Αὐτό εἶναι τό πρότυπο τοῦ νέου Εὐρωπαίου ἀνθρώπου, τοῦ πολίτη τοῦ κόσμου!

 

Αὐτό εἶναι τό πρότυπο

τοῦ νέου Εὐρωπαίου ἀνθρώπου,

τοῦ πολίτη τοῦ κόσμου!

 

Αὐτό τό πρότυπο ἀνθρώπου, πού βλέπετε στή φωτογραφία, καλλιεργοῦν καί προωθοῦν οἱ πολιτικοί μας.

Δέν τό φανερώνει ἡ προδοσία τῆς Μακεδονίας μας μέ τή συμφωνία τῶν Πρεσπῶν τόν Ἰούνιο τοῦ 2018; Δέν τό φανερώνει τό ἐπικείμενο μοίρασμα τοῦ Αἰγαίου ὡς πρός τούς ὑδρογονάνθρακες μέ τούς Τούρκους, μιά φυλή ἡ ὁποία ἀπό τήν πρώτη ἐμφάνισή της στήν Μικρά Ἀσία ζεῖ ἀπό τή λεηλασία τοῦ πλούτου τῶν ἄλλων;

Δέν τό φανερώνουν οἱ νόμοι, οἱ ὁποῖοι μέ τήν ἔνταξη τῶν ὁμοφυλοφίλων στό σύμφωνο συμβίωσης τόν Δεκέμβριο τοῦ 2015 καί τό δικαίωμα ἀναδοχῆς παιδιῶν (δόθηκε τόν Μάϊο τοῦ 2018 σέ ὁμόφυλα ζευγάρια τά ὁποῖα ἔχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης) ἐξισώνουν τίς ὁμοφυλοφιλικές σχέσεις μέ τήν φυσιολογική οἰκογένεια; Δέν τό φανερώνει ἡ νομική ἀναγνώριση τῆς ταυτότητας φύλου, ἡ ὁποία μέ τόν νόμο 4491 τοῦ Ὀκτωβρίου τοῦ 2017, δίνει ἀκόμα καί σέ παιδιά 15 ἐτῶν τή δυνατότητα νά ἀλλάξουν τό καταχωρημένο φῦλο τους – φυσικά μέ τή συναίνεση τῶν ἀσκούντων τή γονική τους μέριμνα;


Δέν τό φανερώνει ἡ πρόταση ἀναθεώρησης τοῦ Συντάγματος, ὡς πρός τό ἄρθρο 21 μέ τή σχετικοποίηση τῆς οἰκογένειας καί τοῦ γάμου; Ἀπό τό ἀπόλυτο τῆς προστασίας τῆς οἰκογένειας «ὡς θεμελίου τῆς συντήρησης καί προαγωγῆς τοῦ Ἔθνους» καί τοῦ γάμου περνᾶμε σέ μιά κρατική ἐγγύηση ἑνός ἀξιοπρεποῦς ἐπιπέδου διαβίωσης γιά ὅλους. Μόνο στό τέλος τῆς διάταξης ἀναφέρεται ἡ εἰδική προστασία πού πρέπει νά παρέχεται στήν οἰκογένεια, στό γάμο, τή μητρότητα, τά παιδιά, τούς νέους, τούς ἡλικιωμένους, τά ἄτομα μέ ἀναπηρία καί τούς ἄπορους.

Δέν τό φανερώνει ἡ πρόταση ἀναθεώρησης τοῦ Συντάγματος, ὡς πρός τό ἄρθρο 3, μέ τήν προβολή τοῦ οὐδετερόθρησκου κράτους; Στήν πράξη αὐτό σημαίνει ἕνα ἄθεο κράτος, τό ὁποῖο δέν ἀναγνωρίζει καμία Θεία αὐθεντία γιά τόν καθορισμό τῆς δημόσιας ζωῆς καί τήν κοινωνική συμβίωση τῶν πολιτῶν. Σημαίνει τόν ἐξορισμό τοῦ Χριστοῦ ἀπό κάθε ἐκδήλωση τῆς δημόσιας ζωῆς. Σημαίνει τόν ὑποβιβασμό τῆς Ὀρθοδοξίας στό ἐπίπεδο ὅλων τῶν θρησκειῶν καί τήν ἐξίσωσή της μέ αὐτές, πού ἤδη ἐπιχειρεῖ τό νέο μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Σημαίνει τόν περιορισμό της, αὐστηρά στήν ἰδιωτική σφαῖρα τῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν.

