ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΒΑ!
ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ....ΖΗΣΕΤΕ!
Ὁ ἄνθρωπος δηµιουργήθηκε ἀπό τόν Θεόν κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁµοίωσιν. Γι’ αὐτό ποθεῖ τήν ἀθανασία. Ἡ διαστροφή αὐτοῦ τοῦ ἐµφύτου πόθου τόν ὠθεῖ στήν προσπάθεια νά ἐπιτύχη τήν ἀθανασία χωρίς τόν Θεόν, στηριγµένος - ὅπως πιστεύει – στίς δικές του δυνάµεις, πρᾶγµα ὡστόσο ἀδύνατο. Ἡ ἀνθρωπότητα, κατά τήν πλειοψηφία της, ἀκολουθεῖ, στήν προσπάθεια νά ξεπεράση τίς συνέπειες τῆς Πτώσεως, τόν Ἑωσφόρο, κάνοντας τόν ἑαυτό της θεόν στήν θέση τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ, καί κυρίως ἀντικαθιστῶντας τόν Θεόν µέ τήν ἐπιστήµη.
Ἄλλοι τά κάνουν αὐτά ἐνσυνείδητα, ὅπως π.χ. ὁ Dr. Faust στό ὁµώνυµο ἔργο τοῦ Γκαῑτε, ὁ ὁποῖος βλέποντας τό πεπερασµένο τῶν σπουδῶν καί τῶν γνώσεων του συνάπτει ἕνα συµβόλαιο µέ τόν διάβολο, ὁ ὁποῖος τοῦ ὑπόσχεται νά τοῦ φανερώση, «τό τί συγκρατεῖ τόν κόσµο στά ἐσώτερά του», δηλ. τήν οὐσία τῶν πραγµάτων. Ἄλλοι πάλιν, οἱ πολλοί, οἱ µή «εἰδικοί» ἀκολουθοῦν στά τυφλά. Καί ὅπως ὁ διάβολος ξεγέλασε τόν Faust γιά µεγάλο χρονικό διάστηµα, φανερώνοντάς του ὡς πνεῦµα «ἀνώτερες γνώσεις», ἔτσι ξεγελάει καί ὅλην τήν ἀνθρωπότητα. Μέ µιά ὅµως ἀδιάψευστη διαφορά: Παρά τήν ἐξωτερική µίµηση τοῦ Θεοῦ ἐφαρµόζει µιά ἐντελῶς διαφορετική µέθοδο. Ὁ Χριστός εἶναι Ἀγάπη, ὁ διάβολος ἀνθρωποκτόνος. Ὁ Χριστός µᾶς θέλει ἐλεύθερους, µᾶς κάνει ἐν δυνάµει Θεούς κατά χάριν: «Ὅστις θέλει ὀπίσω µου ἐλθεῖν». Ὁ διάβολος καί τά ὄργανά του ἀναγκάζουν τούς ἀνθρώπους «γιά τό καλό τους, γιά τήν ὑγεία τους, γιά τήν εὐτυχία τους». Ὁ Χριστός φέρνει Καινή Κτίση, φέρνει τήν κοινωνία τῆς ἀγάπης, στήν ὁποία ὁ ἄλλος εἶναι µιά εὐκαιρία νά διορθώσουµε τούς ἑαυτούς µας. Οἱ ἄρχοντες τοῦ κόσµου τούτου θέλουν καί αὐτοί νά φέρουν ἕνα νέον κόσµο: «Ὁ ἰός ἦρθε γιά νά µείνη καί νά ἀλλάξη τά πάντα», µιά νέα κοινωνία, στήν ὁποία ὁ ἄλλος εἶναι µιά ἀπειλή, µιά κοινωνία ἀντισηπτικῶν καί ἀποστάσεων, µέ πρῶτο σύµπτωµα τήν θεώρηση τοῦ ἄλλου ὡς ὑποψήφιου ἐχθροῦ καί καταδότη.
