήνων µαθητῶν καί ὑποτακτικῶν τους! Εἶναι δέ ἐκπληκτική ἡ ἀκρίβεια τῆς ὑπακοῆς τῶν Ἑλλήνων πολιτικῶν στήν ἐφαρµογή τῶν Μασωνικῶν προσταγµάτων, δεδοµένου ὅτι ὄχι µόνο τήρησαν πιστά τίς Μασωνικές ἐντολές, κάνοντάς τις νόµους τοῦ Κράτους, ἀλλά υἱοθέτησαν πρός ὑποστήριξή τους ἀκέραιο καί τό Μασωνικό σκεπτικό!

ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΕΥΡΑΣΘΕΝΕΙΑ!

Alexandros

ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΕΥΡΑΣΘΕΝΕΙΑ!

Εὑρισκόμενος σχεδὸν ἀμέριμνος σὲ μία παραλία, ἄκουσα ἕνα κοριτσάκι γύρω στὰ 6 νὰ λέει στὴν μητέρα του φωνάζοντας: «δὲν μπορῶ ἄλλο τὰ νεῦρα μου! Μ’ ἀκοῦς;;; Τὰ νεῦρα μου!». Ἡ ὄψη του ὄντως εἶχε ἀγριέψει. Σκέφτηκα πὼς εἶναι μιὰ ἀπόπειρα μίμησης ἀπὸ κάποια συμπεριφορὰ τὴν ὁποία τὸ παιδὶ εἶχε δεῖ ἀπὸ τοὺς γονεῖς του καὶ εἶχε «φωτογραφίσει», ὡς ἕνα μέσο πειθοῦς ἢ ἀποφυγῆς μιᾶς καταστάσεως. Ἕναν ἄτυπο μηχανισμὸ ἄμυνας ποὺ θὰ τὸ βοηθοῦσε νὰ κερδίσει αὐτὸ ποὺ θέλει. Ὅμως καὶ οἱ δύο του γονεῖς ἦσαν πολὺ ἤρεμοι καὶ ὁ λόγος ἦταν ἄσχετος μὲ κάποια νίκη τους ἢ ἀπόπειρα ἐπιβολῆς τους: ἡ θάλασσα, τοῦ διέλυσε τὰ κάστρα, ποὺ εἶχε φτιάξει μὲ τὴν ἄμμο!

Παρὰ τὶς ἐνδείξεις, ἀδιαφόρησα γιὰ τὸ γεγονός, ἐμμένοντας στὴν πρώτη μου ἐκτίμηση περὶ μιμητισμοῦ. Ὅμως ἕνα ἀκόμα συμβὰν μὲ ἔκανε νὰ προβληματιστῶ ἔντονα γιὰ τὴν ψυχολογικὴ κατάσταση τῶν παιδιῶν σήμερα. Περπατῶντας μὲ τὴν σύζυγό μου σὲ κάποια κοντινὴ στὴν Ἀθήνα περιοχή, ἄκουσα ἕνα ἀγόρι κοντὰ στὰ 12, νὰ λέει στὴν μητέρα του:

—«Ἀγχώνομαι»!

PokemonGo ἢ ἀλλιῶς ... ἀφελεῖς ἀργόσχολοι

Manolis 1

PokemonGo ἢ ἀλλιῶς ... ἀφελεῖς ἀργόσχολοι

μολογῶ πὼς μέχρι σήμερα βλέποντας ἄρθρα στὸν διεθνῆ ἀλλὰ καὶ στὸν Ἑλληνικὸ Τύπο σχετικὰ μὲ κάτι, ποὺ ὀνομάζεται “Pokemon Go”, δὲν ἔδινα τὴν παραμικρὴ σημασία θεωρῶντας πὼς πρόκειται γιὰ κάποιο παιχνίδι. Ὅταν, ὅμως, ἡ συζήτηση μὲ ἕναν συνεργάτη ἦρθε (δὲν θυμᾶμαι τὸ πῶς) στὰ Pokemon, ρώτησα νὰ μάθω τί εἶναι αὐτὸ καὶ γιατί ὑπάρχουν τόσο συχνὲς ἀναφορὲς στὴν εἰδησεογραφία.