Δέν τό φανερώνουν οἱ “πορεῖες περηφάνιας” (Gay Pride) τῶν τελευταίων ἐτῶν στήν Ἀθήνα (ἀπό τό 2005) μέ τόν φωτισμό τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων στά χρώματα τοῦ οὐρανίου τόξου κατά τίς δύο τελευταῖες πορεῖες τοῦ 2018 καί τοῦ 2019, στή Θεσσαλονίκη (ἀπό τό 2012), στήν Κρήτη (ἀπό τό 2015) καί στήν Πάτρα (ἀπό τό 2016); Ὅλο καί περισσότερα στελέχη διαφόρων κομμάτων τιμοῦν τίς πορεῖες αὐτές μέ τήν συμμετοχή τους.

Δέν τό φανερώνει, ἀπό τό ὅτι τό συγκεκριμένο Thessaloniki Pride, ἀπό τόν ὁποῖο προέρχεται ἡ φωτογραφία, ἔγινε ὑπό τήν αἰγίδα τοῦ Δήμου Θεσσαλονίκης, τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν καί τοῦ Ὑπουργείου Τουρισμοῦ μέ πλῆθος χορηγῶν, ὅπως χορηγούς Μέσων Μεταφορᾶς καί Μέσων ἐπικοινωνίας, μεταξύ τῶν ὁποίων καί οἱ γνωστές σέ ὅλους μας Ἑταιρεῖες; (Βλ. https://thessalonikipride.com).

Δέν τό φανερώνει ἡ καθιέρωση τῆς Ἑβδομάδας Οὐράνιου Τόξου τῆς Ἀθήνας (Athens Rainbow Week) ἀπό τό 2011, ἡ ὁποία τελεῖ ὑπό τήν αἰγίδα τοῦ Ὑπουργείου Πολιτισμοῦ; Πρόκειται γιά μία παράλληλη μέ τό Athens Gay Pride ἐκδήλωση πού ἀποβλέπει μακροπρόθεσμα στήν ἀνάπτυξη τοῦ gay τουρισμοῦ στήν Ἑλλάδα.

 

Δέν τό φανερώνει, ἄραγε, τό ὕψος τῆς χρηματοδότησης –ἑκατοντάδες ἑκατομμύρια– πού δίνονται ἀπό ὑποοργανώσεις τοῦ ΟΗΕ καί τῆς Ε.Ε. καί ἀπό ἰδιωτικά ἱδρύματα (Rockefeller, Ford, Bill Gates) σέ δράσεις πού προωθοῦν τήν ἰδεολογία τῶν φύλων; Ἔτσι π.χ. χρηματοδοτεῖται ἡ Διεθνής Ἕνωση Λεσβιῶν, Ὁμοφυλόφιλων, Ἀμφιφυλόφιλων, TRANS καί Διαφυλικῶν, πάνω ἀπό 60% ἀπό τήν Εὐρωπαϊκή Ἐπιτροπή, ποσό τό ὁποῖο ἐπαυξάνεται ἀκόμα μέ σημαντικές χρηματικές ἐνισχύσεις ἀπό τόν George Soros καί δύο ἄλλους μεγάλους δωρητές. Στή Βιέννη ἔχει τήν ἕδρα του ὁ Ὀργανισμός Θεμελιωδῶν Δικαιωμάτων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης, πού ἔχει ἱδρυθεῖ τό 2007 καί ἔχει στή διάθεσή του περίπου 20 ἑκατομμύρια Εὐρώ κάθε χρόνο. Ὁ ὀργανισμός αὐτός δίνει ἰδιαίτερη βαρύτητα στόν ἀγώνα ἐναντίον τῶν διακρίσεων μέ βάση τόν σεξουαλικό προσανατολισμό καί τήν ταυτότητα φύλου. Μέ τό Εὐρωπαϊκό Ἰνστιτοῦτο γιά τήν Ἰσότητα τῶν Φύλων, πού ἱδρύθηκε τό 2007 μέ ἕδρα τό Βίλνιους, πρωτεύουσα τῆς Λιθουανίας, ἀπέκτησε ἡ Ε.Ε. ἕνα ἀκόμα κέντρο μέ πλούσια χρηματοδότηση (52,5 ἑκατομμύρια Εὐρώ τό 2013) πού μέ συστηματικό τρόπο δίνει τή μάχη γιά τήν καθιέρωση τῶν στόχων τῆς ἰδεολογίας τῶν φύλων. Ἄλλωστε, τόσο τό Συμβούλιο τῆς Εὐρώπης, ὅσο καί τό Εὐρωπαϊκό Κοινοβούλιο μέ πληθώρα ἀποφάσεων στηρίζουν ἀπόλυτα τούς στόχους αὐτούς. Ἰδιαίτερα χαρακτηριστική εἶναι ἡ ὑπερψήφιση (4.2.2014) ἀπό τό Εὐρωπαϊκό Κοινοβούλιο τῆς περιβόητης ἔκθεσης τῆς Αὐστριακῆς Εὐρωβουλευτίνας Ulrike Lucenac, πού κυριολεκτικά τινάζει στόν ἀέρα τά θεμέλια του Εὐρωπαϊκοῦ πολιτισμοῦ. Περιέχει μεταξύ ἄλλων:

