ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΟΙΜΗΝ

170 4

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΟΙΜΗΝ

Μόλις πέρασε τό καλοκαίρι καί πανερχόµαστε λοι στίς στίες µας. Πολλοί πό µας περάσαµε τό καλοκαίρι στό «χωριό», καί ετυχς, πειδή ο περισσότεροι δέν θά µποροσαν λλο νά κάνουν διακοπές. Γινόµαστε µως τά τελευταα χρόνια λο καί περισσότεροι µάρτυρες νός θλιβερο θεάµατος: κλειστές κκλησίες στά χωριά µας. ατία; Στίς περισσότερες νορίες πάρχει νας µόνο ερέας. Καί – σύµφωνα µέ τίς νέες νοµοθετικές ρυθµίσεις – στήν περίπτωση πού πάρει σύνταξη, δέν ντικαθίσταται. Λόγω τς προσοµοίωσης τν κληρικν µέ τούς δηµοσίους παλλήλους, σχυε ρχικά τό γνωστό µέτρο το µνηµονίου 5:1, δηλ. νά πέντε συνταξιοδοτήσεις µία πρόσληψη. Ατή ρύθµιση τροποποιήθηκε, πειδή κυρίως στίς µικρές Μητροπόλεις δέν φθανε ριθµός τν συνταξιοδοτήσεων στίς πέντε. τσι πιτρέπεται στίς περισσότερες Μητροπόλεις νας διορισµός φηµερίου τό χρόνο. Λόγω το γεγονότος, τι µεγάλο µέρος τν κληρικν, διαίτερα στήν παρχία βρίσκεται κοντά στήν λικία συνταξιοδοτήσεως, καταλαβαίνουµε πώς τά πόµενα χρόνια πολλά χωριά θά µείνουν ρφανά πό ερέα, ρα καί πό κάθε πνευµατική διαποίµανση. λοι ξέρουµε τή σηµασία τοερέως καί το Διδασκάλου στήν κοινωνία το χωριο. Τώρα, µετά τά σχολεα κινδυνεύουν νά κλείσουν καί οκκλησίες, κάτι πού οτε ο κατά καιρούς χθροί καί κατακτητές τολµοσαν νά πιδιώξουν. Καί ατό, πειδή ξεραν πολύ καλά, τι µέ ατόν τόν τρόπο θά ξεσήκωναν τούς χωρικούς.

Οθωµανοί δωσαν στούς κληρικούς δικαστική ξουσία, ο Βαυαροί στράφηκαν κυρίως ναντίον τν . Μονν καί ρπαξαν τήν περιουσία τους, θέλοντας µως νά ξασφαλίσουν µέ ατό τόν τρόπο τήν µισθοδοσία τοφηµεριακο κλήρου. διος Βαυαρός βασιλεύς θων διέταξε τήν 29 πριλίου 1843: «Α διά τά κκλησιαστικά καί τήν δηµοσίαν κπαίδευσιν δαπάναι, στεροσαι µέν το ποσο τν ρειθησν κκλησιαστικν προσόδων θέλουσι ναπληροσθαι πό τά λοιπά δηµόσια εσοδήµατα, οδέποτε δέ ν περιπτώσει περισσεύµατος τν προσόδων ατν, το περισσεύµατος τούτου θέλει γενε χρσις λλη µή ποβλέπουσαν τήν βελτίωσιν τοερο κλήρου καί τήν κοινήν κπαίδευσιν...», πως παραθέτει Μακαριώτατος ρχιεπίσκοπός µας στό ξαιρετικό πόνηµά του µέ τίτλο: «πάντηση τς κκλησίας στά µυθεύµατα τοντικληρικαλιστικο Λαϊκισµο1.

ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ

170 3

ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ

ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ

 

Σήµερα Κυριακή 25 Σεπτεµβρίου 2016 τελέσαµε τό µνηµόσυνο το Μαρτυρικο καί µοναδικοληθινολληνα Κυβερνήτη, το πολιτικο µας πρότυπου καί δηγο, ωάννου Α. Καποδίστρια. Ο λέξεις εναι πολύ φτωχές γιά νά περιγράψουν τό µεγαλεο του καί γιά ατό καλύτερα νά 170 3F1σιωπήσουµε καί νά φήσουµε τόν διο νά λύσει γιά µιά κόµα φορά τά προβλήµατά µας.

Σέ µία ποχή που τα παιδιά ατν πού θησαύρισαν sτόν καιρό τς δικτατορίας διατελον πρωθυπουργοί καί τολµον νά κατηγορον τήν κκλησία, Κυβερνήτης τούς παντάει «Ολληνες νωµένοι διά τς ες Χριστόν καί ες τήν γίαν του κκλησίαν σταθερς πίστεώς των, ποστάντες τήν θωµανικήν δυναστείαν, πό µόνην τήν σκέπην τς κκλησίας τν διεσώθησαν. µα δέ τνεγερθναι ες σµα θνους, ο ατν ντιπρόσωποι νεκήρυξαν τήν λληνικήν θρησκείαν, θρησκείαν τς πικρατείας».

Στούς πολιτικάντηδες πού προσπαθον νά καταστρέψουν ,τι χει ποµείνει πό τήν ταυτότητα τοθνους µας, Κυβερνήτης τούς πενθυµίζει πώς «σύγκειται κ τν νθρώπων, οτινες πό τς λώσεως τς Κωνσταντινουπόλεως δέν παυσαν µολογοντες τήν ρθόδοξον Πίστιν καί τήν γλώσσαν τν Πατέρων ατν λαλοντες, καί διέµειναν πό τήν πνευµατικήν κοσµικήν δικαιοδοσίαν τς κκλησίας των, που ποτέ τς Τουρκίας καί ν κατοικσι».

Κανιβαλισµός: ὁ πολιτισµός µας τώρα δικαιώνεται!

170 2

Κανιβαλισµός: πολιτισµός µας

τώρα δικαιώνεται!

Τ Χάλογουιν εναι µι γιορτ το Δυτικο κόσµου ποχει κάνει τν µφάνισή της κα στν πατρίδα µας καχει τς ρίζες της σρχαες Κελτικς παραδόσεις. Πολ παλιά, στ προχριστιανικ χρόνια, τ νύχτα τς 31ης κτωβρίου ορλανδο γιόρταζαν µ φωτιές, θυσίες ζώων κα µεταµφιέσεις τν ναρξη το χειµνα, λλ κα τν κδίωξη τν πονηρν πνευµάτων. γιορτ εχε διαδοθε κα σλλες περιοχς κα διατηρήθηκε σταθερκόµα κα µετ τν κχριστιανισµό τους. ταν κατ τν 8ο µ.Χ. αἰῶνα Πάπας καθιέρωσε τν 1η Νοεµβρίου ς µέρα τν «γίων Πάντων», ναπόφευκτα ναµείχθηκαν ο παγανιστικς κδηλώσεις µ χριστιανικς δοξασίες κα αρετικς διδασκαλίες τν Παπικν. π τότε προσέλαβε γιορτ τνοµα πο διατηρε µέχρι σήµερα: «Halloween», συνεπτυγµένη µορφ τν γγλικν λέξεων All - hallow - even = παραµον τν γίων Πάντων. Τν 19ο αἰῶνα ρλανδο κα Σκωτσέζοι πογκαταστάθηκαν στ Β. µερικ µετέφεραν τθιµο στ νέα τους πατρίδα. Στ χώρα ατή, ποία ποτελε τ χωνευτρι λων τν θρησκειν, παραθρησκειν, αρέσεων κα παντς εδους παγανισµο, βρκε πρόσφορο δαφος γι νξελιχθε γιορτ περισσότερο ποκτντας κατοµµύρια παδν. Κατ τ δεκαετία το ’90 πανέρχεται σ χρες τς Ερώπης (ν εχε σχεδν ξεχαστε) µ τν µερικανική της κδοχή, ς γιορτ κεφιο κα ξεφαντώµατος µναφορµως σ µάγισσες, κακ πνεύµατα, φαντάσµατα κλπ. χοντας ποκτήσει να χαρακτήρα “θρίλερ”. Τ παιδι µεταµφιέζονται σ κάτι τροµαχτικ - δράκουλα, σκελετό, ζόµπι - καπισκέπτονται τ σπίτια ζητντας γλυκ κακβιάζοντας, τρόπον τινά, τ κέρασµά τους µ τ φράση «trick or treat» = φάρσα κέρασµα, «Süßes oder Saures» = γλυκ κάτι δυσάρεστο. ν δηλ. ο οκοδεσπότες δν νταποκριθον θ τος συµβε κάτι δυσάρεστο. Τ σπίτια διακοσµονται νάλογα µπικρατέστερο χρµα τ µαρο. Πρωταγωνιστικ ρόλο χει κίτρινη κολοκύθα - φαναράκι µνθρώπινα χαρακτηριστικά. Κάποτε ταν διασκεδαστική, τελευταα λο κα πιποκρουστική. Σύµφωνα µ τος ρλανδικος µύθους φωτισµένη κολοκύθα κρατοσε µακρι τ πονηρ πνεύµατα. Μ ατ τ µορφορτάζεται τ Halloween µέχρι σήµερα σ Ερώπη καµερικ µ αξανόµενη µφαση στ µακάβρια στοιχεα.