«Προσπαθοῦν νά ὑποσκάψουν τά πάντα στό ἐσωτερικό τῆς Ἐκκλησίας, νά καταφέρουν ὥστε οἱ Ἱερεῖς νά ὑπηρετοῦν τούς ἀθέους ἀντί νά ὑπηρετοῦν τόν Θεόν, νά κάνουν τίς Ἀκολουθίες µέ ὅσο γίνεται µεγαλύτερη ἀµέλεια, νά τίς ἀδειάζουν ἀπό κάθε ζωντανό περιεχόµενο.... Καί τί νά ποῦµε γιά τόν τρόπο πού ἐργάζεται ἡ «Ὑπηρεσία Τάξεως» τήν νύχτα τοῦ Πάσχα; Μόλις δοῦν νέους νά πλησιάζουν στήν ἐκκλησία χυµοῦν ἀπάνω τους: Ποῦ πᾶτε;»
Ἐδῶ δέν πρόκειται γιά ἕνα σηµερινό κείµενο, πού περιγράφει τήν τωρινή µας κατάσταση, ἀλλά γιά ἕνα κείµενο γραµµένο ἀπό τόν µαρτυρικό Ἱερέα π. Δηµήτριο Ντοῦτκο τό 1974 στήν τότε Σοβιετική Ἕνωση1. Κάθε ὁµοιότητα µέ τήν σηµερινή πραγµατικότητα εἶναι τυχαία! Κι’ ὅµως: Οἱ ὑπερασπιστές µιᾶς τέτοιας «νέας τάξεως» ἦσαν, εἶναι καί θά εἶναι πάντοτε καί σ’ ὅλα τά καθεστῶτα τροµοκρατηµένοι ἄνθρωποι.
Σ’ αὐτό τό δεδοµένο στηρίχθηκε τό πείραµα στήν τότε σοσιαλιστική Ρουµανία, στίς φυλακές τῆς πόλεως Πιτέστι γύρω στό 1950. Τό πείραµα ἤθελε νά ἀποδείξη, ὅτι µποροῦν νά λειτουργοῦν αὐτές οἱ φυλακές χωρίς δεσµοφύλακες, ἀλλά µόνο µέ τροµοκρατηµένους κρατουµένους. Ἕνας ἀπό τούς κρατουµένους αὐτῶν τῶν φυλακῶν ἦταν καί ὁ νέος ὁµολογητής τῆς Ρουµανικῆς Ἐκκλησίας Ἰωάννης Ἰανολίδε2. Γράφει ὁ ἴδιος: «Ἔµεινα χρόνια στίς φυλακές τοῦ Πιτέστι, ἀλλά τά µικρόβια, πού µοῦ ἔστειλε ἡ πρόνοια τοῦ Θεοῦ µέ προφύλαξαν ἀπό τήν σειρά τῆς ἀναµόρφωσης καί µεταφέρθηκα στό νοσοκοµεῖο τῆς πόλεως Τίργκου Ὄκνα γιά θεραπεία τῆς φυµατίωσης πού µέ εἶχε προσβάλει.... Ἤµουν ὁ ἔµπιστος πολλῶν ἀπό ἐκείνους πού πέρασαν ἀπό τήν ἀναµόρφωση, καί οἱ µαρτυρίες τους µ’ ἔχουν συντρίψει (σελ. 133). Τά βάσανα τά ἐπέβαλλαν οἱ κρατούµενοι µεταξύ τους, χωρίς προσφυγή σέ κάποιον καί εὐθύνη, χωρίς ἀπάντηση καί χωρίς νόµο (σελ. 132). ... Τό πείραµα εἶναι φαινόµενο πεµπτουσίας τοῦ σατανισµοῦ αὐτοῦ τοῦ αἰῶνος. Εἶναι ἕνα εἶδος συλλογῆς ὅλων τῶν σατανικῶν ἐνεργειῶν καί µεθόδων τῆς ἱστορίας, πού ἔγιναν γιά τόν σφαγιασµό τῆς Χριστιανικῆς ψυχῆς (σελ. 129). Ἄρα τό πείραµα τοῦ Πιτέστι ἔπρεπε νά γίνει παγκόσµιο γιά τόν σκοπό τῆς ἀναµόρφωσης ὁλόκληρης τῆς ἀνθρωπότητας, σύµφωνα µέ τούς νόµους τοῦ ἱστορικοῦ ὑλισµοῦ» (σελ. 130).