  • παροχές ὑγείας προσαρμοσμένες στά ΛΟΑΔΔ ἄτομα, π.χ. εἰδική χειρουργική μονάδα γιά ἐπεμβάσεις ἀλλαγῆς φύλου
  • ὅτι τό οἰκογενειακό δίκαιο τῆς κάθε χώρας ὀφείλει νά προβλέπει τή δυνατότητα γιά κάθε τέκνο νά διαθέτει πάνω ἀπό δυό γονεῖς ὥστε νά συμεριλαβάνονται στήν οἰκογένεια καί οἱ ὑπόλοιποι ΛΟΑΔΔ σύζυγοι ἤ σύντροφοι
  • ἐκπαιδευτικά προγράμματα προσανατολισμένα στόν σεξουαλικό προσανατολισμό καί στήν ταυτότητα φύλου
  • νομική ἀναγνώριση τῆς κατάστασης τῶν διεμφιλικῶν καί διαφυλικῶν ἀτόμων ὡς ξεχωριστῶν, αὐτόνομων «φύλων».

Καί πιό εἶναι τό ἀποτέλεσμα αὐτῆς τόσο μαζικῆς στήριξης;

Τό φανερώνει ἡ ὄντως συγκλονιστική μαρτυρία τοῦ Michael Glatze, τοῦ ἱδρυτῆ καί πρώην γενικοῦ συντάκτη τοῦ περιοδικοῦ Young Gay America:

«Ὄντως ὑπό τήν ἐπίδραση τῆς ὁμοφυλοφιλίας πιστεύουμε, ὅτι ἡ ἡδονή δέν εἶναι ἁπλῶς ἀποδεκτή ἀλλά εἶναι ἀρετή. Δέν ὑπάρχει ὁμοφυλόφιλη «ἐπιθυμία» χωρίς ἡδονή. … Συμμετεῖχα σέ διάφορες, σήμερα συνηθισμένες δράσεις, μέ στόχο νά ἄρουμε τήν εὐθύνη ἀπό τόν ἄνθρωπο, ὅταν καλεῖται νά ἀντιμετωπίζει τούς πειρασμούς ἀπό τήν ἡδονή καί ἄλλα. Βλέποντας τόν πολιτισμό μας καί διεθνεῖς ἡγέτες, ἤμουν πεπεισμένος, ὅτι κάνω τό σωστό. … Οἱ δράσεις ὑπέρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἔχουν στόχο νά ἀποτρέψουν ἀκόμα καί τή σκέψη, ὅτι ἡ ἀλλαγή θά μποροῦσε νά εἶναι μιά λύση. Οὔτε πρέπει νά τεθεῖ τό ἐρώτημα, ἐάν θεραπεῖες εἶναι ἀποτελεσματικές ἤ ὄχι. … Σύμφωνα μέ τή δική μου ἐμπειρία μπορῶ νά πῶ ὅτι ἡ ἀπελευθέρωση ἀπό τήν ἐπίδραση τῆς ὁμοφυλόφιλης νοοτροπίας ἦταν τό πιό ἀπελευθερωτικό, τό πιό ὡραῖο καί τό πιό θαυμαστό πού ἔχω ζήσει ποτέ στή ζωή μου. … Ὁ Θεός μέ ἐπισκέφτηκε, ὅταν ἤμουν μπερδεμένος καί χαμένος, μόνος, φοβισμένος καί ταραγμένος. Μέσῳ τῆς προσευχῆς, μοῦ ἔδωσε νά καταλάβω, ὅτι δέν ὑπάρχει ἀπολύτως τίποτα πού θά ἔπρεπε νά φοβηθῶ – καί ὅτι εἶμαι στό σπίτι μου. Μόνο ἕνα μικρό σιγύρισμα τοῦ σπιτιοῦ ἦταν ἀκόμα ἀπαραίτητο. … Ἡ ὁμοφυλοφιλία μοῦ στέρησε σχεδόν 16 χρόνια τῆς ζωῆς μου … Ὡς ἕνας ἀπό τούς ἡγέτες τοῦ κινήματος γιά τά δικαιώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων πολλές φορές μοῦ δόθηκε ἡ εὐκαιρία νά ἀπευθύνονται στή κοινή γνώμη. Ἐάν μποροῦσα σήμερα κάποια ἀπό αὐτά πού εἶπα νά τά πάρω πίσω, θά τό ἔκανα. Γνωρίζω τώρα ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι ταυτόχρονα ἀκόρεστη ἐπιθυμία καί πορνογραφία. Κανένας δέν μπορεῖ νά μέ πείσει γιά τό ἀντίθετο, ὅσο ἐπιτηδευμένα καί νά μοῦ μιλάει ἤ ὅσο λυπηρή νά εἶναι ἡ προσωπική ἱστορία ἑνός πάσχοντα. Διότι ἤμουν ἐκεῖ καί γνωρίζω τήν ἀλήθεια» (http://www.massresistance.org/docs/events07/Michael_Glatze/).

