Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ - Ρώσσικα

ΤΟ Αρθρο του π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

«Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ»

Μεταφράσθηκε στα Ρωσικά

ЦЕРКОВЬ НЕ СОГЛАСНА С ТРАНСПЛАНТАЦИЕЙ

Защитники трансплантаций, священники и миряне, с целью убедить людей принять этику и практику трансплантаций, ложно провозглашают признание, Церковью трансплантаций, ссылаясь на заявления Архиепископов, Иерархов и Синодальных Уполномоченных Биоэтики.

             Но Церковь состоит не только из вышеназванных и Постоянных Советов Священников, а из всего православного общества, то есть из Православных Церквей всего мира, священников и верующего народа, с единодушными решениями их Иерархий.

metamosxeuseis

             Уже многие Иерархи нашей родины отреклись от трансплантаций, так как вопрос о трансплантациях не только медицинский или социальный, но и глубоко теологический, как мы уже подробно писали в нашей статье «ТРАНСПЛАНТАЦИИ И ВОСКРЕСЕНИЕ ТЕЛ» ("Енориаки Евлогия» в. 107, Май 2011).

             На фотографии, которая потрясла общественное мнение всего мира и привела фотографа снявшего ее к самоубийству, мы видим Африканского ребенка в последние его минуты жизни, угасающей от голода. За ним сидит гриф, дикая хищная птица, которая, не смотря на свои дикие инстинкты уважает умирающее дитя и сдерживая свои хищные повадки, ожидает освобождения душа ребенка и только после этого приблизиться к нему чтобы съесть бездушное тело.

             Гриф живет, подчиняясь закону Божьему, диктующему не возможность власти над телом человеческим до тех пор, пока оно не разделено с душой своею. Мы люди, под покровом науки прибавляем к Указу Божьему свои изобретения и выдаем себя за Его представителей, искажая Его же Уставы.

             Эта фотография, должна призвать грифов-врачей трансплантаторов к должной скромности и внушить им уважение к одушевленным человеческим телам. Немыслимо чтобы гриф знал, когда душа оставляет тело человеческое, а врачи, Иерархи и Архиепископы того не ведали, да еще имели «смелость» выдавать себя за голос Церкви!

 Протопресвитер Василиос Е. Волудакис

«Еториаки Евлогия» Февраль 2013 год

Выпуска 126

Ο ιατρός κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης αποκαθιστά την συκοφαντία

Σε συνέντευξη του ιατρού κ. Χριστοδουλίδη στην «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» συκοφαντήθηκε ο υπεύθυνος των Εκδόσεων «ΥΠΑΚΟΗ» π. Βασίλειος Βολουδάκης, που εξέδωσε το 1995 το βιβλίο του ως ανω ιατρού με τίτλο «ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ:ΛΥΣΗ ΄Η ΠΡΟΒΛΗΜΑ;».

Η συκοφαντία ήταν διπλή: Πρώτον, ότι ο π. Βασίλειος τάχα μετέσχε σε Συνέδριο παπικών για τις Μεταμοσχεύσεις και, δεύτερον, ότι τάχα σφετερίσθηκε τα επιχειρήματα του βιβλίου του κ. Χριστοδουλίδη και τα παρουσίασε στο δήθεν ιστολόγιό του ως δικά του.

Όμως, ο π. Βασίλειος ούτε σε Συνέδριο για Μεταμοσχεύσεις μετέσχε ποτέ, ούτε έχει σχέση με οποιαδήποτε ιστολόγια, που μετέδωσαν τα διαμειφθέντα στο Συνέδριο περί Μεταμοσχεύσεων. Ο π. Βασίλειος είναι υπεύθυνος μόνο για το ιστολόγιο του Αγίου Νικολάου Πευκακίων.

Βεβαίως στο δημοσίευμα της «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΩΡΑΣ» (φ.12/02/2013) δεν αναφέρεται το όνομα του π. Βασιλείου αλλά τα συμφραζόμενα καθιστούν σαφές το τι και ποιόν εννοούσε ο κ. Χριστοδουλίδης στη συνέντευξή του, όταν είπε στον δημοσιογράφο: « αλλά ο εκδότης του βιβλίου μου, ο οποίος είναι ιερωμένος, στο ιστολόγιο που διατηρεί, όλα τα δικά μου στοιχεία τα πήρε και τα δημοσίευσε το 2005 σαν να ήταν δικά του, σε ένα συνέδριο που οργάνωσε η παπική εκκλησία για το θέμα του εγκεφαλικού θανάτου»!