Τήν συνέχεια αὐτοῦ καί ἄλλων πειραµάτων ζοῦµε στίς µέρες µας µέ τή λεγόµενη «Παγκόσµια πρόβα», µόνο πού γίνεται µέ πιό ἔντεχνο τρόπο, ὄχι πλέον µέ βασανιστήρια, ἀλλά ὡς προστασία τῆς Δηµόσιας Ὑγείας. Αὐτόν τόν σκοπό ἐξυπηρετεῖ ὁ ἐγκλεισµός ὅλης τῆς ἀνθρωπότητας, ἀλλά καί ἡ δῆθεν ἀπελευθέρωση κατόπιν ἐµβολιασµοῦ. Κάτω ἀπό τήν πίεση τῶν µακρᾶς διαρκείας περιορισµῶν θεµελιωδῶν ἀνθρωπίνων δικαιωµάτων καί µέ τήν ὑπόσχεση σχετικῆς ἐλευθερίας διαφηµίζονται τά ἐµβόλια ἀπό τούς ἰδίους τούς ἐγκλείστους. Ὅπως στό πείραµα τοῦ Πιτέστι ὁ ἐµπνευστής καί διοικητής τῆς φυλακῆς, ὁ Ἑβραῖος Zeller, ἔταξε στούς κρατουµένους του - ἄν καί ἐφ’ ὅσον ἐκτελοῦσαν τά σχέδιά του εἰς βάρος συγκρατουµένων – τήν ἐπιστροφή στίς οἰκογένειές τους, ἔτσι καί σήµερα οἱ ἐµπνευστές καί ἐξουσιαστές ὑπόσχονται τήν ἐπιστροφή στήν κανονικότητα σ’ ὅσους περνοῦν τήν ἀναµόρφωση µέσῳ ἐµβολιασµοῦ! Παρακάµπτοντας τίς ἀπαραίτητες δοκιµές βιάζονται νά ἐµβολιάσουν τήν ἀνθρωπότητα µέ τήν ὑπόσχεση τῆς προστασίας καί ἀναβαθµίσεως της (νά ζοῦµε σέ καλή υγεία καί χίλια χρόνια) καί µέ ἀπώτερο σκοπό τόν ἀπόλυτο ἔλεγχό της.
Αὐτή ἡ σκοπιµότητα φάνηκε ξεκάθαρα σέ µία ἀπό τίς προηγούµενες πρόβες, τό 2009 µέ τήν λεγοµένη γρίπη τῶν χοίρων, ἀπό τόν ἰό Η1Ν1. Καί τότε ἔσπευσαν οἱ «ἐπιστήµονες» νά παρασκευάσουν ἕνα φθηνό ἐµβόλιο µέ δυνατότητα µαζικῆς παραγωγῆς γιά τόν “κοσµάκη”. Παράλληλα παρασκευάσθηκε καί ἕνα ἄλλο ἐµβόλιο, oἰκονοµικά ἀσύµφορο µέ µικρή παραγωγική δυνατότητα γιά τούς «ἐκλεκτούς». Στή Γερµανία παρήγγειλε σκανδαλωδῶς ἡ ὁµοσπονδιακή κυβέρνηση, τόν Σεπτέµβριο 2009, 50 ἑκατ. δόσεις τοῦ ἐµβολίου Pandemrix τῆς ἑταιρείας GlaxoSmithKline γιά τόν “κοινό” πληθυσµό, καί 200.000 δόσεις τοῦ ἐµβολίου Celvapan τῆς ἑταιρείας Baxter γιά τήν Καγκελάριο (καί τότε Merkel), τά µέλη τοῦ Κοινοβουλίου καί τούς ὑπαλλήλους τῶν ὑπουργείων, καθώς καί τό στράτευµα3. Τό Pandemrix, τό ἐµβόλιο γιά τό εὐρύ κοινό περιεῖχε τόν ἐνισχυτή δράσεως ΑS03 σέ µορφή νανοστοιχείων (adjuvants) καί µικρότερη ποσότητα τοῦ ἰδίου τοῦ ἰοῦ. Τέτοιοι ἐνισχυτές δράσεως εἶναι ἀπαραίτητοι, ἄν