Ἀλλά ποιός ἀκούει αὐτή τή συγκλονιστική φωνή καί παρόμοιες; Οἱ δυτικοί παγκόσμιοι ἡγέτες, ἡ πολιτική ἡγεσία τῆς πατρίδας μας, ἡ ὁποία, ὅπως φαίνεται δέν γνωρίζει πατρίδα, προτιμάει νά ἀκούει τίς φαντασιώσεις καί τή διαστρέβλωση τῆς πραγματικότητας πού προσφέρει ἡ Ἀμερικανίδα Judith Butler, καθηγήτρια στό πανεπιστήμιο τοῦ Berkeley. Θεωρεῖται ὡς ὁ κύριος ἐκφραστής τῆς gender ideology, τῆς ἰδεολογίας τῶν φύλων πού προωθεῖται παγκοσμίως μέ ταχύτατους ρυθμούς. Τό 1990 ἐξέδωσε ἕνα βιβλίο μέ τίτλο: Gender Trouble – Feminism and the Subversion of Identity (κυκλοφορήθηκε στά Ἑλληνικά τό 2009 ἀπό τίς ἐκδόσεις Ἀλεξάνδρεια μέ τόν τίτλο: «Ἀναταραχή φύλου. Ὁ φεμινισμός καί ἡ ἀνατροπή τῆς ταυτότητας») πού ἀποτελεῖ τό βασικό ἐγχειρίδιο γιά αὐτήν τήν ἰδεολογία. Μέσῳ αὐτοῦ τοῦ βιβλίου ἡ Μπάτλερ, ἡ ὁποία διακηρύττει  ὅτι εἶναι λεσβία, ἐπιδιώκει νά ἀνατρέψει τήν καθιερωμένη ἀντίληψη γιά τά φύλα, ὅτι δηλαδή οἱ σεξουαλικές σχέσεις ἀναπτύσσονται ἀποκλειστικά μέ ἀνθρώπους τοῦ ἀντίθετου φύλου. Τό βιολογικό φῦλο, πού ἐκφράζεται μέσα ἀπό τά χαρακτηριστικά τοῦ σώματός μας, γιά τήν Μπάτλερ εἶναι φαντασίωση, κάτι πού τό πιστεύουμε μόνο, ἐπειδή μᾶς τό λένε τόσο συχνά. Ὁ ἄνθρωπος δέν μπορεῖ νά ἐγκλωβίζεται σέ δύο φύλα μόνο, στό νά εἶναι ἤ ἄνδρας ἤ γυναίκα, ἀλλά ὑπάρχουν πολλά φῦλα, ἀνάλογα μέ τόν σεξουαλικό “προσανατολισμό” – στήν  πραγματικότητα σεξουαλικό ἀποπροσανατολισμό – τοῦ κάθε ὑποκειμένου, ἀνάλογα μέ τό ἄν ἐπιλέγει π.χ. νά εἶναι ὁμοφυλικός, λεσβία, ἀμφιφυλικός, διαφυλικός, μεσοφυλικός ἤ ὁτιδήποτε ἄλλο σεξουαλικά. Αὐτή θά εἶναι ἡ ταυτότητά του, ἀλλά καί πάλι ὄχι ἀναγκαστικά μόνιμη, ἐπειδή μπορεῖ νά τήν ἀλλάζει κατά τή διάρκεια τῆς ζωῆς του. Μόνο ἔτσι, μέ μιά εὐέλικτη, μετατρέψιμη καί ποικίλη ταυτότητα φύλου μπορεῖ ὁ ἄνθρωπος νά ἀπαλλαγεῖ ἀπό τή δικτατορία τῆς φύσης καί νά φτάσει μέσα ἀπό τόν ἐλεύθερο αὐτοπροσδιορισμό του σέ μιά ὁλοκληρωμένη “ἐλευθερία”. Συνεπῶς γιά τήν Μπάτλερ καί οἱ ἔννοιες τοῦ γάμου καί τῆς οἰκογένειας ἀλλάζουν ριζικά περιεχόμενο. Ὁ γάμος ὡς θεσμός ὀφείλει νά ἰσχύει γιά ὅλες τίς παραπάνω νοητές μορφές σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ καί ταυτότητας φύλου. Ἔτσι, ἡ οἰκογένεια πρέπει νά ὁρίζεται πλέον ὡς ἡ προσωρινή συσχέτιση ἀτόμων ὅλων αὐτῶν τῶν ταυτοτήτων, ὅπου τά παιδιά δέν συλλαμβάνονται πλέον, ἀλλά σχεδιάζονται καί ἐκτρέφονται μέ τήν βοήθεια τῆς ἀναπαραγωγικῆς ἰατρικῆς, μέσῳ τραπεζῶν σπέρματος, παρένθετης μητρότητας, γενετικῆς τροποποίησης κ.ἄ.