Μετά την διαμαρτυρία του π. Βασιλείου προς τον δημοσιογράφο κ. Βραχιολίδη και τον κ. Χριστοδουλίδη να επανορθώσουν τα συκοφαντικώς για το πρόσωπό του γραφέντα, ο μέν κ. Βραχιολίδης ειπε ότι εχει καταγράψει επακριβώς τα όσα του είπε στη συνέντευξη ο ιατρός κ. Χριστοδουλίδης, ο δε κ. Χριστοδουλίδης ισχυρίσθηκε ότι κακώς απεδόθησαν τα υπ’ αυτού λεχθέντα, απέστειλε δε προς το Περιοδικό μας «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» την κατωτέρω επιστολή, με την οποία προσπαθεί να διορθώση την συκοφαντία:

ΠΡΟΣ
Περιοδικό "Ενοριακή Ευλογία",

π. Βασίλειο Βολουδάκη

 Σεβαστέ     Πατέρα,

 Στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ", 12/02/2013, δημοσιεύθηκε συνέντευξη του γράφοντος στον δημοσιογράφο κ. Βραχιολίδη για το μεγάλο θέμα των μεταμοσχεύσεων. Είτε λόγω δικού μου φραστικού λάθους, είτε λόγω κακής απομαγνητοφώνησης, εγράφησαν τα ακολουθούντα δικά μου:

"Η Εκκλησία, όχι μόνο δεν έδωσε σημασία στα επιχειρήματά μου αλλά ο εκδότης του βιβλίου μου, ο οποίος είναι ιερωμένος, στο ιστολόγιο που διατηρεί, όλα τα δικά μου στοιχεία τα πήρε και τα δημοσίευσε το 2005 σαν να ήταν δικά του, σε ένα συνέδριο που οργάνωσε η παπική εκκλησία για το θέμα του εγκεφαλικού θανάτου".

Αν θυμάμαι καλά, δεν ειπώθηκαν ακριβώς αυτά. Δεν συγκράτησα βέβαια και τι, ή πώς εκφράστηκα. Είπα ότι σε συνέδριο που διοργάνωσε η παπική εκκλησία, οι γνώμες των κληθέντων ομιλητών επιβεβαίωσαν όλα όσα συμπεριελάμβανε το βιβλίο που εκδόθηκε - εκδόσεις ΥΠΑΚΟΗ, δεν αναφέρθηκε - εδώ το 1995. Τα ιστολόγια όμως - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, δεν αναφέρθηκαν - που μας γνωστοποίησαν τα συμπεράσματα του συνεδρίου αυτού ουδεμία μνεία έκαναν, ότι αυτά τα γνωρίζαμε πολύ προ του παπικού συνεδρίου. Αγνοήθηκαν όλα, φυσικά και ο γράφων, ο οποίος, ως μη όφειλε, κάνει αυτή την υπενθύμιση. Το με υπογράμμιση δεν ελέχθη.

 Με σεβασμό

Κυπριανός Κ. Χριστοδουλίδης

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ

 

Οἱ ὑπέρμαχοι τῶν μεταμοσχεύσεων, κληρικοί καί λαϊκοί, προκειμένου νά ὑποχρεώσουν τούς ἀνθρώπους νά δεχθοῦν τήν ἠθική καί τήν πρακτική τῶν μεταμοσχεύσεων διακηρύσσουν ψευδῶς ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀποδέχεται τίς μεταμοσχεύσεις ἐπικαλούμενοι δηλώσεις Ἀρχιεπισκόπων, Ἱεραρχῶν καί Συνοδικῶν Ἐπιτροπῶν Βιοηθικῆς.

Ὅμως, Ἐκκλησία δέν εἶναι μόνο οἱ προαναφερθέντες, οὔτε οἱ Διαρκεῖς Ἱερές Σύνοδοι, ἀλλά ὁλό­κληρο τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή ὅλες οἱ Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, ὅπου γῆς, κλῆρος καί πιστός λαός, μέ ὁμόφωνες ἀποφάσεις τῶν Ἱεραρχιῶν τους.

metamosxeuseis

Ἤδη πολλοί Ἱεράρχες τῆς Πατρίδος μας ἔχουν ἀρνηθεῖ τίς με­τα­μοσχεύσεις, καθ’ ὅτι τό θέμα τῶν μεταμοσχεύσεων δέν εἶναι μόνο ἰατρικό ἤ κοινωνικό ἀλλά καί βαθειά θεολογικό, ὅπως ἔχουμε διεξοδικά ἐκθέσει στό ἄρθρο μας «ΟΙ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Ἐνοριακή Εὐλογία, τ. 107, Μάϊος 2011).