πρέπει σέ περίπτωση πανδηµίας νά διατεθοῦν µεγάλες ποσότητες ἐµβολίων σέ µικρό χρονικό διάστηµα. Αὐτοί οἱ ἐνισχυτές κατευθύνουν τά ἀνθρώπινα κύτταρα πρός τήν παραγωγή ἀντισωµάτων ἐναντίον τοῦ συγκεκριµένου ἰοῦ, ὁ ὁποῖος περιέχεται στό ἐµβόλιο εἶτε ζωντανό, εἶτε νεκρό, εἶτε κάποια στοιχεῖα του. Τό ἐµβόλιο χωρίς τόν ἐνισχυτή, τό Celvapan, ἔλαβε ἄδεια ἀπό τόν Εὐρωπαϊκό Ὀργανισµό Φαρµάκων (ΕΜΑ) τό 2009, ἡ ὁποία ἄδεια ἀνακλήθηκε τόν Δεκέµβριο τοῦ 2016 κατ’ ὄπιν αἰτήσεως τῆς ἴδιας τῆς παρασκευαστικῆς ἑταιρείας Baxter γιά οἰκονοµικούς λόγους. Γιά τούς ἴδιους λόγους εἶχε σταµατήσει ἡ κυκλοφορία στήν Εὐρωπαϊκή ἀγορά ἤδη ἀπό τό 20104. Ἀντιθέτως ἡ ἑταιρεία GSK ἀποκόµισε τεράστια κέρδη ἀπό τήν κυκλοφορία ἑκατ. δόσεων τοῦ φθηνοῦ ἐµβολίου Pandemrix σ’ ὅλο τόν κόσµο.
Αὐτή τήν φορά ἡ ἴδια ἑταιρεία, σύµφωνα µέ δηλώσεις της, δέν θέλει νά κερδίση, δείχνει τό φιλανθρωπικό πρόσωπό της. Γι’ αὐτό ἀπεφάσισε νά µή παρασκευάση δικό της ἐµβόλιο, ἀλλά νά παρέχει στίς ἄλλες ἑταιρεῖες, ὅπου γῆς, τόν ἐνισχυτή δράσεως AS03, ἀποτελoύµενο ἀπό σκουαλένιο,ατοκοφερόλη καί πολυσορβικά ἅλατα. 5
Καί στό παρελθόν χρησιµοποιήθηκαν διάφοροι ἐνισχυτές στά ἐµβόλια, ὅπως ἀλουµίνιο, ὑδράργυρος καί σκουαλένιο. Ὅλοι αὐτοί οἱ ἐνισχυτές (adjuvants) θεωροῦνται ἄν ὄχι ὑπεύθυνοι, τουλάχιστον ὕποπτοι γιά πολλές ἀσθένειες τοῦ ἀνοσοποιητικοῦ τῶν ἐµβολιασθέντων. Ἔτσι θεωροῦνται πλέον δεδοµένες οἱ σχέσεις τοῦ ἀλουµινίου µέ τήν νόσο Alzheimer καί τόν αὐτισµό, καθώς καί τοῦ σκουαλενίου (πού ἀφαιρεῖται ἀπό τό ἧπαρ τῶν καχαριῶν)6 µέ τό λεγόµενο «Σύνδροµο τοῦ Πολέµου τοῦ κόλπου» (gulf war syndrome), καθώς καί µέ τό σύνδροµο Guillain-Barre.7 Στήν ἰατρική ὑπάρχει πλέον ἕνας νέος ὅρος γιά διαταραχές τoῦ ἀνοσοποιητικοῦ, πού σχετίζονται µέ τούς ἐνισχυτές ἐµβολίων, ὁ ὅρος ASIA (auto-inflammatory syndrome induced by adjuvants).8 Ὑπάρχουν πάµπολλες σχετικές µελέτες διάσηµων ἐρευνητῶν γιά τά θέµατα αὐτά, οἱ ὁποῖες µελέτες σπρώχνονται ὡστόσο στό περιθώριο, ἁπλᾶ καί µόνο ἐπειδή θά ἔφερναν µιά ἐπιβράδυνση στό πρόγραµµα τοῦ µαζικοῦ ἐµβολιασµοῦ.