Εἶναι ἰδιαίτερα χαρακτηριστικός ὁ φασισμός μέ τόν ὁποῖο τά φερέφωνα αὐτῆς τῆς ἰδεολογίας ζητοῦν νά ἐπιβάλλουν ἀκόμα καί μέ ἀπειλές θανάτου αὐτές τίς καινοφανεῖς ἀντιλήψεις. Μᾶς τό ἐπιβεβαιώνει τό πρόσφατο παράδειγμα τοῦ Ὀλλανδοῦ Kees van der Staaij, βουλευτῆ τοῦ κόμματος «Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) – Μεταρρυθμισμένο Πολιτικό Κόμμα», ἑνός μικροῦ κόμματος ὀρθόδοξου Καλβινιστικοῦ προσανατολισμοῦ, τό ὁποῖο μέ τό 2,1 % τῶν ψήφων διαθέτει στή Βουλή τῆς Ὀλλανδίας τρεῖς βουλευτές. Ὁ van der Staaij τόλμησε νά ὑπογράψει τή Δήλωση τοῦ Νάσβιλ (Nashville), πού συντάχθηκε στίς ΗΠΑ τόν Αὔγουστο τοῦ 2017 ἀπό τό λεγόμενο «Council on Biblical Manhood and Womanhood – Συμβούλιο γιά τή βιβλική ὀντότητα τοῦ Ἄνδρα καί τῆς Γυναίκας». Ἡ δήλωση αὐτή, ἡ ὁποία υἱοθετεῖ καί προβάλλει σέ 14 ἄρθρα στό ζήτημα τῆς σεξουαλικότητας καί τοῦ γάμου τίς θέσεις τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῆς χριστιανικῆς παράδοσης, συγκέντρωσε ἐκεῖ 22000 ὑπογραφές γνωστῶν προσωπικοτήτων. Δέν θίγει μέ ὑποτιμητικούς ὅρους ἤ μειονεκτικό τρόπο τά δικαιώματα ἤ τίς προσωπικές ἐπιλογές τῆς κοινότητας τῶν ΛΟΑΔΔ (λεσβιῶν, ὁμοφυλόφιλων, ἀμφιφυλόφιλων, διεμφυλικῶν καί διαφυλικῶν). Τονίζει ἁπλῶς τή χριστιανική τοποθέτηση, π.χ. στό πρῶτο ἄρθρο, ὅτι ὁ Θεός δημιούργησε τό γάμο ὡς «διά βίου σχέση ἀνάμεσα σέ ἕναν ἄνδρα καί μία γυναῖκα» καί ὅτι ὁ γάμος ὡς ὁμόφυλη καί πολυγαμική σχέση ἀντιστρατεύεται ρητά τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, στό δεύτερο ἄρθρο, ὅτι «τό ἀποκαλυμμένο θέλημα τοῦ Θεοῦ γιά ὅλους τούς ἀνθρώπους ἔξω ἀπό τό γάμο, εἶναι ἡ ἐγκράτεια καί μέσα στό γάμο, ἡ πιστότητα» καί ὅτι ἀποκλείεται ἡ ὁποιαδήποτε δικαιολογία σεξουαλικῶν σχέσεων πρό ἤ ἔξω ἀπό τό γάμο κ.λπ. Ὅταν αὐτή ἡ δήλωση δημοσιεύθηκε τόν Ἰανουάριο τοῦ 2019 μέ τίς ὑπογραφές περίπου 300 κληρικῶν καί πολιτικῶν καί περίπου 30.000 πιστῶν στήν Ὀλλανδία, ἡ ὁποία ὡς πρώτη χώρα στόν κόσμο υἱοθέτησε πρίν ἀπό περίπου 20 χρόνια τόν ὁμόφυλο γάμο, δημιουργήθηκε μιά τεράστια ἀναστάτωση. Κατηγορίες γιά ὑποκίνηση ρατσιστικῶν συμπεριφορῶν ἐκτοξεύτηκαν ἐναντίον ὅλων ἐκείνων πού ὑπέγραψαν τή δήλωση. Ἀρκετοί δῆμοι καί ἐκκλησίες ἀνάρτησαν τή σημαία μέ τά χρώματα τοῦ οὐρανίου τόξου. Ὁ πρόεδρος τῆς Ἕνωσης τῶν Προτεσταντικῶν Ἐκκλησιῶν στήν Ὀλλανδία Rene de Reuver διαχώρισε τή θέση του καί τόνισε ὅτι ἡ δήλωση αὐτή ἐκφράζει μόνο μιά μειοψηφία ἀνθρώπων στή χώρα. Ἔντονες ἀντιδράσεις ἔκαναν λόγο γιά ἕνα «ὀρθόδοξο ἀντί-ἀνθρωπιστικό μανιφέστο» καί ἡ Εἰσαγγελία ἐξετάζει ἐάν ἡ δήλωση περιέχει τυχόν ἀξιόποινες ἐκφράσεις ἤ προτάσεις.