Ἡ Θρησκειολογική σούπα τῶν νέων Ἀναλυτικῶν Προγραμμάτων

170 1

 

Θρησκειολογική σούπα

τν νέων ναλυτικν Προγραμμάτων

Κανένας δέν μφισβητε, τι λλάδα περνάει πό μία βαθύτατη θική κρίση, ποία εναι καί οσιαστική ατία τς οκονομικς κρίσης πού κλονίζει τήν χώρα δη παραπάνω πό μιά 5ετία. πίσης γίνεται πό λους δεκτό, τι βαρύτατη εθύνη γιά τήν κρίση ατή, τόσο τήν θική σο καί τήν οκονομική, φέρουν τά πολιτικά κόμματα τς πατρίδας μας πού κπροσωπονται στό θνικό Κοινοβούλιο. Καί ν εναι φανερό, τι σχεδόν ποκλειστικά ατά εθύνονται, χουν τό θράσος καί πόσχονται τι θά βγάλουν τήν χώρα πό ατή τήν δεινή κατάσταση. Σέ μία τέτοια κρίση τό πιό φυσικό πού χει νά κάνει κανείς εναι τονισμός τν θικν ξιν, νίσχυση τς ρθόδοξης παράδοσης τς χώρας, παροχή κάθε βοήθειας στό ργο τς κκλησίας, νίσχυση τς παιδείας μέσ τς καλλιέργειας δίως το Μαθήματος τν Θρησκευτικν (ΜτΘ) πού μέ μοναδικό τρόπο καλλιεργε τόν νθρωπο. Ντοστογιέφσκι χει πισημάνει μιά μεγάλη λήθεια λέγοντας: «ταν δέν πάρχει Θεός, λα πιτρέπονται». Πέφτουν λοι οθικοί φραγμοί. Ρωσσία πού πί 70 χρόνια ζησε στή δύνη τς θεΐας, σήμερα βρίσκει πάλι τό δρόμο της μέ τόν πανευαγγελισμό τς χώρας. Στήν λλάδα μως τά πράγματα μοιάζουν νά κολουθον λλη πορεία. Δέν πιχειρεται ατό τό ατονόητο, πιστροφή στόν θησαυρό τς κκλησίας, πό τόν ποο τρεφόταν πί χιλιετίες λαός της. ντίθετα χώρα θεται πό τίς πολιτικές ξουσίες λων τν ποχρώσεων λο καί περισσότερο στόν ποχριστιανισμό της, στήν θεΐα. Κυριολεκτικά μέ μανία γκρεμίζεται ,τι χει πομείνει πό Χριστό στόν τόπο ατό.

ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ Ο κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ

ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ Ο κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ

ΣΕ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΡΙΕΤΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ

ΓΙΑ «ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ»

ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ!

Τό Δ΄ Μονομελές Πλημμελειοδικεῖο Ἀθηνῶν μέ τήν ὑπ’ ἀριθμ. 89550/2016 Ἀπόφασή του ἐδίκασε ἐρήμην στίς 29 Σεπτεμβρίου 2016  καί κατεδίκασε τόν κ. Παναγιώτη Τελεβάντον τοῦ Μιχαήλ, κάτοικο Ν. Ὑόρκης (Η.Π.Α.), 35η ὁδός 2376 ΑΣΤΟΡΙΑ, σέ φυλάκιση δώδεκα μηνῶν μέ τριετῆ ἀναστολή καί ἐπιβολή τῶν ἐξόδων τῆς Δίκης, γιά «κατ’ ἐξακολούθηση συκοφαντική δυσφήμηση» τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη .

Ἀρχικά ἡ δίκη εἶχε ὁρισθεῖ γιά τίς 3 Δεκεμβρίου 2015 ἀλλά ἀνεβλήθη λόγω παραλείψεων τῆς Εἰσαγγελίας σχετικά μέ τήν νομότυπη εἰδοποίηση τοῦ κ. Τελεβάντου καί διεξήχθη τελικῶς στίς 29 Σεπτεμβρίου 2016.

Ἡ ἀπόφαση, ἡ ὁποία ἐλήφθη μέ ὁμοφωνία Εἰσαγγελέως καί Προέδρου, στηρίχθηκε στά κατά τοῦ π. Βασιλείου παντελῶς ἀστήρικτα ἠλεκτρονικά δημοσιεύματα τῆς Ἱστοσελίδος τοῦ κ. Τελεβάντου, σέ συσχετισμό μέ τήν μεταξύ τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη καί τοῦ κ. Τελεβάντου ἠλεκτρονική ἀλληλογραφία.

Ὡς Μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε ὁ κ. Λέων Μπράνγκ, διδάκτωρ τῆς Θεολογίας καί Κοσμήτωρ τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων (Π.Ε.Θ.), ὁ ὁποῖος ἔχει γράψει διδακτορική διατριβή γιά τό πρόσωπο καί τό ἔργο τοῦ Ἀποστόλου Μακράκη καί ἀπέδειξε συκοφαντικό τόν χαρακτηρισμό «Μακρακιστής», πού γραπτῶς ἐξετόξευσε πλειστάκις ὁ κ. Τελεβάντος κατά τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη.

Ἡ ἀνωτέρω Δικαστική Ἀπόφαση ἀποτελεῖ ἠθική δικαίωση τοῦ π. Βασ. Βολουδάκη, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ ἐξήντλησε ὅλα τα πνευματικά μέσα καί συνήντησε τήν ἀδιαλλαξία τοῦ κ. Τελεβάντου, κατέφυγε στήν Δικαιοσύνη, ὄχι γιά τό πρόσωπό του –ὅπως διευκρίνησε κατά τήν ἀκροαματική διαδικασία– οὔτε γιά τά πνευματικά του παιδιά καί τούς ἐνορίτες του, πού τόν γνωρίζουν ἀπό κοντά, ἀλλά γιά τήν ἄρση τοῦ σκανδαλισμοῦ ὅλων ἐκείνων, τῶν εὑρισκομένων μακράν καί ἐκτός Ἑλλάδος, πού δέν τόν γνωρίζουν προσωπικά ἀλλά τόν διαβάζουν καί ἀκούουν τίς διαδικτυακές ὁμιλίες του.

Ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης ἐπιφυλάσσεται ὅλων τῶν ἀπορρεόντων ἐκ τῆς ὡς ἄνω Ἀποφάσεως  νομικῶν δικαιωμάτων του.

ΑΘΗΝΑ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ «ΥΠΑΚΟΗ»