Τό Γερµανικό Κοινοβούλιο ἀνέθεσε στήν Ἐπιστηµονική ὑπηρεσία του νά συντάξη µιά µελέτη «Γιά τήν χρήση ἐνισχυτῶν δράσεως στά ἐµβόλια.9 Στήν µελέτη αὐτή ἀναφέρονται ὅλοι οἱ κίνδυνοι, ἰδιαίτερα ἀπό χρήση ἀλουµινίου καί σκουαλενίου, καταλήγοντας στό συµπέρασµα τῶν ἐπισήµων κρατικῶν Ἰνστιτούτων Paul Ehrlich καί Robert Koch, ὅτι ἡ συχνότητα τῶν παρενεργειῶν δέν ξεπερνάει τή συχνότητα ἐµφανίσεως τῶν ἀντιστοίχων παθήσεων στόν γενικό πληθυσµό. Στόν σκοπό τοῦ µαζικοῦ ἐµβολιασµοῦ ἀγνοοῦν καί τίς παρενέργειες, πού ἀναγράφονται στήν ἐπίσηµη ἔκθεση, τήν ὁποία ὑπέβαλε ἡ ἑταιρεία BioNTech-Pfizer στόν ΕΜΑ γιά τήν ἀδειοδότηση τοῦ ἐµβολίου της µέ τήν ὀνοµασία Comirnaty.10 Γιά τήν σύνθεση γράφει στό κεφ.2: 1 δόση (0,3 ml) περιέχει 30 µικρογραµµάρια ἐµβολίου mRNA Covid-19, ἐνσωµατωµένο σέ λιπιδικά νανοσωµατίδια.
Στό κεφ.4 «Πιθανές ἀνεπιθύµητες ἐνέργειες» ἀναφέρονται ὡς πολύ συχνές, σέ περισσότερα ἀπό 1 στά 10 ἄτοµα: πόνος, οἴδηµα στό σηµεῖο ἔνεσης, κόπωση, πονοκέφαλος, µυϊκός πόνος, πόνος στίς ἀρθρώσεις, ρίγη, πυρετός. Συχνές, ἕως 1 στά 10 ἄτοµα: ἐρυθρότητα στό σηµεῖο ἔνεσης, ναυτία. Ὄχι συχνές, ἕως 1 στά 100 ἄτοµα: διογκωµένοι λεµφαδένες, αἴσθηµα ἀδιαθεσίας, πόνος σέ ἄκρο, ἀϋπνία, κνησµός στό σηµεῖο ἔνεσης. Σπάνιες, ἕως 1 στά 1000 ἄτοµα: Προσωρινή µονόπλευρη παράλυση τοῦ προσώπου.» Οἱ πιθανές θροµβώσεις δέν ἀναφέρονται καθόλου.
Αὐτές εἶναι οἱ βραχυπρόθεσµες παρενέργειες τίς πρῶτες ὧρες καί µέρες µετά τήν ἔνεση. Γιά ἄλλες µακροπρόθεσµες παρενέργειες δέν γίνεται λόγος, ἐπειδή δέν ὑπάρχουν ἀκόµη στατιστικά στοιχεῖα. Μή ξεχνᾶµε, ὅτι βρισκόµαστε ἀκόµα στήν τρίτη φάση τῆς δοκιµῆς. Ὑπάρχουν ὅµως ἐνδείξεις, ὅτι µερικοί ὀργανισµοί δέν µποροῦν νά ἀποβάλουν τό mRNA, µέ ἀποτέλεσµα τήν διαρκῶς κατευθυνόµενη ὑπερδιέγερση τοῦ ἀνοσοποιητικοῦ γιά τόν συγκεκριµένο ἰό, τήν ἀνικανότητα καταπολέµισης ἄλλων ἰῶν11 καί ἐνίοτε τήν αὐτοκαταστροφή ζωτικῶν ὀργάνων.