Ὅλες οἱ παραπάνω ἀντιδράσεις στή δήλωση αὐτή φανερώνουν πόσο παγιωμένες εἶναι πλέον στίς δυτικές κοινωνίες οἱ ὄντως ριζοσπαστικές πεποιθήσεις, πού ἰδεολογικά θεμελίωσε ἡ κ. Μπάτλερ. Παρ’ ὅτι εἶναι πέρα γιά πέρα παράλογες, οἱ ἰδέες καί θέσεις αὐτές ὁδηγοῦν σέ μιά πλήρη ἀνατροπή τῶν μέχρι τώρα δεδομένων σέ ὅλο τόν κόσμο. Ὁδηγοῦν σέ μιά ὁλοκληρωτικά νέα θεώρηση τοῦ ἀνθρώπου. Ἐγκαινιάζουν μιά πρωτοφανῆ ἀνθρωπότητα. Ἐπισημαίνουν, ὅτι ἡ ἀνθρωπότητα ὡς τώρα εἶχε καταληφθεῖ ἀπό μιά καθολική πλάνη. Ἡ κ. Μπάτλερ τήν ἀπελευθερώνει ἀπό τή δεινή “ὑποδούλωση” στά δύο φῦλα. Ὡς «μεσσιανική» μορφή, ἀποτελεῖ μαζί μέ τούς ὀπαδούς της τό λυκαυγές μιᾶς νέας ἐποχῆς, μιᾶς νέας ἱστορίας. Παρατηροῦμε τή διαστροφή σέ ὅλο τό μεγαλεῖο της.

Ὡς γνήσιοι πράκτορες τοῦ ἐξωτερικοῦ, οἱ πολιτικοί μας ἀκολουθοῦν πιστά ὅ,τι τούς ὑποδεικνύει ἡ ΕΕ καί οἱ μεγάλες ἐλίτ τοῦ κόσμου. Κάνουν πλύση ἐγκεφάλου στούς πολίτες τῆς πατρίδας μας μέ τήν καταστροφική ἰδεολογία τῆς Μπάτλερ, τήν ὁποία ἐκφράζουν μέ τόν πιό γνήσιο τρόπο τά παραπάνω παιδιά στήν φωτογραφία.

 

Λέων Μπράνγκ

Δρ. Θεολογίας

 

«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»   Ἀρ. Τεύχους 204-205

Aὔγουστος-Σεπτέμβριος 2019