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ

 

Διάλογος μεταξύ γιατροῦ καί ἀσθενῆ-ἐπισκέπτη περί μεταμοσχεύ­σεων, ἐκ τοῦ ὁποίου τό μικρό πρῶτο μέρος εἶναι ἀπό μία διαφήμιση πού προβαλλόταν ἕως πρότινος στήν τηλεόραση καί τό δεύτερο ἡ ὑποθετική συνέχειά του.

Γιατρός: Τί γνώμη ἔχετε γιά τήν δωρεά ὀργάνων;

Ἐπισκέπτης: Κοιτάξτε γιατρέ, δέν ἔχω τίποτε μέ τούς δωρητές ὀργά­νων, ὅτι θέλει ὁ καθένας μπορεῖ νά πράξει, ὅμως ἐγώ δέν θά ἤθελα νά γίνω δωρητής.

Γιατρός: Ξέρετε… χρειάζεστε ἄμεσα μεταμόσχευση ἥπατος.

Κι ἐκεῖ ὁ ἐπισκέπτης παγώνει καί ὅλοι καταλαβαίνουμε πώς ἔχει ἀμέσως ἀναθεωρήσει αὐτά πού εἶπε κι ὅτι ἤδη βρίσκεται σέ πανικό γιά τό ποῦ καί ποιός θά βρεθεῖ νά τοῦ δώσει τό ὄργανο πού τοῦ χρειάζεται.

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ «ΚΡΑΤΑΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ»

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ «ΚΡΑΤΑΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ»

“ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ” ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!

 

Κάποτε, ὁ ἄνθρωπος κοίταζε τόν κόσµο γύρω του κι ἔβλεπε παντοῦ µυστήρια. Τό ταξίδι τοῦ ἥλιου στόν οὐρανό ἦταν ἕνα µυστήριο. Τό “κρυφτό” πού παίζει ἡ σελήνη µέ τή γῆ ἦταν µυστήριο. Ἡ τροµαχτική δύναµη τῆς καταιγίδας κι ἡ ἀναπάντεχη φωτιά τοῦ κεραυνοῦ ἦταν ἕνα µυστήριο. Τό ἄπειρο τοῦ νυχτερινοῦ οὐρανοῦ µέ τά ἀµέτρητα ἀστέρια ἦταν ἕνα µυστήριο. Ἡ ἄβυσσος τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου ἦταν ἕνα µυστήριο.

Ὅµως, ἐπειδή τό ἀνθρώπινο εἶδος «φύσει τοῦ εἰδέναι ὀρέγεται», βάλθηκε νά ψάξει καί νά ἀποµυθοποιήσει ὅλα τά µυστήρια τοῦ κόσµου του. Ἔτσι, ὁ ἥλιος ἔπαψε νά εἶναι ὁ ἁρµατηλάτης πού ὁδηγεῖ τά φλόγινα ἄλογά του στόν οὐρανό καί ἔγινε µία µπάλλα φωτιᾶς στό κέντρο τοῦ ἡλιακοῦ µας συστήµατος. Ἡ σελήνη ἔχασε τή µαγεία της, πατήθηκε, κατακτήθηκε κι ἀποδείχτηκε ἕνας ἄχαρος βράχος πού γυρίζει γύρω ἀπ’ τή γῆ. Ἡ καταιγίδα κι ὁ κεραυνός προβλέπονται καί ἐλέγχονται καί ἔπαψαν νά τροµάζουν πιά τόν ἄνθρωπο, ὁ δέ νυχτερινός οὐρανός –παρ’ ὅλο πού ἐξακολουθεῖ νά εἶναι ἄπειρος– παρακολουθεῖται ἀπό τεράστια τηλεσκόπια πού ψάχνουν τά βάθη του καί δορυφόρους πού στέλνουν φωτογραφίες στή γῆ καί «µιλοῦν» γιά γαλαξίες, νεφελώµατα, ἡλιακά συστήµατα, µαῦρες τρύπες καί πάει λέγοντας... Ὁ ἄνθρωπος τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνα δέν ἔχει χῶρο γιά µυστήρια στή ζωή του. Ὅλα τά θεωρεῖ ἐξηγηµένα –κι ὅσα δέν εἶναι θά ἐξηγηθοῦν στό ἄµεσο µέλλον– κι ὅλα θεωρεῖ ὅτι τά ἐλέγχει.