Σ’ αὐτό τό σηµεῖο ἀναρωτιόµαστε: Πῶς µποροῦµε νά ρισκάρουµε ὅλα αὐτά γιά ἕναν ἰό τῆς ἐντάσεως µιᾶς µεσαίας γρίπης; Γιατί βιαζόµαστε τόσο; Γιατί δέν θέλουµε νά µάθουµε ἀπό τά λάθη καί τίς ἐµπειρίες τοῦ παρελθόντος; Παρατηρήσαµε π.χ. µετά ἀπό δεκαετίες στήν ὀδοντιατρική, ὅτι τά σφραγίσµατα ἀπό ἀµάλγαµα εἶναι ἐπικίνδυνα, ὅπως καί µερικά κράµατα ὀρθοδοντικῶν µέσων. Καί τολµᾶµε νά βάλουµε µεταλλικά νανοστοιχεῖα στό αἷµα; Παρατηρήσαµε στήν ἀγροτική παραγωγή, ὅτι κάποιες φτιαχτές µεταλλάξεις ἐπικρατοῦν, π.χ. στή σόγια, πού δέν διατίθεται πλέον µή µεταλλαγµένη στήν ἀγορά, ἤ στίς ντοµάτες, πού στήν περίπτωση ἐπικονίασης µή µεταλλαγµένης ἀπό µεταλλαγµένη, ὁ σπόρος ἀναπτύσσεται σέ ὡραῖο πράσινο φυτό, χωρίς ὡστόσο νά δένη καρπό. Ὅλα αὐτά τά ἀγνοοῦµε, ἤ µήπως θεωροῦµε τά φυτά πιό σύνθετα ἀπό τό κορυφαῖο δηµιούργηµα τοῦ Θεοῦ, τόν ἄνθρωπο;
Μᾶλλον ἡ ἀλήθεια βρίσκεται ἀλλοῦ. Δέν εἶναι τόσο ἀφελεῖς οἱ κοσµοκράτορες. Θέλουν νά ὑποδουλώσουν τήν ἀνθρωπότητα, νά τήν ἐκφοβίσουν, νά µετατρέψουν τούς ἀνθρώπους σέ ἄβουλα ὄντα καί νά τούς ἐκµεταλλευθοῦν γιά τήν ἱκανοποίηση καί καλοπέραση ὀλίγων ὑπερανθρώπων.
Ἀκριβῶς ἐκεῖ καταλήγει καί ὁ φυλακισµένος προφήτης, ὁ Ἰωάννης Ἰανολίδε: «Τό πείραµα τοῦ Πιτέστι ἀπέτυχε, ἀλλά ἄν ἡ σύγχρονη ἀνθρωπότητα δέν καταλάβει ἔγκαιρα τί τήν περιµένει, θά γίνει ὅλος ὁ κόσµος ἕνα πιτεστικό διεθνές σκοτάδι. Τό ψέµµα σέ συνδυασµό µέ τήν τροµοκρατία εἶναι ἡ πεµπτουσία τοῦ µοντέρνου σατανισµοῦ.(σελ.134) Ἡ ἀνθρωπότητα ὑποτάσσεται ἀπό τήν τεχνολογία. Ἡ τεχνολογία προσφέρει µιά ψεύτικη καί τυραννική πολιτικο-τεχνολογικοποιηµένη πανικανότητα καί παντοδυναµία στόν κόσµο. Ἡ ἐπιστήµη τῆς γενετικῆς µπορεῖ νά τροποποιήσει τά γένη, καί ἄρα οἱ ἄνθρωποι µποροῦν νά γίνουν φαινόµενα ἐργαστηρίων, ἐξαφανίζοντας µ’ αὐτό τόν τρόπο τήν ἀνθρώπινη ἀξία τους σάν ἐλεύθερες συνειδήσεις. Θά µπορεῖ νά προσδιορίζεται τεχνικά τό ὑποσυνείδητο. Τό θυµικό δοκιµάζεται καί προσδιορίζεται µέ τεχνικά µέσα καί δι’ αὐτοῦ οἱ ἄνθρωποι ἀνατρέπονται σάν ὑπεύθυνα καί ἀνεξάρτητα πρόσωπα.»(σελ. 135-136)
Μᾶς φαίνονται αὐτά τό λόγια µακρινά καί ὑπερβολικά. Ἀλλά µή µᾶς ἐκπλήττει πού ἤδη µελετοῦνται ἐµβόλια χωρίς βελόνα, µέσῳ ἀκτίνων Λέϊζερ12 , πού προσκολλῶνται στίς ὑποδοχές, δηλ. στά νανοστοιχεῖα πού θά βρίσκονται ἤδη στόν ὀργανισµό µας. Δέν εἶναι πλέον ἐπιστηµονική φαντασία!