Ἔτσι ἔμαθα πὼς πρόκειται γιὰ μιὰ ἐφαρμογὴ φορητῆς συσκευῆς (τηλεφώνου, ipad, ἢ tablet), ὅπου ὁ κάτοχός της, μέσῳ τοῦ συστήματος ἐντοπισμοῦ ποὺ διαθέτουν αὐτὲς οἱ συσκευές, ἀποτυπώνεται σὰν cartoon πάνω σὲ πραγματικὸ χάρτη καὶ μάλιστα ἀκριβῶς στὸ σημεῖο ὅπου βρίσκεται ἐκείνη τὴν στιγμή. Ὁ σκοπός του εἶναι νὰ ἀνακαλύψει κοντά του ... τὰ κρυμμένα pokemon!

Ἡ ...Κβαντικὴ ψυχή!

boygas 170

Ἡ ...Κβαντικὴ ψυχή!

Μ πορεῖ ἡ φυσικὴ ἐπιστήμη μέσα ἀπὸ τὶς πολύπλοκες ἐξισώσεις της νὰ ὁδηγηθεῖ στὴν ἐπιβεβαίωση τῆς ὕπαρξης τῆς ψυχῆς; Ἐξέχοντες φυσικοὶ ἐρευνητὲς ἀπὸ διακεκριμένα πανεπιστημιακὰ ἱδρύματα ὅπως αὐτὰ τοῦ Cambridge, τοῦ Princeton καὶ τοῦ Max-Plank ὑποστηρίζουν ὅτι ἡ κβαντικὴ μηχανικὴ πράγματι προβλέπει ἕνα εἶδος μετὰ θάνατον ζωῆς. Ἐξηγοῦν ὅτι ἕνας ἄνθρωπος εἶναι δυνατὸν νὰ ἔχει διπλὴ ὑπόσταση, σωματικὴ καὶ ψυχικὴ ὅπως ἀκριβῶς τὰ ὑποατομικὰ σωματίδια (φωτόνια καὶ ἠλεκτρόνια) τὰ ὁποῖα ἐκτὸς ἀπὸ σωματίδια εἶναι καὶ κύματα, εἶναι δηλαδὴ ταὐτόχρονα καὶ ὕλη καὶ ἐνέργεια.

Τί εἴδους γονιὸς εἶµαι;

Marina

 

Τί εἴδους γονιὸς εἶµαι;

Μὲ τὸ ποὺ κλείνουν τὰ σχολεῖα γιὰ τὸ καλοκαίρι ἀρχίζει ὁ πονοκέφαλος τῶν γονέων ποὺ ἀναρωτιῶνται πῶς νὰ ἀπασχολήσουν τὰ παιδιά τους. Πῶς νὰ τὰ ἀντιµετωπίσουµε; Νὰ τὰ στείλουµε σὲ κατασκήνωση; Σὲ summer camp; Στὸν παπποῦ καὶ στὴ γιαγιὰ στὸ χωριό; Μὲ τί νὰ ἀσχοληθοῦν γιὰ νὰ µὴν βαριοῦνται; Οἱ ἰδέες ποὺ προτείνουν οἱ εἰδικοὶ εἶναι πιὰ τετριµµένες: «Στεῖλτε τα σὲ καλοκαιρινὲς δραστηριότητες, γράψτε τα σὲ µιὰ κατασκήνωση, ὀργανῶστε τους τὴν ἡµέρα µὲ παιχνίδια καὶ δράσεις…». Ὅλα αὐτὰ εἶναι καλά, ἀλλὰ εἶναι ἀποτελεσµατικά; Μὲ ὅλες αὐτὲς τὶς ἐπιλογὲς ποὺ ἀνοίγονται µπροστὰ στὰ παιδιὰ κάθε καλοκαίρι εἶναι ἄραγε τὰ παιδιὰ ἱκανοποιηµένα; Χαίρονται τὸ καλοκαίρι ἢ ἀνυποµονοῦν νὰ ξανανοίξουν τὰ σχολεῖα γιὰ νὰ ξαναµποῦν σὲ µιὰ ρουτίνα ποὺ ἔχουν µυηθεῖ ἀπὸ τὴν ἡλικία τῶν ἑνάµισυ ἢ δύο ἐτῶν; Γιατί σήµερα, περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλη ἐποχή, τὰ παιδιὰ παραπονιοῦνται ὅτι βαριοῦνται;