Νά ἀντισταθοῦµε, ὅσο µποροῦµε καί νά παρακαλοῦµε τόν Ἀναστάντα Κύριον µας, τόν καταπατήσαντα τόν θάνατον καί καταργήσαντα τόν διάβολον, νά µαταιώση αὐτά τά ἑωσφορικά σχέδια καί νά µᾶς ἐνδυναµώση νά γίνουµε πραγµατικοί Χριστάνθρωποι, κατά τόν στῖχον: Οὕτως ἀπολοῦνται οἱ ἁµαρτωλοί ἀπό προσώπου τοῦ Θεοῦ καί οἱ δίκαιοι εὐφρανθήτωσαν. Χριστός Ἀνέστη!
π. Γεώργιος Χάας
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ», Ἀρ. Τεύχους 225
Μάϊος 2021
Ὑποσημειώσεις
- π. Dimitri Doudko, Ἡ ἐλπίδα μας, ἐκδ. «Ἡ Ἔλαφος», Ἀθήνα 2007, σελ.240
- Ἰωάννου Ἰανολίδε, Ὁ φυλακισμένος Προφήτης, ἐκδ. Ὀρθ. Κυψέλη, Θεσσαλονίκη 2011
- Ἐφημερίδες Spiegel 16.10.2009, Die Presse 18.10.2009, Bild 17.10.2009
- Dokumentation WD-3000-069/19 Bundestag, σελ.7
- de.gsk.com>pressemeldungen 28.05.2020
- Δελτίο εἰδήσεων Tagesschau 30.9.2020, 15.00 ″Müssen Haie für den Impfstoff sterben?
- www. Neurocenter.gr/guillain-barre.html
- Carina Rehberg, Zentrum der Gesundheit, 4.3.2021
- Dokumentation WD-3000-069/19 Bundestag
- Comirnaty-epar- product-information_el.pdf
- Εἶναι σάν νά ἐπιτίθεται σε μία χώρα ἄλλη ἐχθρική, μέ ἀποτέλεσμα ἡ πρώτη γιά νά ἀμυνθῆ νά συγκεντρώση ὅλο τό στρατό της στό σημεῖο τῆς ἐπιθέσεως. Τότε ὁ ἐχθρός θά μπεῖ σέ ἄλλο σημεῖο καί θά τήν βρεῖ ἐντελῶς ἀνυπεράσπιστη. Παρομοίαση τοῦ ἰατροῦ Ἀρχιμ. Χρυσοστόμου Τροχαλάκη σέ μία προφορική συζήτησή μας πρό ἐτῶν.
- Ἐπιστημονική Ἐπιτροπή τῆς Γαλλικῆς Πρεσβείας στή Γερμανία, 18.06.2015, www.wissenschaft- frankreich.de/gesundheit/impfung-ohne-nadel-und-ohne-adjuvanten/.